Bilal SONSES - "İçimdeki Sen” Şarkısının Hikayesi (Canlı)
5:01
2,239,327
Bilal Sonses
Reddit
''İçimdeki Sen'' şarkısı hikayesi ile birlikte sizlerle..
Klavye: Davut Samet Sarıhan
Bateri: Serkan Aydın
Bas Gitar: Özgür Burak Karagenç
Gitar: Tolga Özoltu
Klarnet: Harun Yüksekoğlu
Ud: Eren Aker
Yer: Kocaeli Hayal Kahvesi

YORUMLAR
  • SEZER
    SEZER

    Sen 2 aya konduramadın ben 6.5 seneye 1 aldatılma 1 nişanlanma gördüm tek kisiden yolu açık olsun ne diyelim 🤐 Ağzına sağlık kral seninde 👑

  • SKlip Channel
    SKlip Channel

    00:12 Yaklaşık 2 Ay sürdü -Ne?!

  • TV OMG
    TV OMG

    10saatdir bu sarkini ariyorum..

  • Dryaa yzzz
    Dryaa yzzz

    " ben içimdeki Seni sevmişim anlasana" bazen tek cümle herşeyi anlatır.

  • nurdan Yavas
    nurdan Yavas

    Şu anda geri dönmek icn neler vermezdi ki afetmek Allha mahsustur siktir et gitsin❤❤

  • İsa Kayıkçıoğlu
    İsa Kayıkçıoğlu

    Abi o ses neyle değişiyor bunu kanıtlıyınya

  • hatice naz
    hatice naz

    Çok üzüldüm 😢😢

  • Gezgin Dostum
    Gezgin Dostum

    Kardeşim sen 2 ay diyorsun benim 10 senem gitti unutmanın imkanı yok dolu dolu 10 sene

  • Beyza Demir
    Beyza Demir

    Yüreğindeki kabuk bağlamamış yaralarla dinleyince daha çok kanasın istiyosun...

  • Fatma Arslan
    Fatma Arslan

    Hikayeyi duyduktan sonra 10 kat üzülüp dinleyenler

  • cengiz alır
    cengiz alır

    Seni cok seviyorum aşk oldum ben deli kız

  • onur çam
    onur çam

    Resmen şarkı eski sevgilisine karşı yazılmış gibi

  • Damla Ç.
    Damla Ç.

    Aga be bi de senin için yakalım

  • gokturks empire turkish army
    gokturks empire turkish army

    Aga be aynisi

  • AmeleUser
    AmeleUser

    *Hikayesiyle beraber sözler daha çok anlam kazanıyor*

  • Pinar İkiz
    Pinar İkiz

    Ya yapılır mi ya karaktersiz olunur mu değer bilmeyene yol vericen zamanla unutursun sakın affetme dönmek isterse aynısını tekrar yapar böle iki yüzlü insanlar var seni gerçekten sevebilen birini bul

  • sevginur işmen
    sevginur işmen

    Ya sesine kurban olurum çok güzel yaaaa 😂😂😂

  • Maç Dünyası
    Maç Dünyası

    Kusura bakmayin tek aglayin benim galiba

  • zeynep zeyn
    zeynep zeyn

    içim acıdı ya okurken bi farklı oldum

  • Semih CAN Çarkcı
    Semih CAN Çarkcı

    İndirip tekrar tekrar dinlemek mi hahah tabiki öyle

  • Oğuzhan Kurt
    Oğuzhan Kurt

    ananıskim elif

  • cansel beyazıt
    cansel beyazıt

    💔

  • Emre Pınaroğlu
    Emre Pınaroğlu

    '06.12.19'

  • İmren Çelik
    İmren Çelik

    Niye hep seven kaybeder ki..💔💔

  • Deli Kız
    Deli Kız

    Bana sen yakışmıştın ya çok yazık😞

  • Ceren Moda
    Ceren Moda

    Ama bide şöyle düşünün o kızdan ayrılmasa bu şarkı olmucaktı

  • Yasemin ALTUNTAŞ
    Yasemin ALTUNTAŞ

    Büyüdüğümü şarkıların akustik versiyonlarını dinlediğimde anladım😐

  • Berfin Demiray
    Berfin Demiray

    *Ben* *içimdeki* *seni* *sevmişim* *anlasana* ...

