ÇİN İŞKENCESİ DENEDİM! #orkunameydanokuyorum
15:57
2,251,182
Orkun Işıtmak
Reddit
Bugünkü Orkun'a Meydan Okuyorum bölümünde at üstünde ok atmak, çin işkencesine maruz kalmak, kaykay gibi bir sürü farklı şey deniyorum. Sizin de aklınıza güzel challenge fikirleri gelirse yorumlara mutlaka yazın!
Samsung Galaxy A80 hakkında detaylı bilgi almak için: bit.ly/2GZj8dI
Video hoşunuza gittiyse "beğenmeyi" unutmayın!
Yeni videoları kaçırmamak için tr-my.net/uservideos-thepersica tıklayarak abone olabilirsiniz!
3.5TL Dürüm Döner vs. 55TL Döner : tr-my.net/watchvideo/video-ynR-hWBxkbg.html
Manken Kız İstemek!: tr-my.net/watchvideo/video-FIYzkOFJAr0.html
Sidik Yarışı ft. Berkcan Güven : tr-my.net/watchvideo/video-5dSR_h9hUUM.html
İrem Sak ile Gülmeme Challenge : tr-my.net/watchvideo/video-3pxxvRTeQbQ.html
Yemekte Miyiz? 1. Sezon 1. Bölüm : tr-my.net/watchvideo/video-wiNi_DywuZM.html
Reynmen ile Kızların Numarasını Almak: tr-my.net/watchvideo/video-iuybCUPTqaE.html
Tehlikeli Takla Parkour Challenge : tr-my.net/watchvideo/video-gvNOPyk4eak.html
5TL Masaj vs. 595TL Masaj : tr-my.net/watchvideo/video-GiVDhwM6-a4.html
İkinci Kanalım! : goo.gl/I88ilb
Web : orkunisitmak.com
Twitter : twitter.com/orkunisitmak
Facebook : facebook.com/orkunisitmak
Instagram : instagram.com/orkunisitmak
Müzik Epidemic Sound: bit.ly/2b3Hv9A
Merhaba Ben Orkun Işıtmak! TR-my kanalımda birbirinden komik şarkı, parodi, şaka, sosyal deney, eğlence, ve hayatımı paylaştığım vloglar/videolar üretiyorum. Genellikle haftada 2 video yüklediğim eğlence dolu kanalımdaki videolarımı kaçırmamak için abone olmayı unutmayın!

YORUMLAR
  • Rofoofpd 1276
    Rofoofpd 1276

    Otobüse bin ama otbüsü sen kullan

  • krafting_ mehmet
    krafting_ mehmet

    yanlız atalarımız attayken hem hızlı hem arklarına dönerek ok atmaktaydılar

  • mehmet eren
    mehmet eren

    Ulan Çinliler onu günlerce yapıyormus işkence olarak bu da alnına 30 dk damlatip tribe giriyor ne kolpa adamsın sen Orkun

  • Arda Bektass
    Arda Bektass

    Çok Bozdun Orkun.

  • Sami Özdemir
    Sami Özdemir

    Başlıktaki çini cin sandım bea

  • pugb oyunda
    pugb oyunda

    sokakta araba cam ı sil

  • Metin_ RG
    Metin_ RG

    Efsane yaa gülmekten öldüm

  • pugb oyunda
    pugb oyunda

    dısardan bisey söyle kapıya gelsin benim deglilde tekra söyle niye söyledigim seyi getirmediniz diye sinirlen

  • Raul Musaev
    Raul Musaev

    Delimi ne

  • ümit yıldırım
    ümit yıldırım

    Bööğrek ne yaa börek o börek 5:20

  • ibrahim duran
    ibrahim duran

    Abdüyü görünce videodan direk çıktım

  • Gacha Ece
    Gacha Ece

    Kan benim damar benim dhdhgdjd

  • kutlay artut
    kutlay artut

    Deliminede var

  • Umut Işık Sönmezöz
    Umut Işık Sönmezöz

    Neden kaykayı melodika çalan dilenci çocuğa vermek yerine kaykaycıya verdin üzdün beni😐😠😣

  • İbrahim Ağkaya
    İbrahim Ağkaya

    Birinden telefonunu iste ve denize at +1

  • Ceferova Gunay
    Ceferova Gunay

    Bakkaldan sakiz alip 5 gun sonra bu bozuldu dermisin

  • SILA SUCU
    SILA SUCU

    Benim telefonum da a70 😍

  • cem kaya
    cem kaya

    kendini çok cekme beni cek ne mk.

  • Anar Qurbanov
    Anar Qurbanov

    Bir binanın çatısına çık ve intihar ediyormuș gibi yap orkunameydanokuyorum# +1leyin görsün

  • Kuzey'in Dünyası
    Kuzey'in Dünyası

    abi en sonunda kendini öldürceksin lütfen onu çok canını acıtmayın ve zorlamayın

  • PQREX GT
    PQREX GT

    Mesale dedigin beyzbol sopasi ile bez

  • ne İzlesem?
    ne İzlesem?

