23 Haziran KAVGASI İstanbul'da Kim Kazanır..Vatandaşın Görüşleri
12:53
817,651
TÜYLÜ MİKROFON
Reddit
#23haziran #ysk #imamoğlu 23 Haziran günü Yapılacak Olan Seçim Anketi esnasında Çıkan Olaylı Tartışma...Desteğinizi bekliyoruz ABONE Olmayı unutmayalım Saygılar

YORUMLAR
  • vanilyalı lahmacun
    vanilyalı lahmacun

    Mel Gibson'un Apocalypto filmi şu sözle açılır: " Büyük bir medeniyet, içerden kendisini yok edinceye kadar fethedilmez. " Mayaları yönetenler insanları büyük bir hurafe fırtınası ve zulme tabi tutmuş, sonunda o topraklara gelen işgalci İspanyollara direnemeyecek kadar zayıf düşürmüşlerdir!

    • Datma As
      Datma As

      Okuyorum kula kulluk eden kuş beyinli angavutlar. Akp diyor. Şaşınliķ bu olsa gerek. İlim bilim gelişmişlik eğitim sağlık üretim sanaayı teknoloji eğitim yok. Gerçek din hiç yok. Para ekonomi zaten iflas etmiş. Üretim durmuş yabancı kuruluşların esiri olmuşuz. Hertürlü mallar ithal. Milli servet dışarı çıkmakta. Dünya devletleri türkleri türkiyeliyi işçi olarak kabul etmiyor.hala çıkmış Akp deyip diplomasız beceriksiz yalancı dolandı talancınya oy verecem diyor.

    • Çağlar Boyacı
      Çağlar Boyacı

      Aztek değil mi la o

    • Murat Tunç
      Murat Tunç

      Arkadaslar AKP bi taraftan Apo ile gorusmeler yaparken diger taraftan el altindan Esad ile muzakere halinde,bunlari yaparkenden Imamoglu ve diger rakiplerini PKK ile ayni cumlede zikretmekte.Karsinizda Rusya'dan ozur dilemis ABD 'ye Rahip Brunson'u torenle ugurlamis ,17/25 aralik oncesi gunahlardan bir tovbe ile arinip paklanmis dunya siyaset tarihinde esi gorulmedik derecede oynak ve Makyavel'in mezarindan kalkip iste budur diye selam cakacagi bir zihniyet var. Oyle bir zihniyet ki elini optuklerini terorist ilan etmekte ve daha once terorist ilan ettiklerini ise burokrasinin en yuksek makamlarina getirmekte bir akp zombisine donusmesi kaydi ile hic beis gormemekte.Aslinda AKP milletin ta kendisi evet bir kabus gibi yillardir ikiyuzlulukle icimizde gizledigimiz kendimize bile itiraf edemedigimiz oz benligimizin vucut giymis hali.Toplumsal bir tovbe den baska kurtulus yolu yok.

    • komohti hopali
      komohti hopali

      @Murat Gümüşer ben de yalanları sikim diyorum, mhp liymiș at yalanı sikim inananı saf katıksız chpkk lısın yavșak ..

    • Savaş Çakır
      Savaş Çakır

      Mayalara kadar gitmeye gerek yok kendi öz tarihimiz yeter bize koca osmanlıyı satan Vahidettin İngilizce kaçtı bakalım tayyip kaçınca peşinden gidenler ne bok yiyecek devletler bakidir yönetenlere tapmayın kula kulluk etmeyin İslam ülkelerinin burnu boktan çıkmıyo bu yüzden yüceltmeyin siyasileri sosyal olun at gözlüğü değil "Ray Ban" takın...

  • Huseyın Gunesı
    Huseyın Gunesı

    Binali in kafasına Yıldırım düşecek

  • Hiranur Ecrin
    Hiranur Ecrin

    Ulannn bütün trıkler toplanmış yapay zekayı tartışıyor bide yaygara kopsun diye her önüne gelen mikrofon tutuyorrr .memleketin haline bak heleee....

