Beyaz Futbol 8 Eylül 2019
1:42:42
107,397
Beyaz Futbol
Reddit
TFF ile Galatasaray arasında 19:05 krizi
Ahmet Çakar: Andorra maçı Nihat Özdemir'e uyarıdır
Fatih Terim ne zaman açıklama yapacak
Sinan Engin: Mustafa Cengiz Malkoçoğlu'na dönüştü
Mustafa Cengiz: Şer odallarına rağmen şampiyon olacağız
Ümit Karan: Andorra kalecesinin kası bile yoktu
Ahmet Çakar: Fatih Terim TFF tarafından linç edilmiştir. Bunun adı kasıt ve tacizdir
Fatih Terim'e verilen ceza rezillik. G.Saray'ı durdurmak için farklı oyunlar peşinde koşuluyor
Ümit Karan: Beşiktaş ve Fenerbahçe, Galatasaray'a karşı birleşti. TFF, Galatasaray'dan intikam alıyor.

YORUMLAR
  • ƱƤ-uʍop world
    ƱƤ-uʍop world

    Vahap Tanrıverdi : MİL-MAY Tekstil sahibi sizce galatasaray o bu umrunda mı ? İnsanları kin ve nefrete yönlendirip para kazanma derdinde olan biri şampiyonlar liginde PSG ve Real var geçen seneki lokum grup yok ne yapacaklar mağdur edebiyatı yapacaklar şampiyonlar liginde takımlarının kalitesini görecek galatasaraylılar...

  • The Tribelnatorz Gaming
    The Tribelnatorz Gaming

    Ulan Rasim TR-my’da program yap ortalığın amkoyar vlla

  • The Tribelnatorz Gaming
    The Tribelnatorz Gaming

    Rom u gönderdiniz iyi Book yediniz amk ahmet Hoca apo abi süper Sinan Team bi boş Adam 👨‍⚖️

  • Ahmet Ahmet
    Ahmet Ahmet

    YAHU BU FB APO YU NEDEN BU PROGRAMA ALIYORSUNUZ; KABADAYIMIDIR GEVEZELESIYOR

  • Faruk Çeri
    Faruk Çeri

    abdulkerim durmaz helal olsun...

  • mert talay
    mert talay

    Rok geri gel.

  • erman arpağ
    erman arpağ

    Ümit başını açılıyo s.kik. müthiş kadro kurmuşmuş 6. Hafta görürsün kadroyu

  • Tfm LK
    Tfm LK

    Ahmet Çakar 19:05 de Türk Milletine soruyor, bunların hepsi Eyyam, Şövenizm

  • M. ARI
    M. ARI

    Yaziklar olsun senin yorumculuguna apo

  • Sahin Costan
    Sahin Costan

    Beyaz futbolu sadece bu abdül yüzünden izlemiyorum artik o konusmuyor bütün herkes i tahrik ediyor objektif degil sadece gs bakiyor hepsine baksin bakalim

  • Sahin Costan
    Sahin Costan

    Eger bu fatih hocaya olan yanala yapilsaydi abdül böylemi konusurdu kudururdu

  • Sahin Costan
    Sahin Costan

    Ula sinan bu olanlar gs degil besiktasa olsa böylemi konusurdun

  • Sahin Costan
    Sahin Costan

    Ümit seni hem cok sever hemde iyi bir gs li oldugu nu düsünüyordum ama bugün sok oldum ya sen bu havlayan abdüle nasil cevap vermezsin

  • Serkan YILDIRIM
    Serkan YILDIRIM

    Abone oldum ama bu durumda FATİH hocaya 2 maç daha ceza gelebilir😁

  • Sahin Costan
    Sahin Costan

    Ahmet hocam helal olsun sana aynen söyledigin gibi özdemir tarafli dir özdemir ama biliyor cünkü fenerlidir federasyon a girerken formasini cikarmamistir bu sezon eger özdemir istifa etmezse cok zor biter cünkü bu olaylar yarin bürgün besiktasa veya trabzona yapilinca bakalim ozaman ne olacak

  • Lars von
    Lars von

    toxic adamlar

  • Erdal Demir
    Erdal Demir

    Tam TR-my kanalının reklamını yapoyodun çıktım abonelikten Ertem rok sana reyting yaparken iyiydi. Azından bişey kaçırdı şimdi adını bile anmıyosun. O adama sırtını dönmeseydin her kanalda program yapardın.

