• Miraculum Komiksy - Dama Sprawiedliwości cz. 3 •
1:32
13,544
Madziaxx yt
Reddit
Autor: ladybub.tumblr.com
Link do piosenki: m.tr-my.net/watchvideo/video-i7UbTWajpHQ.html

YORUMLAR
  • LarA :3
    LarA :3

    EspanolFandubLadybug

  • Sir Tyrael
    Sir Tyrael

    Spoko, w końcu szkoła żyć nikomu nie daje ;)

  • Adelio Argota
    Adelio Argota

    :):):)

  • Julia Nielsen
    Julia Nielsen

    I love it

  • Marzena Górska
    Marzena Górska

    Jezu ja się wzruszyłam.chciało mi się płakać. Piękna historia. Dziękuje za pomoc

  • Vivi LOVE
    Vivi LOVE

    Soo coool 😍😍😍

  • adrienette biedronka i czarny kot
    adrienette biedronka i czarny kot

    Zarąbiste ważne, że chce Ci się robić😘😘💑💝

  • Ada Baranowska
    Ada Baranowska

    To już było

  • Karztarzyna WM
    Karztarzyna WM

    Jutro!?!?!?!?!?! TTTAAAKKK. JESTEM ZWYCIEZCĄ!!!! * zwycięski taniec na łóżku *

  • Yaskierka YT
    Yaskierka YT

    Nie mogę się doczekać! ♡ subik leci♡♡

  • Halina Ma
    Halina Ma

    Czekam na kolejny odcinek 😊😘😁

  • Versonn_ Arts
    Versonn_ Arts

    Jej, nie mogłam się doczekać! Kiedy kolejna część? PS. Oj Adrien, ładnie to tak wypominać ,,tylko przyjaciółce" że jej rodziny na coś nie stać?

  • Justyna Kozłowska
    Justyna Kozłowska

    Uuuuuu Lila. Nie obuzdisz się rano... A tak w ogóle. . . Wiem , że to głupie , ale marzę o pozdrowieniu. . .

  • Hania K.
    Hania K.

    To nic że krutkie i tak czekam na kolejne części❤️

  • Po prostu Magda
    Po prostu Magda

    Jej ale super! Nie mogłam się doczekać dalszej części! Uwielbiam cię! Jeśli chcesz to pozdrowisz mnie? PS Masz bardzo ładne imię 😏😉(patrz na nick).

    • Po prostu Magda
      Po prostu Magda

      @Madziaxx yt 😁😂❤️

    • Madziaxx yt
      Madziaxx yt

      Ja też jestem po prostu Magda 😂

  • Wojtek Gruba
    Wojtek Gruba

    Ach ta wredna sucz Lila😡. Ale przynajmniej będzie jutro kolejna część dzięki Madziaxx 😊

  • Natikuxd
    Natikuxd

    Czekałam i byłam ciekawa czy będzie kolejny odcinek😅😃😃😃

  • Antonina X
    Antonina X

    Super😁 Jestem tu nowa, ale jest naprawdę super😃

    • Justyna Kozłowska
      Justyna Kozłowska

      To zobacz poprzednie. Polecam

  • Mala Gosia
    Mala Gosia

    Ja to już widziałam potem ona zamieni się w tą damę i będzie miała wagę w ręku i wcześniej da kolczyki adrienowi i to będzie ujawnienie tożsamości. Potem wejdzie do klasy i tam będą Lila i Alya i ona coś tam powie mniej więcej tak: Alya: Idę nagrać to na mojego bloga Lila: Stój chyba nie zostawisz mnie tak samej Alya: Spokojnie pewnie biedronka zjawi się aby ocalić swoją naj przyjaciółkę Lila: Ale biedronka nie jest moją przyja... Dama sprawiedliwości: Teraz dostaniesz to na co zasłurzyłaś (nwm jak się to pisze XD)

    • Mala Gosia
      Mala Gosia

      @Fløwer LPS wpisujesz sobie w YT ,,Dama sprawiedliwości miraculum" i to jest od Night Rivals taka youtuberka i tam jest 9 odcinków razem wziętych

    • Fløwer LPS
      Fløwer LPS

      Gdzie to zobaczyć można?

  • Fanatyk Saletry. EXE
    Fanatyk Saletry. EXE

    Jak zwykle spoko

  • Mango Gabi
    Mango Gabi

    Pozdro na odcinku proszę to moje. Marzenie😭

  • رشيد مكانسي
    رشيد مكانسي

    It's so cool 🤩 but why we have to waiting?

  • Julia Pro
    Julia Pro

    ❤️💙❤️💙

  • Patrycja Książek
    Patrycja Książek

    Wróciłam po kilku miesiącach! Madzia pewnie mnie nie pamiętasz ale byłam z tobą od 6 subskrypcji, potem odeszlam i wróciłam

    • Patrycja Książek
      Patrycja Książek

      @Madziaxx yt tak ❤️

    • Madziaxx yt
      Madziaxx yt

      Pamiętam cię ☺️ Pozdrawiam cię na odcinkach.

  • Shinozaki iksde
    Shinozaki iksde

    Czekam na next!

  • Mrs. Artist
    Mrs. Artist

    Świetne❤️ Lila serio ja zara po ciebie przyjde i się skończy miotanie ludźmi! Także Lila szykuj hajs na grób bo ja nie ręczę za siebie 😈😈😈

    • Mrs. Artist
      Mrs. Artist

      @Xx Daria xX wsumie nie jestem rudą kitką ale thx za tytuł xD

    • Po prostu Magda
      Po prostu Magda

      Xdd

    • Xx Daria xX
      Xx Daria xX

      Dawaj Ruda Kitko jestem z tobą XD

  • I'm Nobody
    I'm Nobody

    To że krótkie nie ma znaczenia ważne że w ogóle jest a nie jak u niektórych haha :3

  • رشا سان
    رشا سان

    aee don't anklesh 😁😁

  • XxRo zaxX
    XxRo zaxX

    Witam Madzio 🌸 Kolejny super komiks! Oby tak dalej życzę 100k ;)

  • Aurore Agreste
    Aurore Agreste

    ❤️😍

  • رشا سان
    رشا سان

    LOVE😘😘❤❤

  • Rõšië Chäñ
    Rõšië Chäñ

    Czyżbym była pierwsza? XD

    • mærtynæ
      mærtynæ

      Nie

Sonraki