  • Raffih Larosa
    Raffih Larosa

    amına kodum akpli teyzesi artislik yapıp gidiyo sonra geri geliyor amk

  • Berkehan Konca
    Berkehan Konca

    Ozan abim çok iyi işler başarıyosun Allah yolunu açık etsin :) #HerşeyÇokGüzelOlacak

  • Tayfun Yaman
    Tayfun Yaman

    Sen ogretmensen eğer yandı diğer memurlar daha konuşmasını bilmiyon ve kadın yazık sana yazık cahillik

  • Ahmet Yaprak
    Ahmet Yaprak

    İstanbul’u kazanacak diyor adam daha iki kelimeyi bu insanı dinliyorlar ya

  • Selahattin Beyhan
    Selahattin Beyhan

    Işin kaymağını partiler yiyecek abla ben siz ne yiyeceksiniz

  • Insan oğlu
    Insan oğlu

    Benim BabaM chp belediyesinde çalışıyor 4 aydir maaş almıyor..

  • Şafak Yavuz
    Şafak Yavuz

    Lan bu 50 yaş üstü ne kullanıyor

  • King Mike
    King Mike

    Bu programlarin Allah belasini versin , milletti sinirlendirip birbirine kavga ediyorlar .

  • MEHMET IŞIK
    MEHMET IŞIK

    Dk 10:32 ablalar tassak gecio diyo abla acliktan oluyorr millet siyirmis amk hahahha tiplere bakk

  • Bülent sezer
    Bülent sezer

    CHP sayesinde bayram ikramiyesi verildi. Sularda indirim oldu imamoglu sayesinde. Demekki yapılıyor Muş. Indirim

    • Insan oğlu
      Insan oğlu

      Ya emin misin benim BabaM adana b şehir belediyesinde çalışıyor zeydan karalar geldiğinden beri maaş almıyor bu mu chp lik ..

  • TÜRKİYE CUMHURİYETI
    TÜRKİYE CUMHURİYETI

    senin gibi öğretmenin amcıgına sokum kahpe

  • The Ex-Muslim
    The Ex-Muslim

    Farkındaysanız AKP’liler veya dinciler, normal insanlarda daha şiddete meyilli. Bunun sebebi tabii ki İslam.

  • eylül malkoç
    eylül malkoç

    Binali yıldırım falan hepsi yalan lise ilkokul mezunları ülkeyi mi yönetecek eğer yapsalardı15 20 yıldır yaparlardı . Artık herkezin anlaması lazım nerelerede salak gerizekalı insanlar varsa ak partiyib savunuyo bikere gaziosmanpaşada akp liler daha oy verme işlemi bitmeden sandıkları açmışlar nekadar geri kafalı innsanlar .son konuşan amca çok haklı geleceğin cumhurbaşkanı İMAMOĞLU . Insanların vergileriyle broşür dağıttı binali o kadar ki halka bağlılar . binali bile dedi ki ben mi adaydım .EKREM İMAMOĞLU seçimlerde cumhurbaşkanı ile yarışttı lise mezunları ülkeyi yönetiyo ya saçmalamayın .ÖLÜMÜNE EKREM İMAMOĢLU ÇÜNKÜ İMAMOĞLU HALKIN YANINDA .HERŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK .

  • eylül malkoç
    eylül malkoç

    Sormaya gerek yok EKREM İMAMOĞLU

  • Abdulkadir Helvaci
    Abdulkadir Helvaci

    Allahın cezalar koskoca kadın için düzgün konuşun pisler sona kadar AKP

  • Kadir Karaer
    Kadir Karaer

    Bu azerı bacı Azerbacan petrollerını halkıyla paylasmayıp halkını cezaevlerıne dolduran Alıyev hanedanlıgının urunu bıat etmeyı ogretmısler Halk ıktıdarını ıstemıyor kolelıgı tercıh edıyor Gun uyanmak ve halk ıcın ozgurluk ıcın IMAMOGLU

  • Ramazan Kayan
    Ramazan Kayan

    Niye muhtaç olduğunu demiyor,edirnekapı da yardım ediyor diyor kuş beyinli

  • miyav TV
    miyav TV

    Bu azeri abla kendini tarih okumuş saniyo da doğruları bilmiyo

  • candaş karabıyık
    candaş karabıyık

    1. kadın mallıktan ölecek binali uckagırcı diyince tövbe cekiyo sanki kurana sövdü kadın

