ARABA İLE BOWLİNG OYNAMAYA ÇALIŞMAK ( KAZA İÇERİR )
10:16
776,409
Facia Üçlü
Reddit
Merhaba Facia Üçlü ailesi kanalımıza hoşgeldiniz. Bugün kendi yaptığımız Buggy aracımızla büyük fıçıları devirerek Bowling oynamaya çalıştık. Ama hesapta olmayan aksiyon dolu sahneler yaşadık. Keyifli İzlemeler :)
Sinema filmimiz Facia Üçlü Karışma Bende 18 Ekim'de vizyondadır. Şimdiden herkese keyifli izlemeler:)

►Merhaba Facia Üçlü Ailesi bu videomuz da sizlerle
►Kanala Abone Olmak İçin; goo.gl/ixcptE
►Tüm Yorumları Tek Tek Okuyorum, Yeni Videolarımızın Sık Sık Gelmesi İçin Beğeni Ve Yorum Desteklerinizi Bekliyoruz. Seviliyorsunuz. 😊🙏🏻❤

📺Diğer Videolarımız;
DEV SÜRPRİZ !!! YENİ CEZALI OYUNUMUZ! tr-my.net/watchvideo/video-bppV7nyKZek.html
FACİA ÜÇLÜ : Karışma Bende Teaser tr-my.net/watchvideo/video-i0T077l5eqE.html
DÜNYANIN EN BÜYÜK UÇURTMASINI YAPTIK! tr-my.net/watchvideo/video-_MCHFeEnMXE.html
PUBG BUGGY YAPIMI! tr-my.net/watchvideo/video-oV7YnQakwdE.html
MAHKUMUN VAY HALİNE! tr-my.net/watchvideo/video-SgyZCFdRE4s.html
YERE DÜŞERSEN YANARSIN! tr-my.net/watchvideo/video-Z7GSw-Sltlc.html
Dünyada Bir İlk Üflemeli Futbol tr-my.net/watchvideo/video-846vJLsAqIM.html
FACİA ÜÇLÜ KARIŞMA BENDE FİLM SETİNDE OLAY ŞAKA! tr-my.net/watchvideo/video-KZV807qyWj8.html
DENİZİN ÜSTÜNDE GİDEN EV YAPTIK! tr-my.net/watchvideo/video-BvBnDAb7x5g.html
50 TONLUK DEV PRESS İLE LİMUZİNİ EZDİK! tr-my.net/watchvideo/video-Zr4ZL3MzScQ.html
LİMUZİN PARAMPARÇA OLDU! tr-my.net/watchvideo/video-rbTYeHb5bXM.html
ARABADAN DEV SALINCAK YAPTIK! tr-my.net/watchvideo/video-5QKND4xM67s.html
SAT KOMANDOLARININ 4. AŞAMA EĞİTİMİNİ DENEDİK! tr-my.net/watchvideo/video-EI0QQYpVl-c.html
KANALDA SÖRF YAPTIK! tr-my.net/watchvideo/video-BFkIo0eJ3D8.html
EN YÜKSEK BİSİKLETİ YAPTIK! tr-my.net/watchvideo/video-YHhuqhkkR-E.html
TÜRKİYEDE BİR İLK ELYAPIMI ÇILGIN ARAÇ. tr-my.net/watchvideo/video-eeJHNufUi90.html
SİZDEN GELEN SORULARI CEVAPLADIK? tr-my.net/watchvideo/video-P1fLVgpmkzo.html
ÇILGIN YARIŞLAR SERİSİ tr-my.net/watchvideo/video-5eNK-pg7B1c.html
BEKLEDİĞİNİZ MAMİ'NİN DÜĞÜNÜ tr-my.net/watchvideo/video-6OPYoVDmEgY.html
LİMUZİN'DE SIRA GECESİ YAPTIK! tr-my.net/watchvideo/video-W5VX-9xqTII.html
SUYUN İÇİNDE SESSİZ SİNEMA OYNADIK. tr-my.net/watchvideo/video-rJj7bjJ0eDI.html

✉İş ortaklıklarınız için: sefamamiyt@gmail.com
🌐Bize Sosyal Medya Hesaplarımızdan da ulaşabilirsiniz;
Facebook - goo.gl/FZwdIU
Instagram - goo.gl/fxmjss
Twitter - goo.gl/NruQsM

