Beyaz Kıvanç Tatlıtuğ'u Programa Nasıl Getirdi? - Beyaz Show
4:03
1,328,569
Beyaz Show
Reddit
Beyaz Kıvanç Tatlıtuğ'u programa nasıl getirdi?

YORUMLAR
  • Fatma Önsoy
    Fatma Önsoy

    Ne kadar efendi bi insan kivanc tatlitug

  • James
    James

    :D

  • Bi Garip
    Bi Garip

    Küçük karedeki kıvançı izleyenler ?

  • Atila Timuçin
    Atila Timuçin

    Beyaz kadar işini cıvık yapıp para kazanan insan görmedimmm.

  • tural tural
    tural tural

    Beyaz sen bambilisan a asan sene

  • Doğukan Berk Kaya
    Doğukan Berk Kaya

    Bugun de utandik

  • Merve Sezgin
    Merve Sezgin

    Kıvanç öyle yakışıklılığından pek etkilendiğim bir ünlü değildi tipim olmadığı için ama karakterli bir insan olduğunu öğrendikten sonra etkilendim. Yakışıklılık tek başına yeterli değil.

    • Berk Emil
      Berk Emil

      R günümüz kızları nie bu kadar yalancı peki

    • R
      R

      @Berk Emil her kız düşmek zorunda mı benim tipim değil mesela zevk meselesi

    • Berk Emil
      Berk Emil

      ya hadi ordan adamı gerçekte görsen ağzının suyu akıcak ben erkek halimle düşüom adama amq

    • Y Oe
      Y Oe

      Böyle düşünmen beni etkiledi :) şimdiki insanlar çok yüzeysel

  • Manzura Hasanowa
    Manzura Hasanowa

    Beyaz tam yemelik sin cok tatlisin❤️💋💋💋😘😘😘

  • Aaron Kretze
    Aaron Kretze

    Kivanc Tatlitug best Artistt of TR Adam karakter yakisikli akili hersey 1 nr ALLAHA EMANET OL ....

  • Tülay Aydın Çalışkan
    Tülay Aydın Çalışkan

    Beyaz çok komiksin ya! Geri dön..Geri dön...Ne olur geri dön! Kıvanç a da mşlh!

  • true love
    true love

    Bu adamın şakalrna bitym ya volla

  • af toraman
    af toraman

    Megastar gelmemis neymis ne isi varmis burada lan buradakiler tecavuzculer mi kimin kime ustunlugu varmis

  • İsa Demirci
    İsa Demirci

    Aferim kivanc bu isi iyi becerdin yovmiyeni 60dan 70e cikaracam

  • Barista Röportaj TV
    Barista Röportaj TV

    Muratpaşa’ya şampiyonluk yakışır Muratpaşa Belediyespor, Süleyman Erol Yüzme Havuzu squash kortlarında düzenlenen Squash Türkiye Gençler ve Büyükler Türkiye Şampiyonası’nda 3 Türkiye şampiyonluğu elde ederken 6 sporcusuyla kürsü yaptı. Squash Türkiye Gençler ve Büyükler Türkiye Şampiyonası, Muratpaşa Belediyesi’nin ev sahipliğinde düzenlendi. Süleyman Erol Yüzme Havuzu squash kortlarında düzenlenen turnuvada 110 sporcu mücadele ederken Muratpaşa Belediyespor, 31 oyuncusuyla madalya için ter döktü. Pazar günü sona eren turnuvada Muratpaşa Belediyespor, U17 kategorisinde İpeksu Dolma’yla, U13 kategorisinde Dmitry Kolesnik’le ve U11’de Ferruh Dinçer’le Türkiye Şampiyonluğuna uzandı. Ayrıca U15 kategorisinde Efe Taşkın Türkiye ikincisi olurken U19’da Hakan Yavuz Türkiye ikincisi ve Beril Çakır da Türkiye üçüncüsü oldu.