  • Veysel Aydın
    Veysel Aydın

    İşte chp ve hdp nin istediyi bu maksat halk birburine düşsün

  • Veysel Aydın
    Veysel Aydın

    Haksızlık deyil ben chpnin belediye başkanı olmasını istemiyorum

  • Veysel Aydın
    Veysel Aydın

    Bok yaparlar

  • Veysel Aydın
    Veysel Aydın

    Dinimizde demokrasiye yer yoktur

  • Ghn ksl
    Ghn ksl

    Azeri kadın defol git

  • Kaspersky Destek
    Kaspersky Destek

    Azerbaycandan gel sokaklarda selpak sat yorum yap

  • Datma As
    Datma As

    Okuyorum kula kulluk eden kuş beyinli angavutlar. Akp diyor. Şaşınliķ bu olsa gerek. İlim bilim gelişmişlik eğitim sağlık üretim sanaayı teknoloji eğitim yok. Gerçek din hiç yok. Para ekonomi zaten iflas etmiş. Üretim durmuş yabancı kuruluşların esiri olmuşuz. Hertürlü mallar ithal. Milli servet dışarı çıkmakta. Dünya devletleri türkleri türkiyeliyi işçi olarak kabul etmiyor.hala çıkmış Akp deyip diplomasız beceriksiz yalancı dolandı talancınya oy verecem diyor.

  • BİR ADAMIN HİKAYESİ
    BİR ADAMIN HİKAYESİ

    Gözlemlediğim kadarıyla akp yi savunan insanlar bir şekilde sitem ve ağzı bozuk diksiyonu bozuk konuşmayı bilmeyen insanlar çok ilginç bi şekilde bariz ortada fikir ve düşüncesi chp li demiyorum yakın olan insanlar dinlemeyi bilen düşünebilen insanlar oluyor Çok ilginç neyse ki bu yaşlılar ölüyor da gençler artık görüyor. Gülen sürat :)

  • Halil Sabuncu
    Halil Sabuncu

    Hangi kanal bu diyen cingeneye bak Hahaha

  • Evrim Bulut
    Evrim Bulut

    Iy mallar

  • İlqar Axundov
    İlqar Axundov

    Azerbaycanli olaraq utandim. Yaltag qancig. Ekrem imamoglun hec tanimir.

  • fransua olland
    fransua olland

    Chp seçmeninin tek gerekçesi Erdoğan düşmanlığı Erdoğan’ı devirmek için pkk ile fetö yapılacak ittifaklar mübah görülüyor. Çünkü Erdoğan düşürürsek herşey düzelecek gözüyle bakıyorlar fakat ülkeyi başkalarının kucağına atıyorlar. Tayyip Erdoğan Türk uluslarının derin aklının hizmetkarıdır Tayyip Erdoğan’ı silemezler. Tayyip Erdoğan Türkiye Cumhuriyeti’nin yeni devletinin geçiş başkanıdır. Asıl Türkiye 2023 ten sonra kendini gösterecek bunu not edin. 2023’ün Lozan’la falan alakası yok o boş bir muhabbet. Neden 2023 sorusunun yanıtını merak edenlere uzun uzun anlatırız

  • emrah koçyt
    emrah koçyt

    amına kodumun aazerisi binali siksin seni

  • Çağatay Sert
    Çağatay Sert

    Ülke cahiller sayesinde sirke döndü, her gün utanır olduk. Ne adalet kaldı ne ekonomi.. Kafalarına göre herkesi terörist ilan ediliyorlar. Bu arada Seçimi iptal etme gerekçelerine bakıyorsun gerekçe Yok. Ama önemli değil, cahiller inanıyor Zaten ne deseler. Bu cahilliğin çok kötü geri dönüşü olacak ülkeye gelecekte. Nereden biliyorsun derseniz dolar ve Euro'ya bakın anlarsınız. Cahil dememe alınan oluyor ama kusura bakmasın kimse, adamlar kafalarına göre kanıt ve gerekçe sunmadan seçim iptal ettiler, o kadar derdimiz arasında. Üstüne iftira üstüne iftira atıyorlar yandaş medyadan. Bunları görmeyip hala destekleyen adama da başka bir şey denemez bence.

  • bunları da gördük can !!
    bunları da gördük can !!

    Yalakaci pislikler burdan bile yalaka yapmaya çalışıyorlar.

  • Emre KOÇ
    Emre KOÇ

    pembe giyisili abla acaba dişlerini fırcaliyomusn

  • Ahmet Wilde
    Ahmet Wilde

    Azeri hanim'a Allah'tan acil sifalar diliyorum. Allah akil versin!

  • Ahmet Wilde
    Ahmet Wilde

    Her sey cok guzel olacak ♥️

  • Komik Channel
    Komik Channel

    Imamoğlu kazanacak :))

  • Yusif kartin
    Yusif kartin

    biyixli oruspu çoçuğu akp calar kazanmaz

  • Yusif kartin
    Yusif kartin

    oruspu azeri

  • Şahin Arslan
    Şahin Arslan

    sen öğretmensin ya o yüzden peçete satıyorsun ozaman öğretmenler peçete satıyor ya nerde görülmüşse beyinsiz.

