Beyaz Kıvanç Tatlıtuğ'u Programa Nasıl Getirdi? - Beyaz Show
4:03
241,931
Beyaz Show
Reddit
Beyaz Kıvanç Tatlıtuğ'u programa nasıl getirdi?

YORUMLAR
  • Fortuna Giustino
    Fortuna Giustino

    kivanc narde??? he is enjoying scuba diving & fishing by the sea with friends and family

  • Fortuna Giustino
    Fortuna Giustino

    old stuff

  • çizimtrak
    çizimtrak

    Taş gibi mübarek

  • Furkan İnci
    Furkan İnci

    Adam karekteri güzel hiç kevaşelerle takılmadı helal olsun.

  • Harun Sargan
    Harun Sargan

    Bu video niye trendlerde lan, ne alaka yani. :D

  • Oğuz
    Oğuz

    At arabası ile getirdi,el arabası ile taşıdı.

  • Emirhan Akçiçek
    Emirhan Akçiçek

    Keske beyaz show yine cuma geceleri olsa

  • Busra Ünal
    Busra Ünal

    Kivanc cok asabi biri ama iyi insn

  • sjxjdjnxjdjxnxj
    sjxjdjnxjdjxnxj

    Ne adam beeeeeeeeee

  • Primattan Geldim
    Primattan Geldim

    Beyaz daha yakışıklı yalnız Kıvanç'tan.

  • COMMENTMAN
    COMMENTMAN

    😀😀😀

  • Artemis9
    Artemis9

    Komik değil

  • decided d
    decided d

    😂

  • Turkish Delight
    Turkish Delight

    Lan ferat Anaskm ferat

  • Arda
    Arda

    Beyaz show tekrardan başlasa ne güzel olur be

  • Eda Ziyagil
    Eda Ziyagil

    Yeni mi katıldı Kıvanç? Yoksa bu eski bi video mu?

    • Demet
      Demet

      Eski

  • nuran baltacıoğlu
    nuran baltacıoğlu

    Kendine ait bir ağırlığın var kıvanç

  • _A_
    _A_

    Trendlerde lan

  • Kgıg Gkf
    Kgıg Gkf

    Ulan başlığa bak beyaz kıvanç tatlıtuğu nasıl programa getirdi bu ne lan sanki kıvanç kimdir herkez çok abartıyo

  • Ali 212
    Ali 212

    KIVANÇ VIP İNSAN AQ

  • Vanyusha Pantaleeva
    Vanyusha Pantaleeva

    Magnificent Kivanc!!!

  • HAKAN ABAKAY
    HAKAN ABAKAY

    Bu eski bölüm değilmi

  • FS- WiftyS
    FS- WiftyS

    Kivancin konuştuğu hangi bolum

  • Zuko
    Zuko

    Simay benim karım lan!

  • Yıllanmış Şarap
    Yıllanmış Şarap

    Kıvanç tatlıtuğ mükemmel bir oyuncu. Her türlü ama her türlü rolun altından kalkıyo... öyle imirzalıoğlu,bilmem kimler gibi sürekli aynı karakterde rolleri kabul etmiyo.. oyunculuk budur

  • ALİCAN AKYÜZ
    ALİCAN AKYÜZ

    Para bitti galiba m.ö videoları yükleyip duruyorsun :)

    • SoundSent - Music
      SoundSent - Music

      :DDD

  • Kübra Soysal
    Kübra Soysal

    Beyaz Show tekrar başlasın

  • Gündem Ayaküstü
    Gündem Ayaküstü

    bi Tarkan kaldı. o da gelmez zaten gjkdkgkdkfks

  • Huseyin Bugday
    Huseyin Bugday

    Fazla abartmayin bence 👍🏼

  • Mr. Coldman
    Mr. Coldman

    Efsane adam

  • Fatiha Fatiha
    Fatiha Fatiha

    Kivanç, tu as une très belle voix ...sans parler de ton talent, et de ta beauté !😇

  • Just Gamer
    Just Gamer

    Kıvanç Tatlıtuğ usta kesim hariç Türkiyenin en iyisi 😎

  • Rufet Residov
    Rufet Residov

    Beyaz sou basladimi

  • THE FLASH
    THE FLASH

    Kıvanç o kadar denildiği gibi yakışıklı değil. Normal bir görünümü var adamın boşuna o kadar yükselttiniz adamı. Ve o adam kaplumbağalara yardım ediyorum diye video çekip attırmıştı internete. Ama aptal onlara kötülük yaptı.

