Dokunulmazlık Oyunu 5. Kısım - Survivor 95. Bölüm
11:04
75,353
Survivor Türkiye
Reddit
#Survivor Tv8 ekranlarında yayınlanan ve “Acun Medya” tarafından hazırlanan Türkiye 'nin en çok izlenen en heyecanlı yarışma programı...
İzleyenleri her sezon ekrana kilitleyen Survivor 2019’un bu yıl ki yarışmacı kadrosu nefesleri kesiyor.
İşte Survivor Türkiye - Yunanistan: Türkiye Kadrosu:
Hakan Kanık, Sude Burcu, Yusuf Karakaya, Seda Ocak, Bora Edin, Ecem Onaran, Hikmet Tuğsuz, Kader Karakaya, Atakan Işıktutan, Melisa Emirbayer, Büşra Yalçın, Okay Köksal, Kaan Güvenilir, Sabriye Şengül, Emre Durak
İşte Survivor Türkiye - Yunanistan: Yunanistan Kadrosu:
İoulieta Kitrinou, Dimitra Vamvakousi, Afroditi Skafida, Dimitris Margaritis, Kyriakos Pelekanos, Panagiotis Konstantinidis, Spyros Gourdoupis, Dimitra Tsaganou, Nikos Kosmas, Ria Kolovou, Tony Stavratis, Nadia Mavroudea, Vasilis Simos, Elpida Meziridou, Vasilis Vasilikos, Katerina Dalaka, Patrick Ogunsoto
#SurvivorTürkiyeYunanistan ıssız bir adada hayatta kalma mücadelesi veren yarışmacıların zor yaşamı ve birincilik mücadelesi.

YORUMLAR
  • Mehti Alizada
    Mehti Alizada

    Afroditi cok iyiydin👍💞💜💓💕💗💖👌👏💝

  • adar arslan
    adar arslan

    Yaşa

  • tuncay demir
    tuncay demir

    bu seda kendini melek falanmi zannederku:))tavirlarini aslaymis 5 ayin saksakcilikla gecti fesatligindan catliyacann bora seda cikinca izlesinler kendini ve milletti nefret ettirdiklerini belki akillari baslarina gelir

  • berkay tuğrul hd
    berkay tuğrul hd

    Nikos 2 de 2 champion KOSMAS👑👑👑

  • Melisa Kartal
    Melisa Kartal

    Sinsirella Seda

  • Lyn Corpuz
    Lyn Corpuz

    katerina 🏆in Yusof both champion 🏆👏👏👏

  • nicat mammadli
    nicat mammadli

    Semanin ablasisin zaten sinsilik kaninizda.

  • Serhat Akkaya
    Serhat Akkaya

    bu sedayla bora yüzünden elin yunanı destekliyom yusuf a bişey demiyom sağlam adam yusuf.

  • Erban Kazakoglu
    Erban Kazakoglu

    Yeter artik su one two three Iki dakika da bi ayni seyi dinlemekten beyin usutu

  • master shef
    master shef

    Seda susya kız hıc tavr yapmıyo sen kazanınca onun hareketini yapyosın

  • ALFA KURT
    ALFA KURT

    SON DAKiKA aldığım bilgiler doğrultusunda daha öncede paylaştığım kriakos-sude-ve panoitisten sonra son elenen kişi BORA olmuştur. bilgiler kesindir Atinaya kalan 4 lü dalaka-nikos-afriditi-dimitra Bodrum da yapilacak finale kalan isimler ise Seda-yusuf-emre-okay olmuştur

    • ALFA KURT
      ALFA KURT

      @Kevser Arı Seda Sembol finali şampiyonu oldu yusufu 5-3 yenerek bodruma garantileyen ilk isim yuusfla birlikte şampiyonluğun en büyük adayı arkasında büyük bir kitle var aynı şekilde yuusfumda son 2 koltuk belli yani.

    • Kevser Arı
      Kevser Arı

      insallah bora seda elenir ortaligi karistiriyolar seytanlar

    • ALFA KURT
      ALFA KURT

      @Tezcan Davran bilgi kesindir şüpeniz olmasın🖒

    • Tezcan Davran
      Tezcan Davran

      Hadi inşallah. Defolsun gitsin şu Bora

  • ANASTASIA KALFAOGLOU
    ANASTASIA KALFAOGLOU

    ΟΥ KULLANABILIRSINIZ YUNANISTADA KATERINAYA ATIN CUNKU ONU HAKI BU !TSK!

