Doğduğun Ev Kaderindir 12. Bölüm Fragmanı | SEZON FİNALİ
1:06
1,191,103
Doğduğun Ev Kaderindir
Reddit
Doğduğun Ev Kaderindir 12. Bölüm Fragmanı | SEZON FİNALİ
Doğduğun Ev Kaderindir'in 12. Bölümünde Zeynep, Mehdi ve ailesi tatile gidiyor. Bu tatil Zeynep ve Mehdi arasında bir yakınlaşmaya sebep olacak mı? Doğduğun Ev Kaderindir heyecan dolu Sezon Finaliyle 1 Temmuz Çarşamba akşamı TV8 ekranlarında.
“GERÇEK BİR HAYAT HİKAYESİ”

İNSAN KADERİNİ DEĞİŞTİREBİLİR Mİ?

“Doğduğun ev kaderinmiş.
Kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş”

Gerçek bir hayat hikayesi!

Doğduğun Ev Kaderindir, “kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş. Önce anneler alıyormuş kalemi eline, başlıyormuş yazmaya” ile kaderin sırrını aralayan ve gerçek bir hayat hikayesinden uyarlanan senaryosuyla aşkın, hayatın ve aile yaşamının gözle görünmeyen odalarına yolculuk ediyor.

#Demetözdemir #İbrahimçelikkol #DoğduğunEvKaderindir #OGM #TV8

YORUMLAR
  • Maria Porto
    Maria Porto

    Saben cuando y donde podemos encontrarlo al menos con subtitulo en español? Que desesperación!!!

  • Faith Nasi
    Faith Nasi

    When will the English subtitle be out, tired of waiting...

  • Fusun Pekak
    Fusun Pekak

  • Soraya Gutiérrez Muñoz
    Soraya Gutiérrez Muñoz

    Por favor subirla en español😀

  • Ferid Memmedov
    Ferid Memmedov

    Cok güzel filimdi özlüycem seni doğdun ev kaderindir 🥺

  • nimet nimet
    nimet nimet

    bu hangi otel acaba super guzel! bilen var mi?

  • Тодорка Цанкова
    Тодорка Цанкова

    Ss❤️❤️

  • beren 01
    beren 01

    Guys from spain and other countries dogdun ev kaderindir start 9 september watch this please for reating thank you....

  • beren 01
    beren 01

    Bu yorumu begenin yukarda kalsin 9 eylül basliyo millet reytingler gelsin yoksa final yapcaklarmis .

  • Angela Rausi
    Angela Rausi

    Grazieeeeeee!!!! Spero di vederlo con la traduzione in italiano

  • Susana Berini
    Susana Berini

    Subieron este capítulo hermoso completo pero una desilusión esta din subtitular no pudimos entender es posible que lo hagan desde Argentina

  • Emine Başkıran
    Emine Başkıran

    1.hiç sevmiyorum 2.çok sapık 3.çok saçma 4.iyi ki sezon final oldu .Çünkü survivor varrrr!!! Benim tercihim ama yapımı çoook iyi

  • zerrin albal
    zerrin albal

    Çok iyi bir dizi. Sabırsızlıkla bekliyoruz yeni bölümleri.😍

  • Marta Vilar Rodriguez
    Marta Vilar Rodriguez

    Que dulzura tienen me encantó

  • C4rl
    C4rl

    Öpüşme olmayan dizi bulana renkli televizyon ödülü

  • Dina Samy
    Dina Samy

    😐😐😐😐😐😖😖😖

  • Epigol Wtf
    Epigol Wtf

    Ulan bi kerede akıl dolu sürükleyici bir iş yapın bee.İzleyen bi daha izlesin. Acun abi bunu yapsa yapsa sen yaparsın abi bak lütfen bıktık artık ya yeminle bıktık sıkıldık abi bu aşk muhabettinden. Yabancıların dizisinde hep saglam bir konu var aşkda tadında veriliyor sizse hep aşkın üzerine dizi yapıyorsunuz böyle iş mi olur abi bide 3 saat dizi mi olur ya Allah aşkına Sizin dizelerin bütün bölümlerinin saati hayvan belgeseli çekiliş süresiyle aynı neredeyse yapmayın abi bunu.Bide abi koca ülkede bir tane bile mi sıradışı senaryolar yazan senarist yok yeter artık bul bi tane farklı güzel bir şey yazan çek abi dizisini bizde oturup izleyelim

  • Alexander Orellana Caseres
    Alexander Orellana Caseres

    Bravo 👋👋👋👋👋👋👋🚈👊👊👊👊👊😍😍😍😍😍😍😘

  • nuray baykan
    nuray baykan

    Ağlattın be zeynep😢😢😢

  • Cemile Imanova
    Cemile Imanova

    12-ci bölüm başlayana qədər 11 bölümə 5 dəfə baxmışam. Demişdiniz ki,sezon finalına qədər 4bölüm verəcəksiniz. Niyə sezon finalına çıxdınız? Niyə sezon finalına niyə çıxırsınız? Karantində elə sezonda idiniz də. Bizi niyə düşünmürsünüz? Bəs biz neyləyək? İndi də sezonu gözləyək???? Sezona getməyin. İbo üçün çox darıxacıq.