  • Volkan Celik
    Volkan Celik

    Dinlerken tüyleri diken diken olanlar

  • Mert Zübeyir ULUGAY
    Mert Zübeyir ULUGAY

    Damarın başlangıcı : 3:50 İliklere işlediği an. : 4:23

  • Furkan Uğuz
    Furkan Uğuz

    2019 ✔️ 2020 ❌ 2021 ❌ 2022 ❌ ♾♾

  • Deniz Deniz
    Deniz Deniz

    2 aylık ilişki için '' yeniden geri ver bana onca zamanı '' diyo Allahım insanlar acı bulacak yer arıyo sen sabır ver

    • Atakan Yalçıntaş
      Atakan Yalçıntaş

      Önemli olan ilişkinin süresi değil onu ne zamandan beri sevdiği... Orada sevdiği zamandan itibaren geçen zaman dilimine diyor sevgili olduklarında ki zamana değil, cidden Allah sana sabır versin bu zekayla!

  • sena yilmaz
    sena yilmaz

    0:54

  • Berfin Demiray
    Berfin Demiray

    Anlamlanan bir şarkı daha...

  • Adsız •
    Adsız •

    Sen bir kere öldün Ben günlerce öldüm.

  • Semih Kurt
    Semih Kurt

    1 milyon yaptık yine iyisin

  • Beytullah Kurt
    Beytullah Kurt

    Lan adam 2 aylık sevgiye şarkı yazmış biz 4 yıllık sevgiyi neremize sığdıralım sen haykırarak çıkartıyon biz napcaz biz

  • Emre Salçuk
    Emre Salçuk

    *HERKES* *ALDATILIYOR* *PEKİ* *BU* *ALDATANLAR* *KİM* *AQ* *YA*

  • hayat kanat
    hayat kanat

    Yapılırmı bu adama ya

  • FFA CAN SAVAŞKAN
    FFA CAN SAVAŞKAN

    5. Gelişim bu buraya

  • Zehra Dalgıç
    Zehra Dalgıç

    Sen daha iyilerini hak edoyorsun😋😀😔

  • Esmanur Çilden
    Esmanur Çilden

    Sen harikasın biz senin arkandayız😔💕💖💓

  • Aykut Gül
    Aykut Gül

    4.26 daki eliyle kalbine vurması zaten herşeyi anlatıyor 😥

  • Metin Esin
    Metin Esin

    Peki ya şarkıyı dinleyenlerin benim gibi aldatılması ?🌹

  • Sena Han
    Sena Han

    Bu olaydan bahsettiğine göre demek ki kalbinde daha onun bıraktığı yara var.sen gideni deyil o seni kaybetmiştir. Sesini bu kaç aydır dinliyorum sesin o kadar güzel ki seni dinlediğimde elimden olmadan ağlıyorum.😔

  • Vatan sevdalisi nazli
    Vatan sevdalisi nazli

    *:(*

  • Burak Tokkaya
    Burak Tokkaya

    Ooo diye tepki gösteren kızların yarısı eminim sevgilisini aldatmıştır.

    • Burak Tokkaya
      Burak Tokkaya

      açelya asel bu zamana kadar 3 sevgilim oldu 2 ilişkimde aldatıldığım için böyle bir şey dedim

    • açelya asel
      açelya asel

      Nasıl bu kadar emin olabiliyosun

  • Emine gül
    Emine gül

    ACABA BIR GUN BENIM ICIN SARKI YAZAN BIRISI OLURMU.🙁

  • Nazlı Merve
    Nazlı Merve

    Yaaaaa 😩😩

  • gulsuh 01
    gulsuh 01

    Küçük insanlara büyük deyer verdiyimiz için hep kaybeden bizler olduk..💔

  • Feza Yakici
    Feza Yakici

    TDK "Pişmanlık" kelimesinin anlamına "O Kızı" ekledi.

