BİL - KAZAN #4 | İÇİNE GİRDİĞİN 3 ŞEY SÖYLE PARA KAZAN !! |
10:13
250,771
Semih Uyulgan
Reddit
Bugün insanların yanına gidip '' BİL - KAZAN '' oynadık. Çeşitli sorular sorarak onlardan 5 saniye içerisinde 3 tane cevap almaya çalıştım. Çok eğlenceli görüntüler ortaya çıktı biz çok eğlendik. Umarım sizde eğlenirsiniz..
Bu serinin devamının gelmesini istiyorsanız beğenmeyi unutmayın.
Bu videonun altına insanlara sordurmak istediğiniz soruları #BİL-KAZAN etiketi ile yorum olarak yazabilirsiniz.
Veee çok güzel bir video oldu..
Umarım videoyu izleyip beğenmişsinizdir.
1 MİLYONLUK güzel bir aileyiz inşallah ailemiz daha da büyüyecek..
Videoyu beğendiyseniz 'BEĞEN' tuşuna basmayı unutmayın..
Kanala ABONE değilseniz ABONE OLMAYI unutmayın..
KANALA ABONE OLMAK İÇİN : goo.gl/VbBAa8
Twitter : goo.gl/cN7rrm
Facebook : goo.gl/ZrcjCb
İnstagram : goo.gl/gXmBUc
Snapchat : semihuyulgan
Merhaba Ben Semih Uyulgan.. Bundan sonra TR-my kanalımda beraber olacağız.. Ürettiğim birbirinden eğlenceli şaka, sosyal deney ve daha farklı içeriklerle sizinle birlikte olacağım..
Videomu beğendiyseniz lütfen kanalıma ABONE OLMAYI unutmayın!!
Daha farklı videolar çekmemi istiyorsanız yorum olarak yazabilirsiniz..

YORUMLAR
  • Nejdet Ünal
    Nejdet Ünal

    çok gıcıksın biraz delimi neyi örnek al

  • Göteborg Sweden
    Göteborg Sweden

    7.42 de kiz yuzunu kapatiyor anladiniz siz ;)

  • Yagmur Piskin
    Yagmur Piskin

    TEK VIDEOLARINI GÜLEREK IZLEDIGIM TR-myR SENSIN. BAŞARILAR

  • Species Win
    Species Win

    BEŞİKTAŞK

  • İsmail ERYILMAZ
    İsmail ERYILMAZ

    7:04 de gülme krizine girdim diyenler +1 :)))

  • Özcan Koyuncuoglu
    Özcan Koyuncuoglu

    3:17 adam orta parmak cekiyo

  • Gereksiz KaLfa
    Gereksiz KaLfa

    Ucamayan kus turu GERGEDAN

  • Atatürk üniversitesi öğrencisi
    Atatürk üniversitesi öğrencisi

    Olm burası hangi şehir lan kışın ortasında yaz gibi

  • Miko Bero
    Miko Bero

    Semih abi lütfen söyle burasi Alsancak mı

  • Doğukan Güneş
    Doğukan Güneş

    X le baslayan 3 sey iksir shsjwnsjsj

  • ismilazim degil
    ismilazim degil

    5:10 bize böyle dobra adamlar lazım.

  • Serkan Taş
    Serkan Taş

    Videolarina disslike atıp çıkıyorum.

  • Onur İnan
    Onur İnan

    Kuş türü gergedan

  • Turan Celik
    Turan Celik

    adam amdan gotten agizdan bahsediyor picte bunu yayinliyor

  • togi KSK
    togi KSK

    Hahahaha kırmızılı dayı Sivaslılar derneği İzmir başkanı. Helal dayı sivasta göztepeyi ellediler :D

  • babalaraco
    babalaraco

    Lütfen şarkı söyleme

  • Gullu Tirpan
    Gullu Tirpan

    d harfiyle başlayan 3.il.yok..az değilsin

  • ARDA AKKUŞ
    ARDA AKKUŞ

    Diyarbakı Doğubayazıt Diyadin Denizli

  • Metin Tomakan
    Metin Tomakan

    Abi Bi videonda yaş sınırı koyma bizimde hakkımız

  • hacer demir
    hacer demir

    abi 7 subatta ben amelişyata giriyom izliyemicem

  • vClaw YTB
    vClaw YTB

    5:05 sex siks soks

  • Nurlan Qafarov
    Nurlan Qafarov

    Ilk youtubersinki seni beyeniyorum.adamsin.

