DOLARDA KONTROLÜ KAYBEDEBİLİRİZ | MURAT MURATOĞLU
12:35
136,135
Murat Muratoğlu
Reddit
DOLARDA KONTROLÜ KAYBEDEBİLİRİZ | MURAT MURATOĞLU
Murat Muratoğlu'nun resmi TR-my kanalıdır.
Dolarda Kontrolü Kaybedebiliriz !!!
Cevabını merak ediyorsanız usta ekonomi yazarı Murat Muratoğlu videomuzda sizin için bu soruyu yanıtlıyor.



Instagram ► instagram.com/sozcumuratoglu

YORUMLAR
  • Fethi Erdemir
    Fethi Erdemir

    Murat bey kardesim you tobe de eml.pilot.tum.general Beyazit Karataş beyin s.400 meselesini anlatmasını dinlemeni hararetle tavsiye eder kanaatinin yeniden şekilleneceğini umut ederim (neyin nesi tv )

  • Fethi Erdemir
    Fethi Erdemir

    Murat bey kardeşim bu doların her tarafi kontrolsüz olsa bir yazamiyacagi ortada bunlarin hatalari olabilir lakin muhalif zihniyetle fark nedir onlar dininden korkar yabana teslim olurlar bunlar ne olursa olsun Allah cc tevekkul eder bicak kemiğe dayanincada al atını ver timarimi diyebilirler bakan alma deme hakkını nerden buluyorsunuz biz aldık neticesi ne olursa olsun geri adim atmayiz diyerek Türk milletinin şeref ve haysiyetini korumuştur Allah cc milletimizin yar ve yardımcısı olsun amin ya muin...

  • Ира Хвостова
    Ира Хвостова

    🖒🖒🖒

  • salihdüzce
    salihdüzce

    piyasalar, bu kadar acayip durumlardan geçerken, Bir acayiplik yapıp, Acaba S-400 leri Amerika ya mı satsak, olmadı bağışlasak , :)

  • tolga aygün
    tolga aygün

    .

  • Bleda Buğra
    Bleda Buğra

    Kardeş nasıl bı beyin var sende,sen anlattın benim beynim yandı.iyide bu ak çomarlara anlatsana biraz kardeş ,anlattiklarinin tek kelimesini anlasinlar terk ediyorum burayı.teyyup teyyup teyyup

  • ebru Lİ
    ebru Lİ

    Astrolog sandım biran 😄

  • Murat
    Murat

    Venezuela Loading.....

  • Tolga Atasoy
    Tolga Atasoy

    Yaka mikrofonu kullanmanızı öneririm.

  • Timur T
    Timur T

    AKPNİN emperyalist ülkelerin ekonomik tetikçisi olduğunu düşünüyorum...🤔

  • Kara Kurt
    Kara Kurt

    Hocan emekli maaslari tehliye girer mi? Ödenemezse ne olur, hic mi ödenmez, yoksa faizleri ile birlikte sonra mi ödenir?

  • ARSLAN91
    ARSLAN91

    DOLARI KONTROL ETTIGINI SANAN SALAK 😂🤣🤣

  • ARSLAN91
    ARSLAN91

    LAN OROSPU COCUGU PERS KEDISI ANGARA KEDISININ INGILIZLER TARAFINDAN ELDE EDILMIS BIR TURUDUR

  • ARSLAN91
    ARSLAN91

    DOLARI KONTROLMU EDIYORUZKI KONTROLU KAYBEDELIM

  • Efsane Seksenler
    Efsane Seksenler

    Ondan sonra ne y k yiycez Murat aga onu da bi desen ya

  • don king
    don king

    Sanki doların kontrolü bizde gerizekalı

  • Hans Dampf
    Hans Dampf

    Yani hic mi iyi birşey yapmadı bu hükümet?

  • Reho Odemeester
    Reho Odemeester

    Yemişim ekonomiyi, kedi çok süper şeker. Kediye odaklanmak faydalı olur. Pozitif düşünce üretir.

  • Scott Serhat Duygun
    Scott Serhat Duygun

    Abi gozunu seveyim bi mikrofon al bisi yap, kameranın beyaz ayarını yap abi nolur. Kurtar bizi işkenceden . Seviyoruz seni.