  • tom lee
    tom lee

    Seda her zaman Dalaka senden iyi oynuyor

  • HOGWART SCHOOL
    HOGWART SCHOOL

    Seda hep arkadan konuş anca

  • 1453 istanbul
    1453 istanbul

    Seda şuan yerlerdesin dipdesin kiskanclığından geberiyorsun biraz becerikli olda atış yap dalak senin dalağını söküp aliyor

  • lara kalay
    lara kalay

    Şampiyon dalaka. Hak ediyor pabucumun şampuanı da seda

    • Kevser Arı
      Kevser Arı

      👍👍👍😂😂😂😂

  • Rahibe Haciyeva
    Rahibe Haciyeva

    Dalaka

  • ლალი ლალი
    ლალი ლალი

    Arkadaşlar sembol finalini Seda kazanmış diyorlar .Gerçekdenmi?

  • Sadiq Ceferov
    Sadiq Ceferov

    Kiskanma sedacik😂😂😂😂

    • Kevser Arı
      Kevser Arı

      aynen ya sude sakatké hep onu sectin kiskaniyisuun sedaciiiiiiiikk

  • Murat Kızıltan
    Murat Kızıltan

    ağla sedaaaa ağla.Anca onu yapıyorsun zaten.He bide anca vır vır konusyorsun.Kadin suda yıkanıyor senin hakkinda tek kelime etmiyor sende orda hala arkasindan konuşuyorsun.Fark işte.

  • unicorm 33
    unicorm 33

    Su dalaka acayip bi kadin ya. Performansini gectim kadinda muthis bir aura var. Egolu diyenler gercekten egolu insan gormemisler.

    • Deniz Adagulu
      Deniz Adagulu

      aynen ekrandan bile insana geçen acaip bir aura, yanında olmayı düşünemiyorum 😎😎

  • Elgun Eliyev
    Elgun Eliyev

    Katerina Dalaka seni seviyorum iyki varsın 😍😍😍

  • Ayla Babayeva
    Ayla Babayeva

    Artık yunanlar bile yusufa haydi sampiyon diyo bize laf söyləmek dusmez😍

  • Emine Nur Akkoç
    Emine Nur Akkoç

    yusuf karakaya 🇹🇷🏆

  • Gizem Adası
    Gizem Adası

    Ve siyah takım kazanır

    • Kevser Arı
      Kevser Arı

      aynen insallah her zaman🙏🏾

  • Yağmur Lale
    Yağmur Lale

    Hadi seda fanları fanı olduğunuz kişi gibi bahaneler bulun bakayım Katerinayı kötüleyecekkk Sonunda kadar Katerina

    • Celi
      Celi

      Arkadaşla burda dalaka yanlış bir şey yaptım seda kaybederken sinirden çirkef hareketler yapan kendisi dalakayi çok kıskanıyor sinirden catliyacak tek kelimeyle dalaka yarışmada asil bir duruşu var

  • Cansu Demir
    Cansu Demir

    Ben siyah takımı tutuyorum ancak dokunulmazlık oyununu bu hafta kaybetmeleri gerek bence çünkü yanlış hatırlamıyorsam bu hafta beyaz takımda Yunan bir yarışmacı elenecek büyük bir ihtimalle Kyriakos olacak ve beyaz takım daha güçlenecek eğer siyah takım kaybederse Sude gider Sude güçsüz bir yarışmacı asla değil ancak yarışlarda Afroditi ve Seda'ya göre daha yavaş ama Sude Afroditi ve Seda'dan bayağı sayı aldı ama bence bu takım için yeterli değil. Sude giderse takım daha güçlenir. (Bu benim görüşüm kimse saçma şeyler demesin lütfen)

    • Aydın Topaktaş
      Aydın Topaktaş

      Zaten önce Kyriakos, daha sonra Sude elendi bile.Kesin bilgi.