  • Çizgi Dizi Ve Film
    Çizgi Dizi Ve Film

    Aşk Nedir? - iki insanın birbirini sevmesi 😊♥️ - yanlış Aşk:bir insanın karşılıksız sevmesidir, kırık kalptir, aşk acıdır. Sen seversin o sevmez onun sevdiği de başkasını sever, hadi Bi umudun oldu diyelim yine bırakıp gider Aşk diye bir kitap çıksa başrol üzüntü olur, duygusuzluk olur, Heveslenip Yapamamak Olur! Aşk nedir ki? Zaman kaybı, kalbimizi boşuna doldurmak, sevipte sevilmemek, kıskanmaktır aşk Aşk Acıdır! Benim sözüm bu kadar'dı 💔

  • ALEYNA KOLÇAK
    ALEYNA KOLÇAK

    Bilal: Alkışların en büyüğü ona gitsin🤔 Ben: o kahpeye tokat gitsin 😂👍

  • Sevda Esedova
    Sevda Esedova

    2ay nedirki 3ilini verenler var 😑

  • Mehtap Akdag
    Mehtap Akdag

    Bu şarkıların o sözlerin altının boş olmadığı çok belliydi 🖤

  • HanHan _
    HanHan _

    Çok güzel

  • huseyin yuce yuce
    huseyin yuce yuce

    her gun dua ediyorum,rabbim merhametli insanlarla karsilastirsin bizleri

  • Gökhan Reis
    Gökhan Reis

    Neyse ..

  • merve özcömert
    merve özcömert

    Bilal sonses

  • merve özcömert
    merve özcömert

    Hayatımda bütün hersey bitti belki mucize olursun lütfen

  • merve özcömert
    merve özcömert

    Bu şarkıyı sen söylerken olmak istiyorum Lütfen bana bilet hediye edermisin...

  • merve özcömert
    merve özcömert

    Senin konserine gelmek istiyorum Lütfen bana bilet hediye edermisin. ..

  • merve özcömert
    merve özcömert

    Be en çok dinlediği şarkıcı sensin ekrem é burdan seslen. Deki ekrem can merve herşeyin farkinda. ...

  • merve özcömert
    merve özcömert

    O aldatmasa sen ünlü olduktan sonra aldatacaktin çünkü 98 kere aldatildim sevdiğim kişiden. Hep ona inanmak istedim bidaha yapmaz dedim ama hala yalan soyleyip beni aldatior ve aldattığı kız bana onun mesajlarını atıyor haberi yok. Onla sevgili gibi konusuorum ama o bilmior ki tüm konuşmaları bana gelior. Allahım bu nasıl bi acı. Em güvendiğim insandi. Annem yok babam yol tek ona güvendim. Onu annem babam gibi sevdim. Taptim ona . Bana yemin etti seni aldatmicam diye az önce kız bana mesajları attı. Benden neyi çaldı biliomusun bilal benim insanlara olan erkeklere olan guvenimi çaldı. Şu An yanımda köpeğim var. Şimdi köpeğime diyorum ki keşke herkes senin gibi saf temiz olsa be....

  • Erdem Çalışkan
    Erdem Çalışkan

    Şu hikayeyi anlatana kadar bu şarkı fazla bir şey hissettirmiyordu bir anlam bulamıyordum abi bu hikaye anlatıldık sonra “ vay beee “ dedim, biz karşımızdakini değil içimizdeki hayal ettiğimiz kişiyi sevmişiz

  • alierbay. şiir
    alierbay. şiir

    Olm bu adamı niye üzüyosunuz

  • yağmur doğan
    yağmur doğan

    biz yuzene bakamiyorken millet aldatiyor be aga😔

  • Mhmardakrk !
    Mhmardakrk !

    Agaaaa beeee

  • Bora Yanmaz
    Bora Yanmaz

    Yapma kral alkol çok pahalı 🤫😉

  • ayse kadı
    ayse kadı

    Ben içimdeki seni sevmişim anlasana...

Sonraki