    Ne yaşıyon orkun. Sjsjs

  • EĞLENCE TV
    EĞLENCE TV

    Kedi bokunu ağzına sür

  • O.V.B. Emirhan Abbak
    O.V.B. Emirhan Abbak

    5:15 ben tıraş oluyon sandım🤣😂

  • Yuşa Özatila
    Yuşa Özatila

    Sinemada korku filmine gidip torpil patlat

  • O.V.B. Emirhan Abbak
    O.V.B. Emirhan Abbak

    Çamaşır Makinesine telefon koy çalıştır telefon bozulsun sonra firmaya deki çamaşır makinesinin üstünde telefon yıkanmaz yazmiyordu de firmayi mahkemeye ver

  • Ugur Çakar
    Ugur Çakar

    yanından geçen camı açık olan arabaya çöpünü at görüşürüz de

  • Türkay Alibekiroglu
    Türkay Alibekiroglu

    Böörek

  • Tunahan Kaya
    Tunahan Kaya

    Atın ismine benim ismimi koymuslar ya🐎🐎🐎

  • Ege Duru
    Ege Duru

    Abi o deli mi ne değilmi

  • Emirhan Mutlu
    Emirhan Mutlu

    abi yoldan geçen kızın önünü kes seni seviyorumm de

  • Troll Oyuncu
    Troll Oyuncu

    Kafeye gidip en pahalı şeyi söyleyip kaç (+1leyin görsün)

  • msp delisi edanurwister
    msp delisi edanurwister

    Abdü abi ile çin işkencesi efsane olmuş

  • TAHA MERT YETGİN
    TAHA MERT YETGİN

    970 feet yükseklikte ok fırlat

  • kukuli papi
    kukuli papi

    Başka bi çin işkencesi yapın bakalım dayanabilecek misin orkun abi

  • oyun mobil gam
    oyun mobil gam

    Abi taxi ye bin ingilizce konuş o sana bişey desin sen anlamıyorum de sonra kalkarken iyi akşamlar ceza kaç de gibi

  • SİBEL ÇİFTÇİ
    SİBEL ÇİFTÇİ

    abi insanlar telofonla seni çekti

  • Ejder Gacha TR
    Ejder Gacha TR

    O at bizim yıldız deyilmiii?

  • Crazy Wariyor
    Crazy Wariyor

    motorla stoppie yap

  • GG TEAM TR 42
    GG TEAM TR 42

    Böööööğrek

  • avocado for billie
    avocado for billie

    Böğrek??? Hsjshhw

  • GAMER ELA PRO
    GAMER ELA PRO

    Ayağınla bowling oyna

  • GAMER ELA PRO
    GAMER ELA PRO

    Kadın parfmümü sıkıp sokakta dolaş

  • BARIŞ Futbol HD
    BARIŞ Futbol HD

    Bakkala git her üründen 1 tane seç tam ödemeyi yaparken paramı evde unutmuşum diyerek hepsini geri bırakıp kaç

  • bora batu paksoy
    bora batu paksoy

    10.10 a kadar uyurdum ben

  • Emine Rasulova
    Emine Rasulova

    Baska bir insana yaklas ve sole ona -hapisanden neden kacmissin 1+ leyin gorsun

  • Okan Efe
    Okan Efe

    Böörek oldu ahakshsisgsisvwiwhsowh

  • please enter a name
    please enter a name

    Ordaki vadi istanbulda kek yiyordum pecetem uctu ttaaaa avm nin tepesine

  • berat sümer
    berat sümer

    acaba parasını ödedimi

  • Furkan Aslan
    Furkan Aslan

    Yalnız börek değil bööörek

  • Kindar Koç
    Kindar Koç

    Mübarek film gibi olmuş

  • prenses uykusu
    prenses uykusu

    Video yapayim cok izlensin diye yapmadiginiz sacmalik kalmadi. Caniniza kiyacaksiniz birgun kazayla. Adam gibi sakin, faydali o da olmadi eglenceli videolar cek ama boyle sacmalayarak degil

    • BATMAN cik
      BATMAN cik

      bir gün sonra ''video çekeyim derken apartmanın üstünden düştü''

  • Merve Eraslan
    Merve Eraslan

    Arkadaşının kafasına elma koy okla elmayı vurmaya çalış +1

  • Burak Türkmen
    Burak Türkmen

    yaşlı bir adamın sakalıyla oyna ( +1 leyin görsün)

  • Tunahan Ozoglu
    Tunahan Ozoglu

    Ayıptır ya ata o isim verilirmi

  • EGO SEMİH
    EGO SEMİH

    dirilş eğturulun çekildiği yere git ve ertuğrul gibi giyin

  • Selahattin Avcı
    Selahattin Avcı

    vantiatör ile karpuz kes

  • Oyuncak Diyarı
    Oyuncak Diyarı

    Abi eylencelimi

  • Lydia Capkan
    Lydia Capkan

    bi reklam izletmediniz arada surekli video cikiyo

  • Fazilet KARAGÖZ
    Fazilet KARAGÖZ

    ilkokulluların önünde biberinden süt iç

  • Pro oyuncu HD
    Pro oyuncu HD

    abi rodeo da 5 dk dur rekor kır

  • Fantastik Oyuncu
    Fantastik Oyuncu

    Bekleyemeyenler için 06:00

  • Ipad Ipad
    Ipad Ipad

    Böööğrek

  • Yusuf Demir
    Yusuf Demir

    Ulan deli mi ne o günler masum dun şimdi rezalet sin

  • Ramazan Taylan
    Ramazan Taylan

    Abi yapma birdaha böyle şey sen siz ne yaparız

  • Futbol Gündemi
    Futbol Gündemi

    Abi sonda ördeğib kafasını kopartmak iyi oldu

  • Tunahan HD
    Tunahan HD

    14:49 tM atmiom

  • Tunahan HD
    Tunahan HD

    Ananın yemin ismim tunahan at olcamı düşünmemiştim ve arada orkun abi tunahan diyo sindirim bozuldu

  • REX KRALLIĞI
    REX KRALLIĞI

    Dükkân aç

  • patates cocuk
    patates cocuk

    Düz takla at

Sonraki