  • Tahir
    Tahir

    ROK baba yoksa abonelik de yok.

  • Jamiryo Çiçek
    Jamiryo Çiçek

    Ümit git almanyada nargileci ac beya ne sacmalıyon sacma sapan

  • ilnn tnnn
    ilnn tnnn

    Beşiktaşlıyım bu ahmet çakar cibiliyetsiz yanar döner hakemliğide kişiliği gibi bunun gibi şerefsizin ne işi var kanalda

  • İllidan Stormrage
    İllidan Stormrage

    Ümit karan sizin programa hiç yakışmamış çok sessiz ve çok sakin sizin programı harlı bir program olduğunsan seviyor insanlar ümit oraya yakışmamış efendilikle yorum yapma bağırmanın alakası yok biraz moda gir ümit karan

  • Mert Çelik
    Mert Çelik

    Abdülkerim abi için izliyorum, tiyatroya sessiz kalmıyor

    • sessiz çığlık
      sessiz çığlık

      Aynen öyle bir Beşiktaş taraftarı olarak tebrik ediyorum duruşu ve fikirleri ile süper ötesi yorumlar yapıyor Abdülkerim durmaz...

  • DJ Baldede Music
    DJ Baldede Music

    Ulan Ahmet Cakar: Beni sevmeyen de youtube kanalimiza kufur etmek icin uye olsun :D

  • Ersoy Halat
    Ersoy Halat

    Ümit Karan olmasa daha iyi olurdu adam iki kelimeyi bir araya getiremiyor yazik

  • Yakup KILIÇ
    Yakup KILIÇ

    Utanmaz arlanmazlar 6 maç 5 galibiyet 2 gol yemişiz. Belki grubu lider bitirecez. Size Fatih Terim Lucescu mütehak karaktersizler

  • muallimath
    muallimath

    abdulkerım hoca tam dusuncelerımız dıle getırdı turkıye de ne kadar aptal varmıs gorduk bunların kım tarafında yıgıldıgınıda gorduk bu kadar gerızekalı olunmaz heer sene aynı oyunlar kafasız ınsanlar oldukca seneye de aglarlar sozde fenerbahce aglıyor her yerde gordugumuz gs lı yonetıcılerın aglama vıdeoları

  • can cenk
    can cenk

    en büyük tiyatrrrrrrrrrrrrrrocu sensin sen!!!

  • Büyük Usta
    Büyük Usta

    Abdulkerim durmaz fanatik bir eyyamcisin senden yorumcu olmaz ayni sey fbnin basina gelse 19.07 de aciklansa teknik ekibe 19.007 tl ceza verilse ayni seyleri soylermiydin ? Iki yuzlu adam pardon adamda degil

  • Huseyinh Durmus
    Huseyinh Durmus

    Aslansin sen ahmet çakar bir sen bir erman toroğlu doğru bildiğinizi dobra dobra konuşuyorsun

  • Huseyinh Durmus
    Huseyinh Durmus

    Son yıllarda fenerin hiç ceza aldiğini gormedimki 19 07 de aciklansin...cezalara aliştik 19 05 gibi alay eder gibi bir saatede mi alışalım bu ne yüzsüzlük...aynı konuşmalari yapan o takım başkanlarinada aynı sekilde alay eder gibi ceza verseler yer yerinden oynar

  • Anil Erkan Zengin
    Anil Erkan Zengin

    Abi Eskiden İzlerken Eğlenceli olurdu Tadı Çıkardı Şimdi Ruh gibi Olmuş Ekip Hakkatten Gözlerim Rasim Abiyi arıyor

  • BirGurbetKusu
    BirGurbetKusu

    6-7 senede 180k + takipci kasmak büyük basari ertem icin :)

  • baba muhalefet
    baba muhalefet

    konuşmacılar daha ligin başı diyorlar.. anlamadınızmı hala mesele galatasaray değil... fıratın doğusuna yapılacak operasyon öncesi sokakları karıştırmak isteyen silahsız itlerde fıratın doğusundaki silahlı itlerle bir sayılacaktır