  • lei la
    lei la

    💕💕💕💕💕💕

  • nezirova meryam
    nezirova meryam

    Ölümde baxdiq qaldi sezon karantinde sezon olmadi size?

  • Evonom RFL
    Evonom RFL

    Dizi bawladi herkese iyi seyirler

  • Ayşe Nur Ç
    Ayşe Nur Ç

    Kızı öperken de tespihi bırakırsın be kanka

  • Tugce Tugce
    Tugce Tugce

    Yani gercek hayatada hep beraber tatile gitmislersee cümbül cemaat iyi miş

  • Rosario Castro
    Rosario Castro

    Ay siiii! terrible espera!!

  • Cengizhan Yildiz
    Cengizhan Yildiz

    Bugün mü dizi?

  • Esvedzemzem Ğülbağı
    Esvedzemzem Ğülbağı

    Dogdugun ev kaderindir Aldığın can kimindir Para pul şöhret,için Ettiğin günah kimin dir?

  • Evelyn George
    Evelyn George

    Yess I can’t wait

  • Luciene Santos
    Luciene Santos

    Por favor, legenda em português, essa novela são ótimas

  • Zeynep Kapan
    Zeynep Kapan

    Ula yorumlar da Türkler den çok yabancı var. Türkler "Biz yabancıları ezer geçeriz. Nerde sizde güzel ve böyle masum Aşk'lı diziler?! Haydeee" diyenler bi artılasınlar. Hayatım da ilk kez yorumuma böyle bi artılayın kelimesi ekledim. Yüzümü kara çıkarmayın Türkler... DOĞDUĞUN EV KADERİNDİR, seviliyorsun...♡

  • healer
    healer

    𝗙𝗮𝗿𝘂𝗸 𝗴𝗶𝗯𝗶𝗹𝗲𝗿𝗶 𝗶𝗰𝗶𝗻 𝗡𝘂𝗵 𝗴𝗶𝗯𝗶 𝗮𝗱𝗮𝗺𝗹𝗮𝗿𝗶 𝘂𝘇𝗱𝘂𝗻𝘂𝘇 𝗯𝗲

  • Tezer Tezer
    Tezer Tezer

    ne zaman

    • Tezer Tezer
      Tezer Tezer

      @Sarasvati Chandra tesekkürler

    • Sarasvati Chandra
      Sarasvati Chandra

      Bu gün

  • Aziza Qasimova
    Aziza Qasimova

    Coooox sukur Allah nihayet sevdiyimm filim basladi

  • Misha Ali
    Misha Ali

    😅😍😻

  • Fatih Kaya
    Fatih Kaya

    ❤️❤️❤️❤️❤️Bestelerle dolu bir kanal düşünün her hafta yeni bir beste ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • Soria Jeejo
    Soria Jeejo

    Ne güzelsin be demetimmmm

  • Luiza Abdukabilova
    Luiza Abdukabilova

    Ne zaman baslijak bu

    • yelda nur nur
      yelda nur nur

      Bu aksam

  • Dilek Ceba
    Dilek Ceba

    Çok çok güzel diziymiş bende yeni baştan izliyorum çok ağlıyorum benim kaderiminde bit kısmını yansıtıyor 😢

  • Emily An
    Emily An

    Wooooow ! Super , I can't wait to Wednesday . It is a good series.Demet , You are perfect and all the cast. GOOD LUCK.

  • Maraq Tv
    Maraq Tv

    Maraq Tv Kanalıma 1000 abunə yığmağa kömək edin. Dəstək olan hər kəsə təşəkkürlər

  • Burcununlezzetleri
    Burcununlezzetleri

    Bu kıza acıyorum izlerken 👍

    • Emily An
      Emily An

      ZeyFar

  • Ze3us
    Ze3us

    Ya bu türk dizilerini izleyebilen insanları anlamıyorum

  • UquR DORUK
    UquR DORUK

    Baskasindan cocugu olan erkegi kabul edip devam ediyor sonrada turk kizlarida bu tarz iliskilere ozeniyor sacmalik ALLAH tan dizi sadece

    • UquR DORUK
      UquR DORUK

      @Esma Gunduz Siz evlisiniz diyelim birde ogreniyorsunuzki kocaniz baska kadindan cocuk peydah etmis bunuda o kadindan siz ogreniyorsunuz hemde ekmek verdiginiz is aş verdiginiz biri mideniz kaldiriyorsa bu durumu dogrudur hak ediyosunuz

    • Esma Gunduz
      Esma Gunduz

      ne ilgisi var zaten evlilerdi neden bosansin cocuk oyuncagimi.. seviyorken hemde

  • Hellen Brandao
    Hellen Brandao

    Eu tenho gana de ver logo esse capitulo.