  • Elif Doğan
    Elif Doğan

    Dalaka asil ya kibri değil o

  • Elif Doğan
    Elif Doğan

    İki yıl semayı çektik 1 yıl da Seda neden böyle komleksliler ya

    • Ali Caymaz
      Ali Caymaz

      Cok dogru yorum

    • Demedim deme Demedim deme
      Demedim deme Demedim deme

      Pcholog rahitsizlik var bunlarda bence ruh sağlıkları normal değil bence

    • Ömer Aydin
      Ömer Aydin

      Seneyede kardesi gelcek dilek insallah sizede kudurmak kalcak

  • Şuşalı //////////
    Şuşalı //////////

    Katerina ❤✊✊✊✊👍✊👍✊💞

  • Figen Tufan
    Figen Tufan

    Bu kadını çok seviyorum ❤ DALAKA şampiyon 🏆🏆🏆👱

  • Hatice Ozmen
    Hatice Ozmen

    Dalaka seda ya yap o hareketi ama afroditiye yapma en yakın arkadaşlarımdan diyosun birbiriniz için aglamistiniz yüz yüze konuşuyorsunuz bence afroditiye ayıp ettin

    • Rozerin Acıoğlu
      Rozerin Acıoğlu

      Ama bu konuda Afroditi'ye de bir şey demen gerekir bence çünkü o da Dalaka'yı ilk oyunda yendiğinde baya bi bağırıp koşarak Nikos ' un kucağına atlamıstı yani o da çok sevindi .

    • Hatice Ozmen
      Hatice Ozmen

      @Mòdę xyL dalaka nin sevinci neden bana Batsın afroditi sevinme si çok normal çünkü sürekli dalakayla yarışıyor ve hep kaybediyor önemli bir oyunda ve dalaka ya karşı güçlü birine karşı kazanması çok normal ve bora dan banane ben borayla alakali bişi demedim zaten

    • Mòdę xyL
      Mòdę xyL

      Afroditi kazandığında sevinmedi mi.. bora her kazandığında hökürmüyo mu Dalakanın sakince sevinci mi battı

  • Ulvi Serxanli
    Ulvi Serxanli

    Pano doru hareket 😍👍

  • Ardacan
    Ardacan

    Aile oyununda çoğunun en yakını geldi ama Dalaka o performansa rağmen ailesinden bi kişi gelmedi arkadaşı geldi. Üzüldüm Onların işleri var dedi anlıyoruz ki bi mücadele içinde geçen bir hayat ve sonrasında gelen başarıları var.

    • Deniz Adagulu
      Deniz Adagulu

      @Seda Aldemir ve sen bu sonucu. çıkardın bravo

    • Yüsra Özçelik
      Yüsra Özçelik

      @Seda Aldemir ne alakası var çok yanlış bir düşünce kızları ülkesini temsil ediyor geçen sene hem bütün ailesi hem ayrıca abiside geldi bu sene ailesi gibi görsüğü arkadaşı geldi abisi gelicekti ama arkadaşı çok ısrar etti

    • Seda Aldemir
      Seda Aldemir

      Ailesinden bir kişi dahi gelmedi ise Oturup düşünmek lazım Demekki değerli biri değil ailesi için

  • Zınarin Gül
    Zınarin Gül

    Dalaka o hareketin ne kadar itici. Emreyide sen ve takımın gaza gerirdin zaten ıslık çalarken

  • O. Murad
    O. Murad

    Dalaka hak ediyo .ama gonlum panodan yana (spiros)yunanlarda.bizde yusuf tabi kide..

  • Alik Yaqubeliyev
    Alik Yaqubeliyev

    Seda bora cirkeflesmiyin bir Kere yenilgini kabullenin .

  • Παναγιώτα Τασσοπούλου
    Παναγιώτα Τασσοπούλου

    Dalaka is the best woman player ever of all survivors...!!! Until now.. and for that reason seda jealous katerina dalaka.....!