  • Serkan Erdem
    Serkan Erdem

    Ümit karan cümle kurmadan eve gidiyor,yerler seni orda 😁

  • baba muhalefet
    baba muhalefet

    önce susamam klibi ardından federasyon şimdide beyaz futbol. toplum mühendisleri tekrar sahnede SAHADA MEHMETÇİĞİN KARŞISINA ÇIKMAYA CESARETİ OLMAYAN İTLERİN SAHA DIŞINDAKİ OYUNLARINA ASLA ALET OLMAYACAĞIM.... fıratın doğusuna yapılacak operasyon öncesi sokakları karıştırmak isteyen silahsız itlerde fıratın doğusundaki silahlı itlerle bir sayılacaktır.. BİR GECE ANSIZIN

  • SinaniS SinaniS
    SinaniS SinaniS

    ROK muş Çakar miş, bilmem ney miş, Futboldan çakmayan kişiler getirmişler, göya Futbol konuşuyuluyor. Tam rezalet, sonra niye Holiganleşiyor millet, alın size kanıtı

  • Damocles
    Damocles

    6:32 LOLOL abone oldum lan.. Ayı Volkan aşkına 1 milyon yapcaz.

  • Canberk Kocaaslan
    Canberk Kocaaslan

    ermenistan da mkhtiryan var (nası yazılıyor bilmiyorum), bosna yı 4-2 yenmesi çok normal...futbol cahili ertem...gürcistan - danimarka maçı da çok acayip değil....gürcistan devlet gibi devlet...sanki andorra sanki likteynştayn... 3:52

  • Canberk Kocaaslan
    Canberk Kocaaslan

    gökmen gibi adamı buduyorsunuz ümit karan ne ya....zaten her maç gol atardı bize sevmem bi de konuşamıyor tüy dikiyor :D

  • Tumen Canpolat
    Tumen Canpolat

    Ümit sen şike yaptığını unuttukmu

  • 1zafer1
    1zafer1

    Bir GS olarak rasim ozan kütahyalı ne ise ruh ikizi Abdulkerim Durmaz o. Tv ekranına yakışmayan aciziyetinden sürekli bağıra bağıra salya sümük konuşan psikopat ruhlu kişileri ekranlarda görmek istemiyoruz.

  • Noyan Alpaslan
    Noyan Alpaslan

    SPOR GROGRAMMIN DAN ÇOK FBJK PROGRAMI ZATEN BUNU SÖZDE YORUMCULARIN MİMİK,SES TONLARIN DAN USLÜBÜN DEN ANLIYORSUNUZ GS DÜŞMANI

  • Alpay Kurt
    Alpay Kurt

    SENİN TÜRKÇE NE SOKAYIM ÜMİT KARAN..SENDEN BİR BOK OLMAZ....

  • Mete Han
    Mete Han

    BU SPOR PROGRAMI DEĞİL .HİÇ BİR SPORPROGRAMI ALANEN AŞIRI DERECE DÜŞMANCA TARAF TUTMAZ ABDÜLKERİM İN VE SİNAN IN AĞIZLARIN DAN SALYALAR AKARAK BÖĞÜREREK GS DÜŞMANLIĞI YAPIYORLAR,,AHMET ÇAKAR IN AÇIKLAMALARINA DAHİ DİNLEMEYE TAHAMMÜLERİ YOKTU..

  • Tufan Aslan
    Tufan Aslan

    FBJK Lİ SPOR PROGRAMI GERÇEK GS LİLER BURAYA ÜYE OLMAZ OLAN DA ZATEN GS Lİ DEĞİLDİR..

  • Rafet Aslan
    Rafet Aslan

    BU FBJK Lİ PROGRAM A ÜYE OLAN GS LİLER VARSA ONLARA SOKAYİM BU PROGRAM FBJK Lİ VE GALATASARAY DÜŞMANI.

    • Tayfun Volkan
      Tayfun Volkan

      Rafet Aslan aynen birader bende üyelik DEN çıktım zaten

  • Selim Yıldız
    Selim Yıldız

    umit karan zamanında başarılı mıydı gs fenerden haha

  • esra kayla
    esra kayla

    Abdül kerim gerizekalının teki

  • Bir Insan
    Bir Insan

    Bu ümit karan nerden çıktı ya hiç yakışmıyor programa

  • Serdar Aziz
    Serdar Aziz

    Keske ahmet cakar Galatasarayli olsaydi, cok iyi savunurdu .. ümit karani severiz ama yakismamiz konusamiyo

  • rondo engin
    rondo engin

    fatih terim hasan sas her macta yenilince sag sola saldiriyorlar alistik artik.