  • Görkem Orhon
    Görkem Orhon

    Murat bey ses kötü. Sesle ilgili de bir aksiyon almanız lazım 🙂

  • Mustafa Yapici
    Mustafa Yapici

    Dağlara daşlara netlemişsin abe :)

  • Cüneyt Erdal
    Cüneyt Erdal

    Vatandaş olarak bir soru sormak istiyorum : Siz ve sizin gibi diğer bütün finans uzmanları yaklaşmakta olan bir felaketten bahsediyorsunuz. Bunları izlediğimizde canımız sıkılıyor, üzülüyoruz. Çözüm olarak da yüzümüzü batıya dönmenin iyi olabileceği fikrini alttan alttan işliyorsunuz. Fakat taktiksel anlamda S400'lere ihtiyacımız yok mu? Bakın çok önemli bir üstünlük sağlar bu teknoloji bize. Mutlaka sahip olmamız gereken bir sistem. Rusya bizden asla vazgeçemez, kaybedilmiş bir Türkiye dostluğu sınırlarının dibinde bir düşman ileri karakolu olur onlar için. Bu rüzgarı yakaladık kaybetmeyelim derim ben. Bedelleri olacak evet! Ama amerikanın pençelerinden kurtulmanın tek ve son şansı bu.

  • Semih Cuhacıoğlu
    Semih Cuhacıoğlu

    Korku filmi gibi video olmuş 😲

  • Communiquel Photo&Video
    Communiquel Photo&Video

    Netliği arka plana göre yapmışsınız. Başkasının netliği ayarlaması daha iyi olur. Netlik göze göre yapılır.

  • Osman Erol
    Osman Erol

    Özel sektörün borcu yok. Borç gözüken bu paralar aslında özel sektörün vergi cenneti ülkelerde kurduğu kendi paravan firmalarına olan borçtur. Bu nedenle iflasları göremiyoruz. Dolayısıyla doların değer kazanması özel sektörün işine gelir. Bu paranın o tarihte 158 milyar dolar olduğu tespit edilmiş. 24.7.2012 tarihli Sabah Gazetesindeki haberi okumanızı tavsiye ederim.

  • Eylül Erat
    Eylül Erat

    Abi sana kötü bi haberim var coktan kaybettik...

  • Fatih Doğan
    Fatih Doğan

    Hangi kontrolü?

  • Vive la Revolution
    Vive la Revolution

    Korkmayın abi, Merkez Bankası (-)'ye düşerse sarayı satarız

  • deniz bkm
    deniz bkm

    Murat(1+oğlu)

  • Demir Demir
    Demir Demir

    Sayın Muratoğlu her anlatığınızı doğruladığımı varsayarak.. Nedense ekonomideki hastalığın tam adını neden koymuyorsunuzki.. Bunuda anlamış değilim.1536 yılında Kanuni ile başlayan bir Kapitülasyon olayı vardı 1921 yılında sona eren.. 1950 yılından sonra modernize edilen kapitülasyonlar nedeniyle ülke üretimden uzaklaşıp sadece ithalata dayalı bir program izlenirse. Her şeyde dolara endekslenirse şu an ki doların inip çıkması normal demeniz gerekmez mi ben ekonomist değilim.. Üretimden uzaklaştıkçada dolar daki iniş çıkışlar devam edecek.. Sürekli yurt içindeki olması gereken Dolar hacmini ithalatlarla dışarıya aktarırsan dolar yurt içinde azalır.. Üretmek lazım desen daha uygun değilmi . Üretmeden uzaklaştıkça ülkenin dolar krizi bitmez desen bence daha uygun. Arz talep dengesini ülke içi olanaklarla sağlayaman kalkınmada olan ülkeler borç batağına girmesi kaçınılmaz gibi. Tarih tekerrrürden ibaret sayın Muratoğlu ah gardaşım ah Osmanlıyı bitiren dış borçlanma ve ithalat var

  • ÇAĞATAY PAYCI
    ÇAĞATAY PAYCI

    Benim de evimde 15 kızım 4 oğlum var.