  • mariee curiee
    mariee curiee

    Heykel gibi adam

  • Ezel BAYRAKTAR
    Ezel BAYRAKTAR

    Benide çağır beyaz

  • Zeynep Akkoç
    Zeynep Akkoç

    Mert firatin kıvancın eski sevgilisiyle evli olması

  • Тимур Азаров
    Тимур Азаров

    Пригласите Демет Оздемир ,на передачу ...

  • Nurefşan Akdeniz
    Nurefşan Akdeniz

    Yaaa benim küçük oğlum ayni kivanca benziyo

  • Nur Rayzade
    Nur Rayzade

    Beyaz show tekrar başlasın yaa

    • murat adiguzel
      murat adiguzel

      Aynen Walla başlasın

  • Demirel Berre
    Demirel Berre

    Allahım nasıl bisi bu adam her yönden kusursuz⭐⭐

  • Nurşah Vardar
    Nurşah Vardar

    suraya bak ya kivancin yaninda mert firat Mert firatin karisi idil firat kivancin eski sevgilisi asdfg

  • Poker Face
    Poker Face

    Kaç yılında geldi ki Kıvanç?

  • Gs Baba
    Gs Baba

    Adam gibi adam kivanc abimiz

  • Sumeyye Can
    Sumeyye Can

    Wiiiiiiyyyyyyyyyy

  • Nixi Land
    Nixi Land

    bu yeni mi?

    • Can
      Can

      Yaklaşık 1 ay önce

  • Xaliq Refiyev
    Xaliq Refiyev

    harika ya ayrıca KIVANÇI seviyorum ÇOKKKKKKKKK 😚😚😚😚😚😚

  • Esedov Elcin
    Esedov Elcin

    Yi l 2019 hala izleyenler

  • Çağda Küçüksu
    Çağda Küçüksu

    Bu yeni mi

  • nimet kıraç
    nimet kıraç

    😂😂😂

  • Burak GS
    Burak GS

    Sa

  • Ramin Mahmudov
    Ramin Mahmudov

    XD

  • Kahin Kahin
    Kahin Kahin

    Kivanc ve burak portre gibisiniz

  • Tülin çubukçu
    Tülin çubukçu

    Vay beee yıllar önce bende ordaydım .. Ekipçe Beyaz ın masasının önüne sıkış tepiş oturmuştuk 😄

    • Murat
      Murat

      Çok şanslısin o zman çok keyifli geçmiştir 😂

  • AslıLavinya
    AslıLavinya

    Beyaz Show tekrar başlamalı diyenler nerde???

    • AslıLavinya
      AslıLavinya

      @Lavanta Lavanta evet pek yok gibi görünüyor

    • Lavanta Lavanta
      Lavanta Lavanta

      Yok 😂

    • Umut Saatci
      Umut Saatci

      MallaM

  • Yalnız Kurt
    Yalnız Kurt

    Kivanc efsanedir.kenan ve kivanc Turkiyeye son 20.yilda gelmis.en iyi.ikili

  • Azerbaijan 95
    Azerbaijan 95

    Beyaz,seni seviyorum,delim.😂😂 Kıvanç,gitmeeeee! Ha ha ha😁

  • Rn Tn
    Rn Tn

    Kıvanç anadolu çocuğu vesselam

    • Hakan Çevikel
      Hakan Çevikel

      Boşnak kökenli Adana çocuğu. Yakışıklılığı ve Avrupai tipi Boşnak olmasından tabii ki.

  • alparslan elaslan
    alparslan elaslan

    Senin o belini kırarım ha

  • meyra taha
    meyra taha

    Kıvanç çok maşallahsın 😍

  • enes 54
    enes 54

    Adam Allah tan torpilli.

  • Tc Brussell
    Tc Brussell

    Beyaz abi kralsin seni cok seviyorum BELCİKADAN SELAMLAR EMİRDAGLİ

  • Dilara Kamacı
    Dilara Kamacı

    Beyaz Show başlasın ya 😭

  • selin
    selin

    olalım bakalım.. aşık

  • Bartu Gunes
    Bartu Gunes

    Beyaz show yeniden mi başladı ?

