cooking everyone a GOURMET MEAL because I'm WIFEY now.
11:53
2,283,980
Tana Paul
Reddit
chef tana has entered the chat... i'M sO WiFeY nOwWwW
I'M NOMINATED FOR A PEOPLE'S CHOICE AWARD! VOTE HERE: pca.eonline.com/pop-culture/the-social-star-of-2019
HOODIE I'M WEARING IN THIS VIDEO: www.fanjoy.co/tana
DADDY'S RICH MERCH IS OUT NOW: www.fanjoy.co/tana
FOLLOW MY SPOTIFY PLAYLIST: open.spotify.com/user/heardwell/playlist/4eQwtohtqXt7jSeb2kCvnx?si=__4aR_PPQTyvolQ8QGgZnw
CATCH UP ON MY LATEST VIDEOS:
Billie Eilish unfollowed me: tr-my.net/watchvideo/video-yADN8OiE1Os.html
I wore only Fashion Nova for a week: www.youtube.com/watch?v=mOE3s...
Becoming Tana Paul: www.youtube.com/watch?v=AXaPj...
Get Ready With Me On My Wedding Day: www.youtube.com/watch?v=eBGgu...
I love you, Jake Paul: www.youtube.com/watch?v=eKtHa...
I'M PREGNANT PRANK ON JAKE: www.youtube.com/watch?v=r48f6...
SHOP MY WARDROBE ON DEPOP (brand new items RIGHT NOW!): www.depop.com/shoptanamongeau
USE CODE 'TANA70' FOR 70% OFF ALL DUVOLLE PRODUCTS (my favorite spin brush): duvolle.com/
HAVE U SEEN ALL OF MY UPLOADS ON MY SECOND CHANNEL?: tr-my.net/watchvideo/video-71X3iAYOPeY.html
MY MOST RECENT MUSIC VIDEO...: goo.gl/sP3fpG
STREAM MY SINGLE NOW ON ALL PLATFORMS:
ITUNES: goo.gl/wBmAL4
SPOTIFY: goo.gl/GEjfR7
MY EVERYDAY LASHES IN STYLE 'MIAMI' WORN IN THIS VIDEO! (use code TANA for 10% OFF!): lillylashes.com/products/miami
my vlogging channel: goo.gl/xoJD5R
my social media:
twitter: goo.gl/XPzcWm
instagram: goo.gl/VrsaRD
snapchat: tanamongeau1
tumblr: uaegnomanat.tumblr.com
tiktok: @tanamongeaulol
business inquiries ONLY: tanamongeauyt@gmail.com
Edited by Mariah Amato

YORUMLAR
  • Alexia Muñoz
    Alexia Muñoz

    tana you didn't wash the chicken lol

  • Payton Lynn
    Payton Lynn

    Does anyone else feel like Tana’s content & Tana herself, has changed SO MUCH since the “marriage”? It’s like she’s done a full 180 & I hate it. Cause I love Tana so fucking much. But I miss the normal Tana.

  • bunny 10156
    bunny 10156

    Horrible!!but hopefully you'll get better don't give up, being a wife is a big responsibility

  • Jeannette Reyes
    Jeannette Reyes

    She is a really stupid adult .. How the fuck she’s famous

  • Kk 23
    Kk 23

    I’m turning over a new *LÄEF*

  • Punk Prophet
    Punk Prophet

    W H Y does these people have so much money and can not even cook a single simple meal I am trying to be educated in many ways, working fuckin almost two shifts and I barely can live through a month in a rent fuckin apartment w h a t h a p e n n e d please tell me how

  • Courtney Morin
    Courtney Morin

    Fucking close the oven

  • jennabenna6600
    jennabenna6600

    Ashly low key throwing shade through out the video

  • J M
    J M

    You can’t buy class

  • Abayomii Rosè
    Abayomii Rosè

    The fact that she didn’t clean her chicken and cut off the fat. she literally took it out of the packaging and started seasoning it. she’s going to get sick and die of a pneumonia I swear to god-

  • Kamren Parker
    Kamren Parker

    PLEASE put your hair up

  • Moth Lord
    Moth Lord

    🤡🤡🤡

  • Meena Lupe
    Meena Lupe

    3:05 tana likes jenna marbles yay

  • Nicky Swift
    Nicky Swift

    I'm southern an fry chicken all The time.. I was legit tryna tell her what to do thru my phone lol!!!

  • frierthai
    frierthai

    Ease up on the fake lips

  • Mary Eliza
    Mary Eliza

    HONEY DID YOU WASH THE MEAT 😭😭

  • Laila Layla
    Laila Layla

    She didn’t even wash the meat...

  • Suziejane Pimlottx
    Suziejane Pimlottx

    Omg I fucking love you 😍

  • Oswegoma
    Oswegoma

    Dude wash your chicken, ew

  • Jacky Lancon
    Jacky Lancon

    for a the WHOLE first minute amari gets ignored and honestly .. me too

  • kyleigh Tremblay
    kyleigh Tremblay

    The 'oh hell yeah' sounded like Jenna Marbles

  • Jessica Ave
    Jessica Ave

    Ok but Tana Mongeau is a whole mood wow I love her😂🖤✨

  • RileySmileyRiley
    RileySmileyRiley

    Bruh what? *picks up chicken with gloves* Tana: EW THIS IS THE GROSSEST THING IVE EVER DID *picks up chicken without gloves* Also Tana: ...