  • Furkan DOĞANOĞLU
    Furkan DOĞANOĞLU

    Ümit karan ilk kez mi kamera karşısına çıktın amk ahmet çakar daha iyi savundu helal olsun

  • baba muhalefet
    baba muhalefet

    BÜYÜK TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ BAŞKANI SAYIN RECEP TAYİP ERDOĞAN andora maçında fedarasyon başkanı ile bir araya gelmiştir... galatasaraya verilen cezanın 19.05 te açıklanması tam bir fetö oyunudur... federasyonun galatasaray ve fenerbahçe üzerinden toplumu kutuplaştırmak ve kaos çıkarmak gibi hareket etmesinin önünü kesmiştir... SAHADA MEHMETÇİĞİN KARŞISINA ÇIKMAYA CESARETİ OLMAYAN İTLERİN SAHA DIŞINDAKİ OYUNLARINA ASLA ALET OLMAYACAĞIM...... BİR GECE ANSIZIN

  • baba muhalefet
    baba muhalefet

    fıratın doğusuna yapılacak harekatöncesi BÜYÜK TÜRKİYE CUMHURİYETİ'NİN BAŞKANI SAYIN RECEP TAYİP ERDOĞAN ANDORA TÜRKİYE maçında fedarasyon başkanı ile görüşmüştü... bugünde külliyede FENERBAHÇE kulübü başkanı ali koçu kabul etti... bu görüşmenin amacı federasyonun galatasaray ve fenerbahçe üzerinden toplumu kutuplaştırmak ve kaos çıkarmak gibi hareket etmesinin önünü kesmektir... SAHADA MEHMETÇİĞİN KARŞISINA ÇIKMAYA CESARETİ OLMAYAN İTLERİN SAHA DIŞINDAKİ OYUNLARINA ASLA ALET OLMAYACAĞIM.... bu operasyonu engellemek maksadıyla içeriyi karıştırmak isteyen silahsız itler, fıratın doğusundaki silahlı itlerle bir sayılacaktır BİR GECE ANSIZIN........

  • Sport67 One
    Sport67 One

    Fenerbahce son 10 yilda ne yapmis onu konus Durmaz gülesimiz var

    • Alper Şentürk
      Alper Şentürk

      Sport67 One kesersem içinde kalır fetöcü

    • Sport67 One
      Sport67 One

      kes

    • Alper Şentürk
      Alper Şentürk

      @Sport67 One Kes lan futbolun ilahıda fenerbahçedir. tatava yapma erkek gibi nick al adın götün belli değil laf yapıyor ordan birde sen kim köpeksin?

    • Sport67 One
      Sport67 One

      Yaradan Allahdir Ilahda .. Fenerlisin Gslisini birakda Insan ol

    • Alper Şentürk
      Alper Şentürk

      ya kes allahın fetöcüsü fransız artığı yalama köpek fenerbahçe bu ligin ilahıdır!

  • buğra korkmaz
    buğra korkmaz

    İyi polis kötü polis her program reyting almak için kurmaca yaglama yıkama , milleti uyutup birde beynini zehirleyip köreltiyorlar , full muamele amk !

  • Murat Büyükbuluter
    Murat Büyükbuluter

    Eşek kadar adamlar program 2 saat 10 dk futbol konuşmuyorlar şaklabanlik prim yapıyorsa bi sirk açalım orada soytarıliķ yapın

  • Eser Usanmaz
    Eser Usanmaz

    FETOSARAY!

    • Eser Usanmaz
      Eser Usanmaz

      Abrek Hakan Bozkurt KES LAN ONUN BUNUN SIÇTIGI FETÖSARAYLI

    • Abrek Hakan Bozkurt
      Abrek Hakan Bozkurt

      Eser Usanmaz BALIK BAŞTAN KOKMUŞ BU TFF BAŞKANI LİMAK NİHATI ATAYAN AZILI GS DÜŞMANI ŞEREFSİZ OROSPUÇOCUĞU RECEP TAYYİP ERDOĞAN PİÇİ DEĞİLMİ..NEKADAR TFF BAŞKANI ATADIYSA GS SİKTİ HEPSİNİ ( MEHMET ALİ AYDINLAR ( FB ) ( YILDIRIM DEMİRÖREN ( BJK ) ( NİHAT ÖZDEMİR ( FB )