    • Darius Black
      Darius Black

      Evet

  • Merve Yücel
    Merve Yücel

    Çok yakışıklı bee

    • John Constantine
      John Constantine

      Benden iyi olmasın

  • st.
    st.

    Beyaz'da cringe duygusu yok bence

    • st.
      st.

      @Rötar olmasa daha iyi tabi ama çoğunlukta vardir

    • Rötar
      Rötar

      ? niye olsun

  • Burcu Güzel
    Burcu Güzel

    Çok asil çok efendi bir adam yakisikliliginin ve oyunculugunun disinda cok begeniyorum duruşunu

  • Emre Aslan
    Emre Aslan

    Başlığa virgül koyaydınız ıyıydı

  • Fatime Rzayeva
    Fatime Rzayeva

    Kıvança bakmaktan konuya odaklanamadım.

  • Demet Şıvga
    Demet Şıvga

    Tekrar başlasın lütfen❤️

    • murat adiguzel
      murat adiguzel

      Aynen başlasın walla

  • Ela'n Ulc
    Ela'n Ulc

    😂😂😂😂çok komik yaa

  • Deniz Koçoğlu
    Deniz Koçoğlu

    Beyaz videonun ilk saniyesinde siyah yavaşça beyazlaşıyor

  • Forte Just
    Forte Just

    old stuff

  • çizimtrak
    çizimtrak

    Taş gibi mübarek

  • Furkan İnci
    Furkan İnci

    Adam karekteri güzel hiç kevaşelerle takılmadı helal olsun.

    • Xen Clo
      Xen Clo

      Ormantik Romeo haklı, best modelin kurucusu olan şahıs birinci yapacağı kişiyi biseyler yaşamak sartiyla birinci yapiyo o burak ozcivitinden tut kivanc tatlitugu ve daha nicesi bu sayede birinci oluyo, bi kac tanıdığım bu işlerin icinde daha bi cok seyler var

    • comfor tably
      comfor tably

      Fu*kan sesini kes be

    • comfor tably
      comfor tably

      @Ormantik Romeo sen manyaksın

    • Ormantik Romeo
      Ormantik Romeo

      @Amatör TR-myrlar bunu her modelliğe başlayan ya da ajanstan teklif alan bilir. tipsizler ötede dursun, imrenmeye devam edin ezik ezik :)

    • Amatör Youtuberlar
      Amatör Youtuberlar

      @Ormantik Romeo saçma bence her model sikiyor yada siktiriyor mu aq siz iş yerinde güzel kadın çalışan görünce kesin patronuna veriyodur diyen insanlardan değil misin gelmiş dedikoduyu burda görmüş gibi anlatıyor

  • Harun
    Harun

    Bu video niye trendlerde lan, ne alaka yani. :D

  • OğuzKağan Han
    OğuzKağan Han

    At arabası ile getirdi,el arabası ile taşıdı.

  • Emirhan Akçiçek
    Emirhan Akçiçek

    Keske beyaz show yine cuma geceleri olsa

  • vatan candr
    vatan candr

    Kivanc cok asabi biri ama iyi insn

  • S.A.K
    S.A.K

    Ne adam beeeeeeeeee

  • Primattan Geldim
    Primattan Geldim

    Beyaz daha yakışıklı yalnız Kıvanç'tan.

  • COMMENTMAN
    COMMENTMAN

    😀😀😀

  • Artemis9
    Artemis9

    Komik değil

  • decided d
    decided d

    😂

  • Turkish Delight
    Turkish Delight

    Lan ferat Anaskm ferat

  • Arda
    Arda

    Beyaz show tekrardan başlasa ne güzel olur be

  • Eda Ziyagil
    Eda Ziyagil

    Yeni mi katıldı Kıvanç? Yoksa bu eski bi video mu?

    • Rahile Taharqızı
      Rahile Taharqızı

      @Demet ehkbenp

    • Demet
      Demet

      Eski

  • nuran baltacıoğlu
    nuran baltacıoğlu

    Kendine ait bir ağırlığın var kıvanç

  • _A_
    _A_

    Trendlerde lan

Sonraki