  • HOROZ TV
    HOROZ TV

    Daha videoyu izlemedim ama bu adamın her videosunda insanların tl ye güvenini sarsıp milletin tl sini dolara gecirmesini sağlıyor buda tl nin daha çok değer kaynetmesini sağlıyor videolarının içeriğini tam bilmiyorum ama bu arkadaş sırf trendlere girenilmek ve daha çok izlenebilmek için böyle başlıklar kullanıyor bak bu arkadaş parasını youtube dan alıyor yani dolar olarak insanlara yanlış şeyi aşılıyor dolar arttıkca bu arkadasin isine gelir cebini doldurmus olur masini tl olarak alan sizsiniz o değil herkes kendi cebini dusunur kimse sizi dusunmez bu benim görüşüm büyük ihtimalle bu yorumu silecekdir umarım o silmeden daha çok insan görür çünki ben bu adamı daha önce tanımazdım ama dolar sayesinde yaptığı prim sayesinde trendlere çıkıyor yorum sizin

  • Muzeher Dinkci
    Muzeher Dinkci

    Epey yaş almış kendi yağı ile kavrulmaya çalışan bir emekli olarak ekonomiyi sayende öğrendim, teşekkürler,seni siyah gömlekli gördükçe korkularim artıyor,arada bir renkli birşeyler giy de güzel haberler alacağız sanalim

  • tek hesap
    tek hesap

    akp sağı solu delikler ile dolu bir gemiyi tamir etmeye batırmadan yüzdürmeye çalışıyor. Bunu neden yapıyor. Bir inat uğruna yani imf ile görüşmelere başlamamak, imf yi türkiyeye sokmamak için. Başarılı mı peki, borsa dolar ortada. Yolcuları tahliye etmeden, güvenli bir limama demirlemeden geminin su alıp batmasına engel olamıyor, bu gidişle olamayacak ta.

  • birazcık oyuncak
    birazcık oyuncak

    Ses kötü murat bey fon güzel.

  • Murat Karakaya
    Murat Karakaya

    Murat Bey konsept çok güzel olmuş hayırlı olsun. Fakat ufak bir sorun var. Mikrofonunuz ya da kameranın mikrofonu ortam sesini çok fazla, sizin sesinizi uzaktan alıyor. Önceki ortamda gayet anlaşılır ve iyiydi. Naçizane fikrim ortam akustiği ile alakalı olabilir. Çözebilirseniz sizi izlemeye daha keyifli bir şekilde devam ederiz. Saygılarımla

  • Oytun idil
    Oytun idil

    Ben de videolar çekiyorum (www.hastaokulu.com). Tavsiyem bir yaka mikrofonu kullanmanız. Video kaydına girmeden mikrofonun açık olduğuna emin olun ama.. Yoksa bi saat konuşursunuz, sonra bi bakarsınız mikrofon kapalı!. Tüm çekim sessiz olmuş!.. Mikrofonun açık olduğunu kontrol etmek önemli..

  • Mühendis Evi
    Mühendis Evi

    İhtiyat akçesini de kullanacağız da, savaş mavaş çıkarsa ne halt edeceğiz?

  • enes aksoy
    enes aksoy

    ülkede kriz yok tek derdimiz fenerbahçe yaaşşaaaaa feeenneeerrrrbaaaahhçeeeeee

  • Emrah a
    Emrah a

    arka tarafta yazılanlardan ipucu çıkarıyorum 9 6 dan büyüktür evlerin pencereleri 9 tane dolar 9 lira olacak tahmini olabilir mi

  • Yavuz
    Yavuz

    Pavorotti Murat

  • Alim
    Alim

    Amerigan doları yerine Afyon dinarı kullansak krize bir çözüm olur mu?

  • COSMOS TV
    COSMOS TV

    bu ülkeyi RTE nin egosu bittirecek.

    • Mustafa Kemal Atatürk
      Mustafa Kemal Atatürk

      Rte çıkaroıcaj merak etme

  • Onur Macar
    Onur Macar

    En mantıklısı bitcoin'de kalmak :)

  • Osman Mercan
    Osman Mercan

    Şükür trendlere girmişiz Devamı dileğiyle

  • Güngör ÖZER
    Güngör ÖZER

    Aydınlatıcı oldu. Teşekkürler👏👏👏

  • Ercüment Sayad
    Ercüment Sayad

    Türkiye dünyanın işçisidir ve patronlar bu işçiyi yönetiyor ne isterlerse onu yaptırıyor olay bu kadar kısa ve net. Ülkesini, bayrağını, ezanını seven bi insan olarak üzülüyorum.. Ülkeyi bu hale getirenler utansın..

  • İLKER AYYILDIZ
    İLKER AYYILDIZ

    Lan siktir git

  • Bilal Yasar
    Bilal Yasar

    Yav Reis İnşaAllah hepsini düzeltecek ben hiç merak etmiyorum

  • ganevez
    ganevez

    Zor işler..