  • Muhammed Ali Kutlay
    Muhammed Ali Kutlay

    en eyyamcı spor yorumcusu bu ülkede sensin sinan engin

  • Muhammed Ali Kutlay
    Muhammed Ali Kutlay

    bu a.durmaz a göre hırsızın suçu yok. fatih terim yanlış bir şey demedi yalan ve boş konuşanlar sürüsü. 2. si dünyanın hiçbir hukuk sistemi, içinde faili olmayan ve hakaret olmayan suçlamaları ve şikayetleri cezalandırmaz. cezalandıramaz. sadece fenevbahçe muz cumhuriyetinde olur. fenev yöneticin limak nihatı federasyonun başına getirince olacağı budur. 3. sü sanki limak nihat, tüpçünün fenevasyonunda yoktu gibi konuşuyorsun. önceki tüpçü fenevasyonuyla bu çok başka fenevasyonlarmış gibi. 4.sü terim haklı organize bir çetesiniz. bu belgeli. azisilinin milyon kez yaptığı şekilde (çoğunda haksızdı), gs geçen sene kararlarında katliam yapan bazı hakemleri istemedi kendi maçına, 17 kulüp ortak açıklama yapıp resmi sayfaya koydunuz ki bazı kulüp başkanları reddetti. o yazı hala orda mı? birde utanmazsınız. sıçıp üstüne tüy dikmek nevinden işleri (19,05 kararı gibi) savunabilecek kadar alçaksınız. sıçtınız sıçtınız. 5. si yüzlerce yetkili, antrenör, oyuncu...vs, bugüne kadar '' organizasyon var, organize...'' gibi ifadeler bugüne kadar kullandı. 1 tanesinin ceza alması bile tartışılmadı, çünkü suç değil. alçaksınız. hem suçlu hem güçlü olmalaya çalışıyorsunuz, birde sesleri çok çıkıyor borazan gibi sesiniz. medya konusunda da yalan söyleme, fenevli medyacı gazete, spor dairesi gs liden fazla bu 30-40 senedir değişmedi. limak nihat fenevasyonu provokatördür, yok hükmündedir. 6 sı sanane fatih terimin camiasını motive etme şeklinden!! adam suç işlemiyor ki, ama ona bile dayanamıyor kuduruyorsunuz. çünkü fark açılıyor, açılacak çatlıyorsunuz. terim elinde iyi bir kadro varken şampiyonluğu hiç kaybetmedi. 8 kez elinde iyi kadro oldu hepsinde şampiyon oldu. ödünüz bokunuza karışıyor. çünkü rekabet dahi edemiyorsunuz. ''var'' ın geldiği ligi düşmemeye oynayarak geçiren fenevliler sizi

  • Ümit Kavran
    Ümit Kavran

    gecenin en güzel tarafı Mustafa Kemal ve silah arkadaşlarına rahmet dilenmesi olmuş teşekkürler Ertem

  • senan mahmudov
    senan mahmudov

    Apo sikdir

  • Gökberk Özen
    Gökberk Özen

    Nihat Doğan'ı Affeden Beyaz Tv Rasime Taktı Onsuzda Program Çok Kötü

  • Özkan İşbilir
    Özkan İşbilir

    Bu Fatos Terimin her yil yaptığı tiyatrolardan bıktık.. lig başları sanal bir düşman yaratiyor ve her yil son 5 hafta tüm hakem kararlari Gs lehine 👏👏👏👏

  • Berkay Bora
    Berkay Bora

    kerimcan zırlamaktan bağırmaktan başka bi iş bilmiyor

  • mustafa kemal bal
    mustafa kemal bal

    Bu kadar Galatasaray karşıtlığı olamaz 🤦‍♂️ hocamızı federasyon arkasına gizlenen FB ve de BJK öncülüğündeki diğer Anadolu takımları organizeli saldırı yapıyor

  • Volkan Kınık
    Volkan Kınık

    Abdülkerim kalkmış orda fenere ceza verilirse 19:07 de verilsin diyor. Ulan fenere o saatte ceza verilseydi sesin götünden çıkardı samimiyetsiz yalaka herif

  • hakan ca
    hakan ca

    siz şimdi spor programımı yabtınız :) 2 saat yayın da sadece fatih terimi konuştunuz yabdığınız program batsın emi

  • HASAN ARSLAN
    HASAN ARSLAN

    apo ne kadar mal ya sadece bağırıyor , espri falan yaptığını sanıyor bir de

  • alparslan yılmaz
    alparslan yılmaz

    Ümit Karan olmamış bu programda, çok sırıtıyor..

Sonraki