  • efe eşsiz
    efe eşsiz

    Rezil oluyolar bide konuşma bari

  • Sehnaz Resident
    Sehnaz Resident

    AK PARTİ SECMENLERİNİN KONUSTURULDUĞU VİDEOLARI NO LİKE YAPİORUZ. BU TİPLEMELERE DOYDUK. KUSUYORUZ ARTIK. TAHAMMÜL SINIRIMIZI ZORLAMAYIN. BU GERİZEKALILARA YER VERMEYİN. AMINA KODUMUN OROSPU AZERİSİ GELMİŞ BURDA DİLENİYO. PİSLİK KEVASE. 5 YIL ONCE AZERİ TÜRKLERİNE KARSI ERMENİSTANIN YANINDA YER ALDI TAYYİP. ALLAHIN KARA CAHİLLERİ.

  • salih akmeşe
    salih akmeşe

    1:03 binali yıldırım benim köylüm ..YALAN

  • Gunel Guseynova
    Gunel Guseynova

    Ay xala danışmayaydın kaş, hörmətin 1qram artıq olardı barı...biabırçılıq... Danışmağa qoymadı dedi, özü millətə imkan vermədi...

  • özlem ozlem
    özlem ozlem

    Bu azeri ne konuşuyor 😂😂😂

  • Rotasız Adam
    Rotasız Adam

    Hahahaha imamoglu geleceğin cumhurbaşkanı diyen adama çok güldüm o sondakine 😀😀yav yazık acıyorum bunlara önlerine kimi koysalar ona inanıp guveniyomus rolü yapmak zorunda kalıyorlar 😀😀😂

  • Rotasız Adam
    Rotasız Adam

    Azerbaycanlı teyzem ağzına sağlık

  • Rotasız Adam
    Rotasız Adam

    Allahım sen erdoğanın tırnağına taş değdirme

  • Rotasız Adam
    Rotasız Adam

    BİN tane ekremi bir araya getirsen BİN ALİ YILDIRIM BEY EFENDInin yanından bile geçemez

    • Ali Bilir
      Ali Bilir

      Rotasız Adam gitsin kumarbaz oğluna sahip çıksın önce😂

  • Hakan Sayal
    Hakan Sayal

    Bilgili insanı herzaman taktir edeceksin kardeşim vakıflara şukadar para gitti cevap yok cemaatlere aktarılan para cevap yok ama oyları çaldılar 😂😂😂

  • Berkay
    Berkay

    03:09 inanılır gibi değil ya öğretmenim diyor mendil satıyor abi bu kadar kuş beyinli olunur mu ya

  • kuttisi arslan
    kuttisi arslan

    ilkbaştaki it soyunu nerden ithal ettiler acaba bunun gibi amcıkları niye insan yerine koyup niye konuşturuyolar beynini siktiğimin orosbu çocukları sipiker ahh spriker ahhhh o elindeki mikrofonu onun amına neden sokmuyosun

  • Tuncer Saygili
    Tuncer Saygili

    suriyeliler geldi turke is kalmadi oyle mi,bu zigniyet turk milletinin basina gelmis en boyuk felaket ,biz 50 yil once avrupaya seyat icin mi geldik biz,bizi ecdadimizdan,tarihimizden,dilimizden,dinimizden koparmis olan zihniyettir chp

  • Clash gaming
    Clash gaming

    Ekrem İmamoğlu Başkanı olacak başka çaresi yok bu kadın yalancı

  • Eray Gündoğdu
    Eray Gündoğdu

    Aynen Tayyip gibisi gelmez birdaha çünkü bitirdi tütkiyeyi oyüzden aç aç dolaşıyorsun peçete satıyorsun mal kadın

  • Eray Gündoğdu
    Eray Gündoğdu

    Oyuzdenmi peçete satıyorsun aç kadın

  • Césur! b
    Césur! b

    kadın iyiki türk değil kapıyı ona açmışlar diye dünyayı kurtaran adam olarak ilan etti 85 milyon insanın gözüne baka baka haksızlık ettiler yetkilerini ezmek için kullandılar

  • anzele sırnak
    anzele sırnak

    Tam sana güre bir koca

  • Emrah Yurdal
    Emrah Yurdal

    Sen bu kafada gidersen ALLAH sana yardım etmez iftiracı yalanciyi kayiriyorsunuz ALLAHTAN korkmadan

