Aldatılan kadınlara Adil Yıldırım'dan tavsiyeler
15:09
9,357
Hayatta Her Şey Var
Reddit
Beyaz TV'de Nur Viral'in sunduğu Hayatta Her Şey Var programına konuk olan Adil Yıldırım, canlı yayına telefonla bağlanan izleyicilerden gelen kadın ve erkek ilişkileriyle ilgili soruları cevapladı...
Kocam hem aldatıyor hem dövüyor
Kocam 5 yıldır beni aldatıyor
Evlendikten bir hafta sonra aldatıldım
Hamileyken kocam beni aldattı

YORUMLAR
  • Eda öztürk
    Eda öztürk

    Mutlu değilken dört çocuk yapan bir kadın rahatsızdır..

  • Gülbahar Akyüz
    Gülbahar Akyüz

    Kusura bakma ama sen kabul etmişsin hiç ağlama kocam beni dövüyor ne yapayım diye gerizekalı kadın hxgxgzgs

  • Patron
    Patron

    Ben ne yapıyorum tabiri caizse eşeğimi sağlam kazığa bağlıyorum. Kullandığım bir program sayesinde tüm mesajlarını konuşmalarını ve gittiği her yeri görüyorum.

    • Patron
      Patron

      Using Not evet takip etmek istediğim karşı telefona yükledim

    • Using Not
      Using Not

      Patron sen onun telefonuna mı yükledin

    • Patron
      Patron

      Using Not hayır tamamen görünmez olarak çalışıyor telefoncu bile baksa fark edemez öyle bir program

    • Using Not
      Using Not

      Hiç duymadım da karşı taraf görmüyormu bu programın yüklü olduğunu

    • Patron
      Patron

      Using Not bu program hakkında herşeye hakimim epeydir kullanıyorum memnunum açıkçası

  • Elif Er
    Elif Er

    Adil bey tek tedavi ayrılmaları kadın beli yaştan sonra iyce ruh hastası olup muhtaç yaşaması dha kötü olur ve adam hasta degil karısını sörekli döven adam sevmiyordur bikaçkez olan bişe dwgilki 20 yıldır dövüyor

  • Yasemin Özdemir
    Yasemin Özdemir

    Bu tür kadinlari anlamiyorum arkadas. Sonrada tv cikip anlatiyorlar. Bu kadar aptalikda olunmazki. Bi kadinin gururu vardir. Hem dayak ye hem aldatil birde halen daha soru soruyor ben ne yapmaliyim. Yav allah akil fikir vermis aklini kullan diye. Yapmayin guzel bacilarim.

  • Nurcan Uslu
    Nurcan Uslu

    Yorumlarınızı beğeniyorum

  • Kayla Ar
    Kayla Ar

    Bu kadınları anlamıyorum...Bu nasıl aptallık ALDATILIYORSUNUZ buna rağmen koca da koca diye mücadele ediyorsunuz gururunuz yokmu yaaa

    • Yasemin Özdemir
      Yasemin Özdemir

      Aynen. Katiliyorum👏

  • cinar eresova
    cinar eresova

    Böyle koca olmaz olsun boşan ablacım yeterince çekmişin

    • Sukran Gasgar
      Sukran Gasgar

      Aynen öyle hiç düşünmeden boşan ben düyum bana ihanet ediyor ve ben de 6 ay uğraştim çünkü benimde 25 yildı evliliğim belki kurtarırım di anladimki boşuna uğraşmişim boşandim çok rahatladim şimdiki aklım olsaydi asla uğraşmazdim

  • RadeonMs77
    RadeonMs77

    "Adam beni 5 seneden beri aldatiyor, 20 seneden beri dayak yiyorum, evde hic konusmuyoruz ne yapmaliyim"" artik bu durumda acip sormasi bile okadar sacmaki ..ne akil var nede fikir..yazik yani

    • Sahra Colorades
      Sahra Colorades

      @hersey dogru sevgi değil de ne

    • hersey dogru
      hersey dogru

      @Sahra Colorades ya ne sevgisi birak be

    • Sahra Colorades
      Sahra Colorades

      Eşlerini seviyorlar ben bunlardan birine yardım etmek istedim sonra kocasıyla barıştı bana da iftira attı en iyisi araya girmemek

Sonraki