FUTBOL TARİHİNE GEÇEN EN ENTERESAN 10 PENALTI - Böylesi milyonda bir olur!
10:03
2,136,675
Herşey Dahil
Reddit
FUTBOL TARİHİNE GEÇEN EN ENTERESAN 10 PENALTI - Böylesi milyonda bir olur!
► Herşey Dahil olarak size TR-my'da en bilgilendirici büyüleyici ve çekici videoları getirmeyi hedefliyoruz. Destekleriniz için teşekkürler :)
Sponsorluk, reklam, teklif, şikayet, soru ve görüşleriniz için bir alttaki e-posta adresine mesaj yollayabilirsiniz.
samettarz4@gmail.com
Takip edin ;
► Facebook Sayfamız : facebook.com/HerseyDahilHD/
► TR-my : tr-my.net/watchchannel/UCU2G...
► Dailymotion : www.dailymotion.com/HrsyDhL
► Önerdiğim video : Kadınlar Hakkında 10 İlginç Tespit : www.youtube.com/watch?v=vjeus...
► Japonya Hakkında 20 İlginç Bilgi : www.youtube.com/watch?v=fRY3d...
► Agario Hakkında Bilmeniz Gereken 10 Bilgi : www.youtube.com/watch?v=TxGG6...
Bilmediklerimiz ( TÜMÜ ) : www.youtube.com/watch?v=wzLuj...
► En Tehlikeliler ( TÜMÜ ) : www.youtube.com/watch?v=dmNIO...
► Genelelikle kullandığım Kaynak siteler
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
► line.do
► wikipedia.org
► future.wikia.com
► faturetimeline.net
► humanknowledge.net
► preceden.com
► youtube.com
► onedio.com
► newsner.com

YORUMLAR
  • Herşey Dahil
    Herşey Dahil

    Bu tarz videoların daha çok gelmesini istiyorsanız bu videoyu beğenerek bize destek olabilirsiniz. Bilimsel Olarak İmkansız Olan 13 Messi Golü - Pek Çoğu Kişi Açıklayamıyor. tr-my.net/watchvideo/video-N9GUMOsdW4s.html

    • Haci Lettifov
      Haci Lettifov

      Ben Futbol oyununu çok seviyorum

    • gürtekin yirci
      gürtekin yirci

      Kalp

    • Pembe Coban
      Pembe Coban

      Trend wave in videosunu çalan bir picsin

    • ay savaşçısı
      ay savaşçısı

      Bende futbolda kaleciyim

    • Ferid The Gamer
      Ferid The Gamer

      Çok boş yapmışın be kardeş 10 dk yı tamamlamak için 1 penaltıyı kaç kez izliycez

  • Melahet Abbasova
    Melahet Abbasova

    Bərbat

  • kvp oficcal
    kvp oficcal

    5 gice reqs edir

  • Rustam Hamdamov
    Rustam Hamdamov

    SALOM 💀💀

  • Emre Çiçek
    Emre Çiçek

    Sl

  • Ruzgar Begn
    Ruzgar Begn

    YALANCI

  • Ruzgar Begn
    Ruzgar Begn

    Opopopllopollkklkpkpkolkokpjkjjjij

  • Sevcan Yilmaz
    Sevcan Yilmaz

    Lan gerizekalısınız bea daha cok para kazanmak icin vidyoyu 10 dakka yapmaya calisionuz hd nin cogu vidosu oyle

  • Eray Kentköy
    Eray Kentköy

    İçerik çalma bu bir, kapak fotosundaki (videonun) pozisyon nerde? Bu iki. 10 dakika video yapıp para kazanmak için herşeyi yapıyorsun, bu üç. Yazıklar olsun!

  • Bahri Hacıoğlu
    Bahri Hacıoğlu

    oyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  • BURAK TOKUCU
    BURAK TOKUCU

    Oruspu çocuğuu video başlığındaki penaltı nrrdr bacını ananı neneni siktiğimin piçiiiii