    • Can Yılmaz
      Can Yılmaz

      Sen ne saçmalıyosun aq zıbzıbı

  • buse demir
    buse demir

    Beyaz'ın caaanım pijaması😄

  • damla ay
    damla ay

    bazen sadece siyah renk olmak istersin

  • TOP 10
    TOP 10

    Kivanc tatlitug turkiyenin gelmis gecmis en yakisikli adami

    • tv Ramço
      tv Ramço

      Hm

  • shayif alghashmi /شايف الغشمي
    shayif alghashmi /شايف الغشمي

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • VEDAT ERxxx
    VEDAT ERxxx

    Truman capote nin 1948 yazdıgı bir roman vardı adı Başka sesler Başka odalar bu romanı sinemaya uyarlansa başrolede Kıvanç tam uygun olur derim

  • ali aner
    ali aner

    9 saatte Agamemnon'un ordusu kadar izlenme almis vay canina 😄

  • S u 10 l
    S u 10 l

    Hazal Kaya ne zeman?

  • Elnur Memmedov
    Elnur Memmedov

    Getmeeeee😂😂😂

  • Onur Kesgin
    Onur Kesgin

    kısaca açıklıyayım . meselel yakışıklılık değil .turkiye sarışın ve beyaz tenliği azlığı olan ulkelerdendir.mesela rusların en begendıkleri artısler arasında burak özçivit gelir nıye acaba ? çünkü rus tiplerınde enbegenılen şey yuz tipidir .rusların yuz tipi elmacıkları çıkık sarışın boylu poslu bu klasık rus erkeği ve kadını tipi oyuzdende sıradandır.mesela bende beyaztenli yakışıklılarındanım.rusyaya gitmiştim açıkca soluyorum kediler arasına düşmüş fare gıbıydım ya herkadın doner ıkıkere bakarmı.ama orada azınlık olan bir tip olduğum için begenılıyrdum.meseela latın amerıka ulkesıne gitsem yerler benı orda kımse donupde esmer yakjışıklısna bakmaz bana bakar .mesela azınlık olmakla ilgili işte kıvanç ve turevlerı ulkede buyuzden magzınal oldular .ulkede klasık erkek modeli eli tespihli takım elbiseli kel kirli sakallı gobeklli esmer heryerde butarz erkek bulursunuz .buyuzdende kaslı sarışın veya beyaztenli güzel konuşan uzun saçlı erkek kodellerı servis edildi .evet sevgılerle kalın

  • M D
    M D

    Sukur Kivanc gelmisti ama keske Kuzey Guney ekibiyle gelseydi

  • Hadron 66
    Hadron 66

    Beyaz Show suan devam ediyor mu,ediyorsa nerde ne siklikla yayinlaniyor bilen paylassin

    • özlem Berberoğlu
      özlem Berberoğlu

      Final oldu

  • Sagopa Kajmer
    Sagopa Kajmer

    AGA BE

  • Urfalı Cesur
    Urfalı Cesur

    Gerçekten de efendi adam kıvanç

  • Ceyda .
    Ceyda .

    Kıvanç 💝🧿👑

  • Hassan Ali
    Hassan Ali

    ونبي ولاافتهم شي بس مهند حلو 😆😆😆

  • yasemin arslan
    yasemin arslan

    Aşk-ı Memnu zamanında ki beyaz showu da atar mısınız

  • Kaan Tosun
    Kaan Tosun

    Keşke Beyaz Show tekrar başlasa be Cuma geceleri, kahveyle ne iyi gidiyordu.

  • Muhammed Fatih
    Muhammed Fatih

    Sene 2023 hala izleyenler

    • Cemil Esedov
      Cemil Esedov

      Geleceğe Yatırım 😄

  • seval Sasmaz
    seval Sasmaz

    Yeni program mı bu?

    • İbrahim Serdar Öznurhan
      İbrahim Serdar Öznurhan

      Yok eskiler

  • Vusal Ceferov
    Vusal Ceferov

    Kıvanç əfəndi bir adam uğurların bol olsun

  • Grande Comandante
    Grande Comandante

    Herkes geldi Tarkan bi türlü gelmedi

    • Olaf Granson
      Olaf Granson

      koskoca mega star diyolar ondan daha büyük insanlar geldi

    • BaşakBurcu Eylül
      BaşakBurcu Eylül

      @Grande Comandante hmmm

    • Enes Kizilgecit
      Enes Kizilgecit

      Beren saat de gelmedi hiç

    • Grande Comandante
      Grande Comandante

      BaşakBurcu Eylül senin lafın gündem ayaküstüneydi.O koskoca megastar derken bi bakıma espri gibi birşey oldu

    • BaşakBurcu Eylül
      BaşakBurcu Eylül

      @Grande Comandante ben espri goremedim. ..