    • Bakcell Nerimanov
      Bakcell Nerimanov

      @burak safc sofc bi git yaa duz deyirlerp

    • burak safc sofc
      burak safc sofc

      no she isn't the best. she lost all games in international games last season

    • AA MQ
      AA MQ

      Turkish people hate Seda, make Katerina champion

  • lol lol
    lol lol

    Katerina dalaka sen survivorun başına gelmiş en güzel şeysin

    • Huri Özdemir
      Huri Özdemir

      lol lol ggg

  • Jasemin Xhaferi
    Jasemin Xhaferi

    Şampiyon Okay 🏆Şampiyon Nikos🏆

  • Latifa Eliyeva
    Latifa Eliyeva

    Bryaz takimdan olanlar sayimizi bilelim)))xariciler edende ne qedernlike gelir.yoruma mene ama yo

  • guan ping
    guan ping

    Şu bir gercek dalaka gelmiş gecmis en iyi en hizli kadı yarışmaci nagihanmis sedaymis semaymis merveymis hepsi tiri viri dalaka hepsini parkura gömer zaten sedayi surekli yeniyor anca arkadan nal toplar seda)

    • Deniz Adagulu
      Deniz Adagulu

      hızlarını tuttum kadın erkek hepsinde birinci yada en kötü en hızlı erkekle aynı

    • Volkan Bilsin
      Volkan Bilsin

      Nerde geriden geliyor ya nerenle izliyorsun çoğu zaman aynı anda geliyorlar

  • Vasif Resuli
    Vasif Resuli

    Seda senin tavrin zaten Melek gibisin. Ayip yaaaa. Kiz kazanmis sevincini bolusuyor. Finala az kalmis. Ne yapmali ki. Sed seni maglup ettiyim icin uzur dilerimmi demeli sana

  • Skam Noora
    Skam Noora

    Bora Afroditinin üstüne çok geliyor yazık kadına ya

    • Skam Noora
      Skam Noora

      @Gothic Peri Keşke ❤

    • Skam Noora
      Skam Noora

      Survivoru çok takip etmem öylesine bir yorum attım 35 kişi beğenmiş :))

    • busy girl
      busy girl

      @İlknur Sçkn bir de o kadar Sedayı savunuyordum utanıyorum şu an Seda ile Bora nın yapmadığını Katerina ile Dimitra yaptı yeni bölümde kızı aralarına aldılar

    • Gothic Peri
      Gothic Peri

      Skam'ı bende çok severdim keşke bitmeseydi yaa😋😋😋😋

    • İlknur Sçkn
      İlknur Sçkn

      Zaten onun yuzunden bu kadar dusus yasadi ve sedanin surekli sudeyi almasi afroditoyede dalakayi sectirmeleri kizin pskolojisi bozuldu

  • Norm Ender
    Norm Ender

    Dalaka şampiyon ❤🌹

    • Ali Caymaz
      Ali Caymaz

      Gercek soorcu bravo okan harıc bide bizimkilere bakın yorum sizlerin

  • enes e
    enes e

    Hep siyah takım kazansın ama nikos la okay da hep sayı alsın üzülmesin Ler

    • Gothic Peri
      Gothic Peri

      Aynen ya 😋😋😋

    • Rabia Esen
      Rabia Esen

      nikos kacta kac yapti

  • enes e
    enes e

    Seda ya bak slm vermesini bekledim diyo madem çok iyi niyetlisin önce sen slm verseydin neden dalakadan bekliyon hep boş boş konuşmalar

  • ťřNadir Sadiqov
    ťřNadir Sadiqov

    Basin batsin ay nikos kisi bu oyunda iki say aldi sevinir ay da senin basina kul😅😅😅😅😅

  • Huseyn Huseynzade
    Huseyn Huseynzade

    Burda yusufa dalakaya saliyan bora seda fanlari siz burda konusun biz sampion olduklarinda konusucaz cenemize yazik zaten sampionlar beli yusuf /dalaka

  • Baron 02
    Baron 02

    Yusuf’a sakat kiriyakos u getirin şhow yapıcak 🤣🤣🤣

    • Şerife Can
      Şerife Can

      @Zınarin Gül neyi izleyecegim yaa..Normade disarda birakilan kadinin o gun hasta oldugu icin secilmesini mi...Sacmalik..Ben kimin ne oldugunu biliyorumm

    • Yağmur Lale
      Yağmur Lale

      Sedaya sudeyi getirin show yapacak

    • Zınarin Gül
      Zınarin Gül

      @Şerife Can tv izle sonra konuş

    • Baron 02
      Baron 02

      Şerife Can ayrıca sude sakat değil parkurda geride kalıyor onun suçu değil bu çünkü karşısındaki Seda ve dalakadan da önde geliyor 😃