  • E. K.
    E. K.

    Corona var bunlar opusuyr 😗

  • BRN Music
    BRN Music

    Zaten final diyor 😊 geçmişi unutalım zaten geçmiş pek güzel geçmedi geleceğe bakalım yeni sezona daha güzel olacak lanet olası cin yeni bir viruz çıkarmasa 😂

  • Duru
    Duru

    Kaçıncı yüzyıldayız, hâlâ kadının bekâreti konuşuluyor...Bir de bu dizi ekranlarda yayınlanıyor.Yazık size, rezilsiniz.Zihniyetiniz batsın

  • Beri Kanca
    Beri Kanca

    Çok şişirilmiş bir hikaye Oyunculara yazık

  • bimi bimi
    bimi bimi

    Ben nefret ediyorum allah be convid

  • Ceren Ediz
    Ceren Ediz

    Çok güzelmiş filim yeni iliom

  • Sir Fuge
    Sir Fuge

    Öncesinde ne olmuştu ki bu dizinin 😁

  • Samir Merzouagui
    Samir Merzouagui

    Çok güzel Demet 😙

  • ay fenalaşıcam
    ay fenalaşıcam

    Ya bu kızı bilgili kültürlü hukuk mezunu olarak gösteriyorlar karakter ve karakterin davranışları aşırı tezat. Simdiye kadar yaptığı salaklıklar bi yana. Simdide kadının birini hamile bırakan fındıkları kıran mehdiye ben biriyle birlikte oldum diyemiyor suclu hissediyor. Ulan salak o olmadi mı sanki ne ezdiriyorsun kendini. Ay valla sinirlerim geldi. Mehdi de aq elinde tesbihle öpüşüyor saka mısınız siz ya pü allah kahretmesin

  • chigli18 _
    chigli18 _

    Español

  • Leyla Ieva
    Leyla Ieva

    Şu ibrahimin bıyıklarını kesin artık

  • Mirvate Kabbano
    Mirvate Kabbano

    Seni seviyorum chok ibrahim çelikhol (mehdi)

  • şarap kizi
    şarap kizi

    ZeyFar

  • Sahra Ucr
    Sahra Ucr

    Bildirim gelir gelmez heyecandan büyük bir çığlık atınca terliği yedim😂😂

  • Seher Arslan
    Seher Arslan

    Dizinin önceki bölümlerini unuttum bian djxkkcocococo

  • FENOMEN 3
    FENOMEN 3

    Bölüm ne zaman geliyor,?

    • yelda nur nur
      yelda nur nur

      Bu akşam

  • Canan Yiğitbaşı
    Canan Yiğitbaşı

    Aşık değilim ama bu dizi bu müzik beni aşk havasında yaşatıyor 😃

  • Bainty
    Bainty

    NİYE SEZON FİNALİ YAAAAAA DEVAM ETSİNNNNNNNNNN

  • Sadık Tan
    Sadık Tan

    Ohh bee sonunda bu saçma diziden kurtuluyoruz...

  • metin Sengan
    metin Sengan

    Fragman bile bayiyo sjsk

  • Nihat Karabulut
    Nihat Karabulut

    Yaz geldi. Bir şu dizilere el atan olmadı. Tamam aşk olsun eyvallah. Ama filmin konusu artık değişsin. Yatırım yapın. Yıllardır TV lerde küçük kızların beynini uyuşturdunuz.

  • Cəfərova Mətanət
    Cəfərova Mətanət

    hukh

  • Serragenç
    Serragenç

    BU DİZİYE SON VERİYORUM !!! ERKEK BAŞKA KADINDAN CICUK YAPINCA SORUN OLMUYOR. KADININ BEKARETİ KONU OLDU Dİ Mİ !!! CİDDEN YAZIK ACIYORUM SİZE. ZİHNİYETİNİZ BATSIN

  • özge
    özge

    İki insan bu kadar mı yakışmaz igrencsiniz🤣

  • Neslihan Uslu
    Neslihan Uslu

    Çok şükür mehdinin deri montu çıkıyor artık 🤣🤣

Sonraki