YORUMLAR
  • Facia Üçlü
    Facia Üçlü

    18 Ekimde Türkiye Genelinde Sinemalardayız. Tüm Sevenlerimizi Bekliyoruz. Sevgiler 😊😊❤️

    • Cu Ma
      Cu Ma

      Teker, motor ,Toros yapmayı bırakında biraz mizah yapın kanaldaki aboneler de zAten eski vineler hatrına duruyor yoksa son yaptığınız abuk subuk aletler bi sik etmez

    • Hama Safa
      Hama Safa

      ENE VEDEOLAR HKARD

    • abcd abcd
      abcd abcd

      Video gelsin artık

    • haci şimşek
      haci şimşek

      Abi ben sizi çok seviyorum ve benim tek hayalim sizinle ceza kılibi çekmek abi seviyorum sizi yakın da beraber kılip çekme dileği ile ❤

    • İbo Çiftci
      İbo Çiftci

      Abi emre gonul isi var dedin adam başka kanallarda video ediyor gordum bugün

  • Kaan Celik Official Channel
    Kaan Celik Official Channel

    0:49 Çocuğun Kıç Cebinde. Telefonu görenler +1

  • BEHZAT ÇINAR
    BEHZAT ÇINAR

    Toros ne hale gelmis ag 😀😀

  • bozan karatoprak
    bozan karatoprak

    Çılgın teyfik

  • bozan karatoprak
    bozan karatoprak

    Yine teyfik abi😆😆

  • yagmur ankay
    yagmur ankay

    sefa abiyi çok seviyorum

  • LEGEND MAN
    LEGEND MAN

    Aferin

  • LEGEND MAN
    LEGEND MAN

    Çok guzel

  • LEGEND MAN
    LEGEND MAN

    Hepsi

  • Ibrahim Gundogdu
    Ibrahim Gundogdu

    Daha bitmedi mi bu grup

  • Tekerciler HD
    Tekerciler HD

    Emre geri dömüş lan

  • REİS.61
    REİS.61

    Bu adamlar bir harika dostum :)

  • Abdullah Çakır
    Abdullah Çakır

    Hala oglu tefik

  • Ferhat Zorlu
    Ferhat Zorlu

    Adamsiniz

  • Hakan23Cm
    Hakan23Cm

    2 Kürt 1 engeli yapsaniz kanalin adini

  • Halil Yılmaz
    Halil Yılmaz

    Karaçay

  • Ali turnagül
    Ali turnagül

    Neşe kaynagisiniz. Yeminen. Allah bu enerjinizi korusun

  • Murat Gül
    Murat Gül

    Abi o arabayi bana hediye etsenize yaaa ❤❤

  • rock man
    rock man

    2.54 izleynler kemal sunal adam gibi adam

  • _cnrsmsk_
    _cnrsmsk_

    Emre kral kaç yaşında yazarmısnız

  • Serhat Celil
    Serhat Celil

    Karaçay mı orası ?

  • Devran Berat
    Devran Berat

    adamsınız

  • Cu Ma
    Cu Ma

    Teker, motor ,Toros yapmayı bırakında biraz mizah yapın kanaldaki aboneler de zAten eski vineler hatrına duruyor yoksa son yaptığınız abuk subuk aletler bi sik etmez

  • Fahrettin Tosun
    Fahrettin Tosun

    Destek

  • Mustafa Ergani
    Mustafa Ergani

    Burak abiye pusu çok güzel

  • Mert oyuncu23
    Mert oyuncu23

    2:16 lan kameraman o kadar yürüdü sjsjsjsjsjs 😂😂

  • Eren can Ozdemir
    Eren can Ozdemir

    Abi nie yazik ettiniz bn bunu koyumde kulanirdim koyunlara tasirdim 😑😑😑

  • avar qizi
    avar qizi

    Yeni video bekliyoz ____________________

  • Emrullah özdemir
    Emrullah özdemir

    Noldu la küstünüz mü

  • Osman Avcı
    Osman Avcı

    Abi öldünüzmü nerdesiniz

  • yasin kızıldag
    yasin kızıldag

    abi emre vs köyün çocukları

  • Batu Gallant
    Batu Gallant

    Adamlar film yapınca parayı kırıp kayboldular.