    • Baron 02
      Baron 02

      Şerife Can Yusuf sezon başından beri kriyakos simos patrik i seçe seçe Bihal oldum 🤣🤣 barakaplubağa 🤣🤣🤣🤣

  • Emir Emil
    Emir Emil

    bugun kim kazanycak ajaba

  • yağmur şş
    yağmur şş

    *dimitra, katerina dalaka, sude, yusuf sizi çok seviyorum şampiyonlarım❤💕💕*

  • Hacer Abedi
    Hacer Abedi

    Seda cok sinsisin basindan beri

  • Hacer Abedi
    Hacer Abedi

    Dalaka und yusuf kesinlikle sampiyon

  • zeynep t
    zeynep t

    Dalaka🏆💪👍👏

  • Celal Özcan
    Celal Özcan

    İğrenç 🤢 Seda , aynı Kardeşi Sema gibi....

    • Celal Özcan
      Celal Özcan

      Mebrule Cengiz , aynen

    • Nilüfer Cengiz
      Nilüfer Cengiz

      Fiziksel olarak aynilar zaten de keşke karakterleri benzemeseydi

  • Şerife Can
    Şerife Can

    Dalakanin selam vermemesi sedaya cookk koymuş 😂😂 Ismin bile korku salmaya yetiyor KRALİÇEM ♠

    • Yağmur Lale
      Yağmur Lale

      @Fatih pardonda yunanları destekleyenler niye yunan tohumu oluyor

    • guan ping
      guan ping

      @burak safc sofc bende sana

    • burak safc sofc
      burak safc sofc

      @guan ping ben de sana koyayım

    • guan ping
      guan ping

      @Fatih ben sana koyam

    • Fatih
      Fatih

      Kraliçene koyayım yunan tohumu

  • zeynep t
    zeynep t

    Panoramada dalakaya alkı yapılıyo burdan dalakaya oy gitmesin diye. hakan hatipoglu yapıyo. her şeye rahmen güçlüşün iyi kalplısın duruşün harika eee geriye şampiyonluk kaldı haydı alda gel 💪👑

  • AA MQ
    AA MQ

    Seda senden daha egolu biri yok orada

    • Ali Caymaz
      Ali Caymaz

      @burak safc sofc yorum yapar ken biraz dikkat edin lütfen Dalaka gönüllerin şampıyonu

    • Ali Caymaz
      Ali Caymaz

      @ummu Gok bende sedatosuf emreyi gic seyretmek istemiyorum

    • Rozerin Acıoğlu
      Rozerin Acıoğlu

      @burak safc sofc Dalaka'ya Karaktersiz mi diyorsun , bence sen dön de bi o ölesiye desteklediğin onunla kafayı yediğin ondan başka kimseyi görmediğin o şampiyon (!) Seda'na bak 😂😂

    • Bakcell Nerimanov
      Bakcell Nerimanov

      @burak safc sofc dalaka sedaya1000000000 basar

    • Yağmur Lale
      Yağmur Lale

      @burak safc sofc seda kadar çirkef bahaneci gereksiz sinsi karaktersiz egolu biri daha yok

  • zeynep t
    zeynep t

    Sen anca konuşursun seda dalakada şampiyonluga gider şampiyonda olacak inşallah

    • zeynep t
      zeynep t

      Türklerden yusuf yunanlardan da dalaka ve panotisi destekliyorum.İnşallah türklerden yusuf yunanlardan da dalaka şampiyon olurlar hak ediyolar

    • Qanadlı melek Əliyeva
      Qanadlı melek Əliyeva

      @zeynep t hıhl sən bunu yuxunfa görərsən əsas hahaha

    • Mobile Pubg
      Mobile Pubg

      burak safc sofc salaksın ki her yorumda görüyorum seni papağan gibi aynı şeyleri söylüyorsun kodomon kertenkelesi

    • zeynep t
      zeynep t

      @burak safc sofc çok komiksin seda şampiyon olacak ha rüyanda görürsün çok güldüm yaa😂😂😂😂

    • burak safc sofc
      burak safc sofc

      dalaka şampiyon olsa ne olacak bizde de Seda olacak zaten

  • zeynep t
    zeynep t

    Dalaka şampiyon ❤👑💎🌟

  • ummu Gok
    ummu Gok

    Ben takim tutmuyorum erkeklerden Yusuf veya Okayin sampiyon olmasina cok sevinirim Kizlardan ise Dalakanin sampiyon olmasina sevinirim unku ucude sampiyolugu sonuna kadar hakeden kisiler.insallah ucunden birisi dampoyon olur.