  • Ismail Tuncer
    Ismail Tuncer

    ondan mı peçete satıyosun karı

  • Özgür Sesler
    Özgür Sesler

    Yok anasını yüzde 60az yüzde 100alacak kafasını

  • Boss Bossav
    Boss Bossav

    Sanin gotunu sikarim amcih aman kafir laan bana mi soyluersun hayin seni benim milatimi sevmiyeni benim cumurbaskanimi sevmiyeni 8 sulaylesini sikerim

  • Azrayilin olcam
    Azrayilin olcam

    Siktr git azar bayjna got vrrnn osupu

  • Tayfun Ceran
    Tayfun Ceran

    Kimse kusura bakmasinda islama önem veren vatandaslar chp ye vermezler cunku Gecmiste chp islama nasil saldirdigini herkes biliyor.ama şu da bi gercek şimdiki genclerin cogunda islam dusuncesi yok ve olmadığı için chp kazanir

  • Tayfun Ceran
    Tayfun Ceran

    Amk millet birbirine giriyor lan

  • Soner Huğ
    Soner Huğ

    Bir tane mantıklı konuşan akpli yok arkadaş işte insanları böyle kör ediyolar islam diyorlar müslümanlık diyorlar islam diyor ki çalmayacaksın haram yemeyeceksin haksızlık yapmayacaksın. Ama işte bunlara göre biz gavuruz.

  • Emine Zengin
    Emine Zengin

    Bizim tanıdığımız Ali'den bahsetmiyor herhalde Çünkü o konuşmayı bilmiyor

  • Adem Acar
    Adem Acar

    İŞİNİZ GÜCÜNÜZ PARA VATAN DAN YANA OLUN

  • Adem Acar
    Adem Acar

    AMK GÖZLÜKLÜ YAVŞAGI SEN CEMAAT LERE KURBAN OLL GOT KOMİNİSTI

  • Özer Demirol
    Özer Demirol

    Peçete satıyorsun geçinmek için 18 yıldır senin hakkını yiyenleri savunuyorsun. Birde neden hep çahil insanlar ak oy veriyor bunun nedenini bilmiyorum

  • murat yusufkayra
    murat yusufkayra

    Binali yildirim kac posta atti yavrum sana

  • Фаррух Нохалы
    Фаррух Нохалы

    bakin bununkimi serefsiz kadinlarin uzunden butun Azerbaycan milleti sikinti icinde

  • Фаррух Нохалы
    Фаррух Нохалы

    ay gehbe dilin varsa get eliyev hagginda danis tupurum senin uzuve

  • Фаррух Нохалы
    Фаррух Нохалы

    bu Azerbaycanli kadindir ayib olsun Aliyevi terofliye terifliye bu gundesiniz tfuuuu

  • Mehmet Kayaci
    Mehmet Kayaci

    Kaderimiz kimlerde amk

  • Sahin Erol
    Sahin Erol

    Azeri kardeşlerim teyze peçete satıyor ama salak teyze onu savunuyor

    • Sahin Erol
      Sahin Erol

      @anar Aliyev beynin varmı yok dimi

    • anar Aliyev
      anar Aliyev

      Azerbaijan her zaman Reyisin yanindadir

  • sefkan güler
    sefkan güler

    utanmadan erdoğan sayesinde yaşıyoruz diyor hz muhammed ümetinin halini görsün

  • Tülay E.U.
    Tülay E.U.

    Haahaaa bunlardan bir tane beynini kullanan çikmazmi ya ne kadar akpliyim diyen varsa profil hep ayni. 😂😂Utaniyorum bu ülke de bu kadar ağır aptal olduğu icin. T.Yıldiz boşuna demedi "egitim seviyesi yükseldikçe oy oranımız düşüyor" diye.

  • Ümit Altin
    Ümit Altin

    Binali: Girdigi her secimi kaybediyor.Basbakanliga gökten zembille indirildi. RTE nin talimatiyla profili düsük bir adam bulun dedi.Binaliyi buldular 72 yasinda ,Basbakanlik,Ulasim bakanligi Meclis baskanligi yapmis birisi, Ve düsünün bu adam Belediye Baskani olmak istiyor.Bu ne HIRS

  • hacı vakkas
    hacı vakkas

    10 yakın siyasî video izledim yaklaşık 1 saattir akp savunucularının yobaz olduğunu birkez daha pekiştirdim bağırarak üstün olabileceğini sanan bir gurup cahil hepsi bu kadar