  • Yusuf Karadamar
    Yusuf Karadamar

    Abi bu araba yı tanka çevir bence

  • Bayrakoğlu Alican
    Bayrakoğlu Alican

    abi modifele arabayı

  • Erkan Sazkaya
    Erkan Sazkaya

    Yeni video gelsin

  • bahricandeniz1 Deniz
    bahricandeniz1 Deniz

    abi artık sevmiyom sizi vidyo neden cekmiyon

  • ALİ ÜNLÜ
    ALİ ÜNLÜ

    abi video çeksenize

  • orhan eker
    orhan eker

    Öldünüz mü

  • Arkan Naqiyev
    Arkan Naqiyev

    Sefa kndir

  • Hamza Çam
    Hamza Çam

    Sefa abi lütfen vityo yabın ben bütün vityoları izledim

  • Emirhan Kökcü
    Emirhan Kökcü

    Abi tekrar video atsaniza youtube yi mi biraktiniz

  • TOSUN Tosun
    TOSUN Tosun

    Com güzel olmus

  • Deniz Köksal
    Deniz Köksal

    6:15 deki yarqtıklar ne lan😂

  • Mustafa Bıçaklı
    Mustafa Bıçaklı

    Vineları özledik be başkan

  • FGSamet
    FGSamet

    8:28 neney neney zalimey :D

  • adamin dibi
    adamin dibi

    Evleniyodu dimi bu

  • Çağdaş Yıldırım
    Çağdaş Yıldırım

    Dedim eninde sonunda araba yana yöne giderse nası çıkaracaklar diye. İlk atışta gitti. ( Hedef=Labut )

  • By_ King
    By_ King

    *Video atsanız diyoruz?*

  • Arda Ar
    Arda Ar

    ︻┳デ═-

  • Oyun Dünyası
    Oyun Dünyası

    Harbi manyaksınız lpgli arabayla ne yapıonuz uçacanız havaya 😂

  • ARDA
    ARDA

    Cezalı jenga gelsin diyenler ⬇

  • Anıl Belet
    Anıl Belet

    abi başka heycanlı vidyolar çek deniz de 1 gün falan diyen ler layk atsın

  • Ahmet Ünal
    Ahmet Ünal

    Turkiyenin icerik çalmayan ve en emekci kanali.

  • Ramazan Felek
    Ramazan Felek

    Gokart yarışı yapın mami,sinan, emre, sefa

  • ŞERİFE KARDAŞ
    ŞERİFE KARDAŞ

    Abi siz kozanda mısınız

  • alpan akbinar
    alpan akbinar

    😍

  • Anıl Demirtaş
    Anıl Demirtaş

    Abi sizin yaptığınız her şey güzel olmak zorundamı

  • Ethem Dogan
    Ethem Dogan

    Sinan yoksa izlemiyorum , emre kadar boş bir insan yok

  • Yetgin Sarıkuş
    Yetgin Sarıkuş

    Torosun değişikliği Toros Limuzin Havuz Buggy Bowling Topu

  • Erkan Karabulut
    Erkan Karabulut

    EMRE PİÇİYLE D4H4 COK VİDEO

  • KARAMAN MÜZİK 70
    KARAMAN MÜZİK 70

    Emre videolara geri dönsün ya bence

  • O BIR TOMARZALIY s
    O BIR TOMARZALIY s

    Birakin enesi izlesinler biz bole mutluyuz EMEK kOKUYor

  • NEO-N ZA
    NEO-N ZA

    Kıymayın la arabaya çok iyi olmuştu

  • Ebubekir Özdemir
    Ebubekir Özdemir

    😍😍😍

  • Beytullah salcan
    Beytullah salcan

    O tokadı gördüm beğeni geldi ;))))

  • Berkay Eşiyok
    Berkay Eşiyok

    Ya gıral nası yapıyonuz siz araba filan siz bi vido çekip atın elinize sağlık

  • Mahmut Çakır
    Mahmut Çakır

    Abi araba sıcak olduğu için suya girdiğinde motor soğuyor

  • mR DALKILIÇ
    mR DALKILIÇ

    Cekici daha bi cekici oldu

  • OYUN VS CILGIN TV
    OYUN VS CILGIN TV

    Abi zizin abone azalıyor galiba

  • Ahmet berat Kayışlı
    Ahmet berat Kayışlı

    0.52 saniyede müziğin adını versene

Sonraki