  • zulacı bebe
    zulacı bebe

    Sex siks soks 😁😁😁

  • Maqinox Gamer
    Maqinox Gamer

    Para için yap gelsin

  • Ekin Gülcan
    Ekin Gülcan

    Atatürk: Ümidim gençliktir Samet Uyulgan: Kardeşim yalamayi sevdiğin 3 şey Evet arkadaşlar bugün sizlerle insanlara en son ne zaman yaptiniz sorusunu sorcaz. ;Atatürk sohbetten ayrildi

  • Şeyda Alkan
    Şeyda Alkan

    SİVASTA SİVASTA GÖZTEPEYI ELLEDİLERRR XÖIQWAŞÖIĞHAŞTQOIEX

  • Selozan player
    Selozan player

    Bu adamın fotoğrafını çektim uzaktan kıbrıs şehitlerinde

  • Aykut İnce
    Aykut İnce

    Lan şu kapaklara kızları nerden buluyon

  • Arda Altıntop
    Arda Altıntop

    9:47 X ile başlayan soruyo İksir ne alaka

  • Uni Corn
    Uni Corn

    Abi bence 10 saniye yap ama soruları zorlaştır

  • 요진요진
    요진요진

    Bil kazaninin. 3.sununu. Cekiyoz dedi başlıkta 4yaziyor

  • Ali Emen
    Ali Emen

    Göztepe aşkı bitmez

  • Eski Oyuncu
    Eski Oyuncu

    sex abi nin osuruk yerıne osurak demesi +1

  • Miraç Burkan
    Miraç Burkan

    Samsuna bekleriz🔴⚪

  • H'akann C'ann
    H'akann C'ann

    diyarbakırlı iyiydi

  • Berkay Metiner
    Berkay Metiner

    Dayı 2:47 fena 😂

  • Her Şey
    Her Şey

    05:09 😂😂 a*

  • Adib Amiri
    Adib Amiri

    8:35 içine girdiğin 3 şey -kanka amaaaaa .... ....

  • NiTown 2K
    NiTown 2K

    OSURAKK

  • Mehmet Adan
    Mehmet Adan

    semih abi çekiliş yapacaktın instagramdan yayınlamadında ne olur soruma cevap atarmısmın

  • iamdil4n
    iamdil4n

    Diyarbakırlı kadar aptal biri görmedim tamam söylersinde o kadar insanın içinde de ne biliyim

  • Hussien Ali
    Hussien Ali

    Kapa çeneni ya Geri zekalı böyle video giriş mi yapılır manyak

  • kerim konukcu
    kerim konukcu

    Xsir hadi bakim yeni tdk kelimesi

  • Umut Azman
    Umut Azman

    Videoları fotoğraftaki kızlar için açıyom ama bi türlü çıkmıyor a.qlarım

  • KUBRA KAYA
    KUBRA KAYA

    Kötü kokan 3 şey: 05:20 -OSURAH 😂 -🍳 🥚 -🧀

  • Yusuf Alkan
    Yusuf Alkan

    Tam bi malsın semih

  • Yusuf Altunay
    Yusuf Altunay

    SEMIH: Uçamayan Kuş türü? ADAM: Gergedan!

  • EMRE OFFİCİAL
    EMRE OFFİCİAL

    Abi bagirirken hic mi utanmiyo la

  • Sefa Yılmaz
    Sefa Yılmaz

    Ülkecek Muz 'u çok seviyoruz🍌🍌

  • bro salih
    bro salih

    5.40 ki adam sarhoş

  • Ali Gulmez
    Ali Gulmez

    Kimse bakmadığinda yaptığın 3 şey : Osurmak sıçmak geyirmek

  • Musa Baysal
    Musa Baysal

    Soru normal ama içleri fesat işte :D

  • muhammet aksoy
    muhammet aksoy

    çocuklarda terbiye kalmadı sayenizde biraz dikkat edin

  • Samet Can Yasa
    Samet Can Yasa

    5:03

  • Omer Faris
    Omer Faris

    İSEX

  • Arda Kıvrak
    Arda Kıvrak

    Abi Nova Prospekt sonra nasılsın ☺☺

  • Ayşe Köksöke
    Ayşe Köksöke

    Enes Batur çok şey atıyor🖕👌🤙💅💋👄👄

  • Free Fire -Əli
    Free Fire -Əli

    8:58 kadın sigara çekiyor

    • Sex
      Sex

      Anormal olan ne peki ?

  • Tuğrul Gök
    Tuğrul Gök

    DİYAR BAKIRLI EFSO BİL-KAZAN #5 GELSİN

  • Arzu Türkay
    Arzu Türkay

    Yine açıklamadın

  • Arzu Türkay
    Arzu Türkay

    Abi dün akşam açıklıcam dedinnn

  • florokinolon
    florokinolon

    5 saniyede 3 film nasıl söyleyecek? Motor mu var?

  • Sacide Yorulmaz
    Sacide Yorulmaz

    Sacma....

  • Sacit Hallaclar
    Sacit Hallaclar

    Merhaba abim

  • enes batur
    enes batur

    😔😔😔

  • Hakan Boztepe
    Hakan Boztepe

    Düzce kimsenin aklına gelmiyor

  • Eren RigBY Güzel
    Eren RigBY Güzel

    3:53 Müslüm 2019 değil 2018

  • Ramazan Yeniyapan
    Ramazan Yeniyapan

    Mesut özil türkmü

  • Ramazan Yeniyapan
    Ramazan Yeniyapan

    2019 damı

  • Ramazan Yeniyapan
    Ramazan Yeniyapan

    Osurak

Sonraki