  • Serkan Erdem
    Serkan Erdem

    ʙɪ ʀᴏᴘᴏʀᴛᴀᴊ ʏᴀᴘɪʏᴏʀsᴀɴ ʜᴀʟᴋɪɴ ɴᴀʙᴢɪɴɪ ᴏʟᴄᴜʏᴏʀsᴀɴ ᴛᴀʀᴀғsɪᴢ ᴏʟ ᴛᴜʏsᴜᴢ ᴛᴇᴍɪᴢ ᴏʟ ʏᴀɴʟɪ ᴏʟᴅᴜɢᴜɴ ʜᴇʀʜᴀʟɪɴᴅᴇɴ ʙᴇʟʟɪ.

  • Kenan Erdek
    Kenan Erdek

    Amk karıya bak ya bizim ülkeyi sahiplenmiş 🤣🤣

    • Hayvanat Bahçesi
      Hayvanat Bahçesi

      @Kenan Erdek onu bilmiyorum 😂

    • Kenan Erdek
      Kenan Erdek

      @Hayvanat Bahçesi kardeşim ben sevmesini bişey demiyorum ki kendi ülkesi varken bizim ülkeden one ne

    • Hayvanat Bahçesi
      Hayvanat Bahçesi

      Kardeş ülkelerin hepsi erdoğani sever sonuna kadar akpi diycek

    • Hayvanat Bahçesi
      Hayvanat Bahçesi

      Bu sahib sayilmaz azerbeycan özbekistan turkmenistan kirgizistan her devlet akpli

  • mikail kara
    mikail kara

    Ak parti bizi sikiyi parmaklıyı yaşasın ak parti 😂😂😂😂😂😂

  • Cihat Uygur
    Cihat Uygur

    Kusura bakmayın ama sizin gibi nankorler bu ülkeyi ancak teröristlerle yönetir CHP kopekleri

  • İshak Korkmaz Bringmetolıfe
    İshak Korkmaz Bringmetolıfe

    Binali Yıldırım köylüsüymüs hastır ordan Nerdeyse Dicek eski manitam çok şerefsiz tanıyorum ulan ne kolpacısın bide diyor yaramaz köylün dimi seni bir yerde müdür yapmadığı için kesin kötüdür bizim köylü bizi müdür yapmadı hesabı teyzr😀

  • İshak Korkmaz Bringmetolıfe
    İshak Korkmaz Bringmetolıfe

    Lan Orospu çocukları kadın Azeri konuşması kötü diye insanı aşağılamaya çalışıyorsunuz Orospu Çocukları sizinngibi düşünmediği için mi a. q çocukları

  • freez
    freez

    Haberle düşmek için cuma namazına giden bi lider

  • freez
    freez

    cidden bu akpliler koyun rte de çoban .Hiç bir şey olmuyor ülküyor bişey olmuyor

  • BLACKx SQUAD
    BLACKx SQUAD

    Sennasıl bir gerizekalısın

  • ismailtorun 19871942
    ismailtorun 19871942

    Özgürlüğünü sikecekler yakında ilk konusan kadin

  • ahmet türkmen
    ahmet türkmen

    Cahillik diz boyu kadın dıyor hem tarih ogretmenıyım dıyor emde akp nın kuklalıgını yapıyor birde mendıl satıyor sokakta la bi siktir git. kendı ısını yapamıyorsun neyı savunuyorsun

  • Hasan KARAGÖZ
    Hasan KARAGÖZ

    Aq. azeri memleketinden gelmiş , Türkiye hakkında karar veriyor koca karı.

  • salih vanlı
    salih vanlı

    açklıktan mendıl satıyor hala ak dıyor

  • Кэнан Самед
    Кэнан Самед

    Ilk başta konuşan kadın peçete satıyor bide erdoğan olmazsa biz yaşamayız diyor gerizekalı

  • Kerim
    Kerim

    *Tarafsız gözle o kadar çok sokak röportajı izledim daha bir tane mantıklı akp seçmeni göremedim*

    • Abdulkadir Helvaci
      Abdulkadir Helvaci

      Körsün O yuzden gormuyosunuz pislikler

    • Squad - RNG
      Squad - RNG

      Kerim götünle değil gÖzünle oku görürsüb

  • Birkan Yuncer
    Birkan Yuncer

    Hemşerim olduğun için utanıyorum senden cahiliyet diz boyu.. memnun olduğun için mi 1 liraya mendil satıyorsun yazıklar olsun sana

Sonraki