  • RileySmileyRiley
    RileySmileyRiley

    I thought Tana was vegan...??? Am I crazy? Was she at one point? 🤔

  • Malia Grace
    Malia Grace

    You look sooooooo much like Iggy Azalea lol

  • Sarai Rodriguez
    Sarai Rodriguez

    I'm actually like how tf she don't know how to tffff

  • s4d brvana
    s4d brvana

    Okay but drop the link to the recipe

  • Caroline Beckstrøm
    Caroline Beckstrøm

    Why are you using plastic cutlery...?😔

  • Breanna Kelly
    Breanna Kelly

    IM BEING REALLY SANITARY BUT I DIDNT RINSE MY CHICKEN WTF!!! 🤣🤣🤣

  • AmbieBambie
    AmbieBambie

    You ppl try way to hard!

  • AmbieBambie
    AmbieBambie

    You ppl try way to hard!

  • Taylor 8
    Taylor 8

    All the dislikes are from the vegans that got salmonella from watching this video

  • Allie C
    Allie C

    8:34 WHY DOES IT SOUND LIKE UR OVEN IS SINGING HARRY POTER

  • Allie C
    Allie C

    4.99 mil, in like 10 minutes u will probably have 5 mil, congrats b

  • Emma Frost
    Emma Frost

    Wives know how to cook oor atleast the basic skills.

  • Kalah Thomas
    Kalah Thomas

    Okay but no one noticed that she didn’t wash the chicken before cooking it 🥴

  • Waits Sharpe
    Waits Sharpe

    Ugh ur still posting? Idubbz needs to finish the job

  • sadaya Show
    sadaya Show

    Tana being dizzy af and wifey IS A BIG MOOD

  • Marisa Hagan
    Marisa Hagan

    there’s like so many things wrong with this video😂 like the fact she left the oven open for awhile is horrible, the fact she didn’t even know how to turn on an oven, like damn, you might be privileged but you’re dumb as fuck.

  • Giamakesvids
    Giamakesvids

    Bone apple teet bichis

  • Alina Nicolae
    Alina Nicolae

    2:28 - homeless skinless chicken breasts =)))

  • Gabriela Andrade
    Gabriela Andrade

    3:47 your exactly like the other girls 😭😂🤦🏾

  • Danielle Byrne
    Danielle Byrne

    Gonna miss Mario being the voice of reason

  • Alex L
    Alex L

    I wish she would just go back to being tanna !! Not more Paul shit

  • loa ding
    loa ding

    Can someone plz mark all the times tana said “like” 🤣🤣🤣

  • Sarah B
    Sarah B

    Cringe

  • Holly Kilrain
    Holly Kilrain

    Ugly cuc

  • Violette Graziadei
    Violette Graziadei

    **thumbs downing it cause your house didn’t light on fire**

  • Sam Spiering
    Sam Spiering

    close your oven put your hair up dry hand and wet hand! good job checking the temperature of the chicken! CLEAN YOUR CHICKEN Still loved the video and also a great idea using hot Cheetos on tacos!

  • leah mccallister
    leah mccallister

    Im 20 and my husband is 21. Im cooking us dinner while i watch wife tana cook and iv never felt like a better wife lol i fucking love you

  • lauralee pierre
    lauralee pierre

    When she’s wifey 😍

  • Aimee Jordan
    Aimee Jordan

    "do you want pasta" while i'm cooking is literally my bf akskskkakla i screamed

  • Jocelyn Nguyen
    Jocelyn Nguyen

    i only like videos of tana with herself and without jake bc she’s not afraid to be herself

  • Samantha Martita
    Samantha Martita

    Tana girl you just opened the chicken and seasoned it without washing it lmaoooo omg no

  • Aylin Alizade
    Aylin Alizade

    wait, Im guessing tana isnt vegan anymore

  • Kelly MacLean
    Kelly MacLean

    “Icy, wifey haters wanna fight me” - Taweetie

  • Mattie
    Mattie

    waits just long enough to cut the clip to let us know that the diamond in her ring is real lmfao

  • Felicia Roybal
    Felicia Roybal

    the captions are amazing

  • Lenny
    Lenny

    Girl do you not live in that house ??? Ydk where shit is 💀💀

  • Isaias Classen
    Isaias Classen

    This is too cringy she is too loud and stupid

  • hotline_bee
    hotline_bee

    Do more of these!!! ❤️💛

  • Medicated Dess
    Medicated Dess

    this whole video screams im a dumb bitch. but i love u tannaaaaaaaaa

  • PARANORMAL COFFEE
    PARANORMAL COFFEE

    Ashley looks like both of the white chix

  • PARANORMAL COFFEE
    PARANORMAL COFFEE

    Tana without makeup on looks like Iggy Azalea without makeup on

  • jess -
    jess -

    i love tana but like, she's really fucking annoying

  • TheKetchupKing
    TheKetchupKing

    I've been subscribed for three years but just found idubbz video and dug around a bit and realized what a horrible person you are! Hope you have the greatest time being a liar!!!

  • Healyourself4life EveMan
    Healyourself4life EveMan

    When I saw her scratching her noise I was like 😱 Then I saw her wearing gloves 🧤 I was like 😇 Then I saw her grabbing some chicken 🍗 with her bare hands I was like 🤯 Then her friends eating it I was like 🥶 But the heat in the oven might kill anything so I am like 🤗

  • Kay LeMaster
    Kay LeMaster

    Wow this shit is stupid. Your content fucking sucks these days.. you aren't funny.. you are stupid

  • lilly hickman
    lilly hickman

    lol can you be tana mongeau again because this joke is old now 😳

  • A
    A

    Some days i’m ashley Some days I’m tana But everyday I’m a dumb blonde 😘

Sonraki