  • The Secret
    The Secret

    Bravo pano

  • Aygul Suleymanli
    Aygul Suleymanli

    Dalaka😍😍

  • Burak Koçyiğit
    Burak Koçyiğit

    Şampiyonluğa en büyük aday olarak Yusufu görüyodum ama, biraz fazla yeniliyor. Galiba ilk kez bi kadın şampiyon görücez. Genel olaraksa bu sezon berbattı bence. 2017nin 5ci 6cısı burdan şampiyonluğu alırdı. 2018den hiç bahsetmiyim.

    • berkay tuğrul hd
      berkay tuğrul hd

      @orjinal insan imkansız diye birşey yoktur.

    • orjinal insan
      orjinal insan

      @berkay tuğrul hd imkansız

    • berkay tuğrul hd
      berkay tuğrul hd

      @orjinal insan champion nikos goreceksin

    • orjinal insan
      orjinal insan

      @berkay tuğrul hd hadi ya yürü git başarısını söyleyemiyosun bile git işineye bağladı yunanlılar dalakayı çıkartıcak

    • berkay tuğrul hd
      berkay tuğrul hd

      @orjinal insan boş yapma nikosun ne başarısı varmiş diye soruyon bide işine git allah aşkına

  • esmaa 1
    esmaa 1

    Dalakaa💥👑

    • Joan Corpuz
      Joan Corpuz

      Champion Dalaka.

    • Jasemin Xhaferi
      Jasemin Xhaferi

      Şampiyon Okay Şampiyon Nikos 🏆

  • Terry Fitzgerald
    Terry Fitzgerald

    Beyaz takımı tutuyorum ama dalaka şampiyonluğu herkesten çok hakediyor

    • Jasemin Xhaferi
      Jasemin Xhaferi

      Şampiyon Inşallah Okay 🏆

  • Terry Fitzgerald
    Terry Fitzgerald

    Ve yusuf yenilmelere doymuyor!

    • Şerife Can
      Şerife Can

      @Terry Fitzgerald 😂 bende diyorum ki niye kavga ediyorsunuz...Hyr sonuca ulasildi mi..Kim daha iyiymis ogrendi mi herkes..Kimse kararindan vazgecmedi...Bende listenin 1. Sirasindaki ismi soyledim

    • Yağmur Lale
      Yağmur Lale

      Karakteri var hiç değilse

    • Terry Fitzgerald
      Terry Fitzgerald

      @Şerife Can bende senin içtiğinde istiyorum

    • Terry Fitzgerald
      Terry Fitzgerald

      @Şerife Can hayır konu Yusuf ve okayın performansı sonradan bide boranın performans ı ve sende diyosun ki kavga etmeyin dalaka birinci?

    • Şerife Can
      Şerife Can

      @Terry Fitzgerald konusulan konu yusuf mu daha iyi bora mi...Herkes bibirine listeye bak demis..Bende genel listeyi soyledim..KATERINA DALAKA 1. 👍

  • EŗėňD
    EŗėňD

    Dalakanın yüzünden belli hasta ve bitkin olduğu ama ona rağmen yine takımı sırtladı. Birileride yok bana selam vermedi, bakmadı, ateş dansı etmedi, kur yapmadı aptal aptal söylemlerde bulunuyor. Madem o yapmadı sen selam verseydin seda..

    • Celi
      Celi

      Dalaka yusuf💪💪seda bıktık seda senden Dalaka takintindan git

    • süheyla Eren
      süheyla Eren

      Yada hasta olduğunu biliyorsun egonu yen de geçmiş olsun de belki gözümüzde yükselirsin

  • Ömer Tolga Çanak
    Ömer Tolga Çanak

    İlk

Sonraki