  • Emir Mert Yurdakul
    Emir Mert Yurdakul

    Adamın böyle tipi var ekrana çıkmayı pek sevmiyomuş.. Allah'ım yaa

    • BEN FERO
      BEN FERO

      Sakin gençler 2 dakkada linç ettiniz :)

    • Okan Okan
      Okan Okan

      @Sunlight with Dominis sacmalama ıstersen adam da ozguven olmasa zamanında Best of ada katılmazdı turkıye nin en iyi 3erkek oyuncusunun birinden bahsediyoruz ozguvenle alakası yok adam yüzünü eskitmek istemiyor gayette mantıklı yapıyor.

    • Berk ŞEN
      Berk ŞEN

      @Sunlight with Dominis 2 gündür şu yorumda duran asıl işsiz sensin şimdi de ağzının payını verince işsiz deme yöntemine başvurdun özgüvensizzz velet

    • Sunlight with Dominis
      Sunlight with Dominis

      @Berk ŞEN ne diyorsun AQ bi sal ne uzatiyon işsiz

    • Berk ŞEN
      Berk ŞEN

      @Sunlight with Dominis aptal mısın ya kıvanç tatlıtuğdan bahsediyoruz aç izle şu videoyu çıkmış işte özgüvenli duruyor çıkmış beyaz showakonuşuyor hala devam ediyorsun özgüvensiz diyorsun sıkıntılı mısın

  • Agitator -
    Agitator -

    Kıvanç Tatlıtuğ ün tasskalarina beton yetmez

    • Sunlight with Dominis
      Sunlight with Dominis

      La casa de papel ❤❤❤

    • SEKER CANER
      SEKER CANER

      @Agitator - hahahaha

    • Agitator -
      Agitator -

      @Selçuk Abacı beter ol. Sg

    • Selçuk Abacı
      Selçuk Abacı

      Agitator sen hayatımda gördüğüm en sapık ve edepsiz insansın.Midemi bulandırdın.

  • Эмиль Бабаев
    Эмиль Бабаев

    Kvanc tatlutugun en iyi dizisi kuzey guney katalanlar 1++

    • Эмиль Бабаев
      Эмиль Бабаев

      @Super Star Girl ola bilir bende kuzey guneyden taniyorum

    • Super Star Girl
      Super Star Girl

      Ben çarpışma'dan tanıyorum

    • Hülya Sağlam
      Hülya Sağlam

      Aynen

  • Ramazan Ramazan
    Ramazan Ramazan

    Bunlar yeni bölüm mü ya.

    • Samet Yılmaz
      Samet Yılmaz

      Ramazan Ramazan La ne yeni bölümü. Kuzey güney zamanından baksana. 2013 falan bu.

  • Enes Aydın
    Enes Aydın

    Yılar sonra neden şimdi?

  • Mehmet Atik
    Mehmet Atik

    Efendi insan kıvanç tatlıtuğ

    • Barış Çelik
      Barış Çelik

      Kuzeygüney tribiyle dolanıyor neyin efendiliği :D

    • Lamiye Ef
      Lamiye Ef

      Megastar neki?

    • Kitap sever
      Kitap sever

      Hes not

  • Zübeyir Kolbaşı
    Zübeyir Kolbaşı

    Kıvanç Tatlıses sonunda gelmiş

  • tuğba demirer
    tuğba demirer

    0:08 ya sen nasıl bir adamsın ya aşık olmayayımda ne yapayım ?

    • Bende Bilmiyorum
      Bende Bilmiyorum

      @BEN FERO Bana soğuk geldi, ağır başlılık bu değil

    • Utku Türk
      Utku Türk

      Pis sapık.

    • BEN FERO
      BEN FERO

      Bende Bilmiyorum soğuk değil efendi ağır başlı

    • Bende Bilmiyorum
      Bende Bilmiyorum

      Benn hiç etkilenmiyorum nedense bir soğuk, kalas çekici gelmiyor

    • Dexter Morgan
      Dexter Morgan

      Sulandı mı

  • Asya
    Asya

    😂😂😂👏👏👏💖💖💖

  • Mimi Mohammed
    Mimi Mohammed

    Kivanc'ı ve programı da seviyorum, çünkü dizileri alaycı bir şekilde sunuyor❤️❤️❤️❤️

    • IRMØK
      IRMØK

      ııı tamam

    • Khal Drogo
      Khal Drogo

      Kıvanç istese verir miydin

    • aybarss aybarss
      aybarss aybarss

      Ne diyon la

  • Ilqar Kerimov
    Ilqar Kerimov

    Ikinci yorum olunca noluyo ))

  • Dogukan Kaymaz
    Dogukan Kaymaz

    İlk yorum tuturun aq xjjx

Sonraki