  • Sinan Vurucu
    Sinan Vurucu

    murat hocam tamam ağzınıza sağlık anlattınız aydınlandık ama bunun çaresi nedir ? ne yapılmalıdır ? bunları da anlatın . hep şikayet etmeyelim de çözüm bulalım . bizleri neler yapmamız gerektiği konusunda da aydınlatın lütfen

  • Wesley
    Wesley

    Şakkadak 10 milyar dolar sattık mı şukkadak sorun çözülür

  • arasinio ctl
    arasinio ctl

    iki senedir okuyorum yeryer komik ve gayet anlaşılır ,youtube kanalı da iyi oldu.kitapta isterük..

  • Muhammed Yusuf Şener
    Muhammed Yusuf Şener

    Hem bilgilendirici hem de çok eğlenceli, teşekkürler ve de Almanya'dan selamlar:)

  • sirem 1981
    sirem 1981

    Türkiye basını özgür olmadığı için yabancı basından doğru haber almaya başladık

  • çakma minecraft XD
    çakma minecraft XD

    Hani dünyanın ilk on ekonomisine giriyoduk milli uçaklara arabalara ne oldu milli yalanlarla yabancılara peşkeş çekilen fabrikakarı verirsen olacağı bu bakan tünelin sonunda ışık görüyomuş bağ hele o gördüğünüz karşıdan gelen kamyon ışıgı olmasın milli olmak meydanlarda atmaya benzemez ileri görüşlülükten çıkar

  • Noyan Bulugan
    Noyan Bulugan

    Sanmak bütün siklamenliklerin anasdır Murat Muratoğlu.

  • NAFİYE ALKAN
    NAFİYE ALKAN

    Caatsa

  • Süleyman ÇAKIR
    Süleyman ÇAKIR

    Doların kontrolü sizin elinizde mi? Sahip olmadığınız şeyi nasıl kaybedeceksiniz?

  • Askin Yalcin
    Askin Yalcin

    Da ayri aq

  • Can Kaya
    Can Kaya

    Murat Bey videoların ses kalitelerini artırmak adına mikrofon kullanabilirsiniz, bu sayede bizler de değerlendirmelerinizi daha keyifli dinleyebiliriz. Emeklerinize sağlık.

  • Cevdet Güler
    Cevdet Güler

    O değil de arkadaki çukur dövmesi ne alaka amk

  • Şenol Ç.
    Şenol Ç.

    ses yankı yapıyor. kötü olmuş

  • H.Tamer Ursavaş
    H.Tamer Ursavaş

    Trump s400 almayalım diye geliyor veya alıp dolaba kilitleyelim diye geliyor. Öyle de yapıcaz zaten. Ayrıca kuzey Suriye ile ilgili anlaşma sağlamak istiyor öyle de olacak zaten. Biz halkbank olayını unutalım istiyoruz usa bizde yargı bağımsız sori k bakma canımsın dicek. Para lazım dicek tabi imf orda Bi telefonla ayarlayalım ama kuralları var dicek muz birleşik federasyonu değiliz ki dicek. Ama ben sana Bi güzellik yaparım imf benzeri kredi açarım adı yahoda kredisi olacak der. İşte o anda ipler kopmazsa sırat köprüsünden geçeriz. Mizansendir gerçekle alakası yok:)

  • NAFİYE ALKAN
    NAFİYE ALKAN

    Asian events.

  • suzan m. ellis
    suzan m. ellis

    benimde "stardust" adlı siyah beyaz exotick iran kedim vardı, usa, almanya türkiye arasında benimle gezdi durdu. economy sorum yok, çünkü anlatıyorsun ve arka plan bile (much better!)

  • Sina Rad
    Sina Rad

    pc asus kedi iran kalem montblanc telefon iphone kapıdada bentley gömlekde gucci mi ??? :)))))

  • Selcuk Eren
    Selcuk Eren

    Akp ülkeyi yeniden osmanlı'nın yıkılış dönemine getirdi bravo büyük başarı gerçekten. Başkanlık geldi ve ülke uçtu. IQ seviyesi 70in altındaki seçmenlerin allah belasını versin.

  • burak
    burak

    merhaba yeni dekor için 3 tavsiye arka fondan uzaklaşıp kamerayı biraz daha aşağı aldırın daha soft ışık kullanın masanızı büyütün kolay gelsin

  • MANDIRA FİLOZOFU
    MANDIRA FİLOZOFU

    selamlar murat kardeşim, doğru tespitlerinin hastasıyız

Sonraki