  • Musap Bilici
    Musap Bilici

    Bu görüntüler iyi

  • yiğitcan Dündar
    yiğitcan Dündar

    2. gol olmus

  • adnan kesen
    adnan kesen

    Videodaki resim için geldik demii

  • Musa Nazım Ozaslan
    Musa Nazım Ozaslan

    Ya yine insanları kandırıyon hani resimdeki yer niye insanları kandırıyon

  • türkiye yağız Yılmaz
    türkiye yağız Yılmaz

    Abi sana abone olup leke attım lütfen kalp at lütven

    • adnan kesen
      adnan kesen

      Leke mi attın ah kıyamam☺

  • Murat Esenli
    Murat Esenli

    Zlatan abimiz güzel gol be

  • Namiq Resulov
    Namiq Resulov

    En sevmədiyim kanal clickbaitci

  • Namiq Resulov
    Namiq Resulov

    Harun memmedov bunu izliyir

  • Queen Everything
    Queen Everything

    Bir cogu Montaj

  • Yücel Yeni
    Yücel Yeni

    Kariusun hataları kanalımda buyrun izleyin

  • Barbo LoX
    Barbo LoX

    Clitbaitçi seni

  • Boss Nation
    Boss Nation

    Azərbaycandan olanlar like atsin sayimizi bilək :)

  • Bi Dolu Eğlence Tv
    Bi Dolu Eğlence Tv

    Videoları çok severek izliyorum.(kalp koyarmısın)

  • Eylül Nisa
    Eylül Nisa

    Abla neden hiç vidyo çekmiyosún

  • Hakan K
    Hakan K

    Sahtekar

  • ERENFUK
    ERENFUK

    O ne biçim intro lan telefon çöktü zannettim

  • Vip Futbol35
    Vip Futbol35

    1XBET PROMOSYON KODU: 1x_62205 ================== EN GÜVENİLİR BAHİS SİTESİ =============== 1XBET - giriş ve üyelik linki: 1xbetbonus.tk (1000 TL'YE %200 BONUS)

  • YUOTUBE kıralı
    YUOTUBE kıralı

    Abi neden facecama çıkmıyorsun

  • Sedat Mirzeyev
    Sedat Mirzeyev

    Devamı gelsin

  • Ramal Xidirov
    Ramal Xidirov

    Abi bunlar yalan dolan yaa

  • Astopay Bozdurma
    Astopay Bozdurma

    Paypara Cüzdan hesabınızdaki parayı banka hesabınıza çekme yani paypara bakiye bozdurma işlemlerinizde de Online Payment Ön Ödemeli Kart Sistemleri Olarak Hizmetinizdeyiz. Paypara bakiye bozdurma ve paypara kart bozdurma işlemlerinizde maksimum ödeme süresi 10 dakikadır. Sitemize gelerek Canlı Destek Operatörlerimiz ile dilerseniz Canlı Destek Hattından dilerseniz Whatsapp hattımızdan iletişim kurabilir, bozum yapmak istediğiniz miktarı ve ödeme almak istediğiniz banka hesabınızı iletmeniz yeterlidir. Paypara Bakiye bozdurma işlemlerinde operatörümüz tarafından size iletilen hesap adresine bozum yapmak istediğiniz bakiye miktarını göndermenizin ardından hesap kontrol edilir ve ödemeniz gerçekleşmiş ise maksimum 10 dakikada bakiyeniz vermiş olduğunuz banka hesabına aktarılır. Paypara Kart bozdurma işlemlerinizde de Canlı Destek operatörlerimize Kart bilgilerinizi ve ödeme almak istediğiniz banka bilgilerinizi iletmeniz yeterli. Kartınız kontrol edilip geçerliliği onaylandıktan itibaren 10 dakika içinde paranız banka hesabınıza aktarılır. Paypara kart bozdurma ve paypara bakiye bozdurma işlemlerinde görevlilerimiz tarafından size iletilenler dışında herhangi bir komisyon ya da kesinti uygulanmaz. Aynı zamanda satışını yapmakta olduğumuz Astropay ve paykasa kartlardan dilediğiniz miktarda Paypara bakiyeniz ile ödeme yaparak komisyonsuz olarak satın alabilirsiniz. Hafta içi / Hafta Sonu ya da mesai saati ayrımı olmadan kesintisiz 24 saat süre ile ödeme alabilmek için sizleri sitemize bekliyoruz. Online Payment Ön Ödemeli Kart Sistemleri. www.e-paykasa.com

  • Ferhat Dağ
    Ferhat Dağ

    #HerşeyDahil beni reklam yaparmısın lürfen

  • Ferhat Dağ
    Ferhat Dağ

    Kanalıma abone ve like atarsanız çok sevinirim lütfen

  • Görkem Ertan
    Görkem Ertan

    Kapak

  • MORX
    MORX

    Kapak fotografina geldim

    • MORX
      MORX

      Kaledeki adama baktim yok abi bisey olmaz

  • boom beach pastırma timi başkanı
    boom beach pastırma timi başkanı

    Abi videolarının devamını bekleriz (:

  • Ytr Knd
    Ytr Knd

    Abi ronaldo güzel atı ama bir adam nah cekti

  • GÜRKAN ORDU
    GÜRKAN ORDU

    BAZI VİDEPLAR KÖTÜ CEKİLMIS ARKADASLAR

  • Adss Gahsjd
    Adss Gahsjd

    Bixchgctu

  • Veysel Komaş
    Veysel Komaş

    Git

  • Xuhsgdy Hshsbxhsb
    Xuhsgdy Hshsbxhsb

    Montajı sikiyim

  • free fire samiq
    free fire samiq

    Azərbaycanlıdddı ina

  • Ozlem Onder
    Ozlem Onder

    Bu hd video 10 dk olsun diye icindeki videolarıda karıştırıyor sona dogry hd senin ananın şakak keniğini sikim

  • Yozgatspor
    Yozgatspor

    Yozgat spor a destek olmak için sende kanalımıza abone olabilirsin ♥️🖤🇹🇷

  • Berat Keskin
    Berat Keskin

    Kalecinin hiç tutuşu yok adam almaya çalışır

  • Mamedali TV
    Mamedali TV

    Muhteşem Futbol Videoları İçin Kanalımıza Göz Ata Bilirsiniz :)

  • Heybet Orucov
    Heybet Orucov

    COK ACI CASINA🙀🙀🙀

  • cem yıldız
    cem yıldız

    Çalıntı videolarınıza gerek yok. Sizden önce paylaşan sayfalar böyle şeyleri. Biraz kendiniz emek katarak birşeyler yapsanız keşke

  • Üstü Kalsın HD
    Üstü Kalsın HD

    studio.tr-my.net/uservideos-video5xBAwnLUqqI/edit?utm_campaign=upgrade&utm_medium=redirect&utm_source=%2Fanalytics HAHAHAHHAHAH

  • Mete Çılgın
    Mete Çılgın

    Sirf 10 dk olsun diye uzattikca uzatmissin ya hep ayni sey

  • Vahid Bayramov
    Vahid Bayramov

    Hangi futbolcu? 1 Ronaldo 2.Messi 3.Neymar 4.Salah 5.Hazard 6.Lewandovski 7.Suarez 8.Dybala 9.Bale 10.Grizman

    • Lokman Dağ
      Lokman Dağ

      @Emir Ozkarafakilioglu hfhrjdjeıds8

    • Vahid Bayramov
      Vahid Bayramov

      🤣🤣😂

    • Emir Ozkarafakilioglu
      Emir Ozkarafakilioglu

      Hepsi

    • Arda DİZEGAME
      Arda DİZEGAME

      2

  • Tamasa Suleymanova
    Tamasa Suleymanova

    👍

  • Pembe Coban
    Pembe Coban

    Trend wave in videosunu çalmışsın. Böyle devam helal

  • Volkan Kaplan
    Volkan Kaplan

    Amk afrika dan penaltı atışlari var ama milli takım da volkan in ronaldo nun kurtardığı penaltı sı yok yapacağınız işe emi

  • fatih şanlı
    fatih şanlı

    Videoya başlamadan önce begenmedim

  • Hasan Yalçın
    Hasan Yalçın

    Kapak yaptığın zaman gerçek bişey koy abicim 😂

  • Stres Çarkı TV
    Stres Çarkı TV

    Penalti

  • Eziz Salayev
    Eziz Salayev

    İbrahimoviç

  • Togrul Yusufov
    Togrul Yusufov

    güzel takla

  • Ahmet Ergen
    Ahmet Ergen

    Hani 10 taneydi

  • Виджай Каримув
    Виджай Каримув

    Mənim üstümə penal vurun

  • Bay Lolitop
    Bay Lolitop

    Baya 10 penaltı aq

  • adyok 33
    adyok 33

    Ama başı videolarda aynı şeyleri kullanio

  • adyok 33
    adyok 33

    Niye dislike ationuz la adam güzel yapio

    • Ramal Semmedov
      Ramal Semmedov

      Salam

  • mehmet çpni
    mehmet çpni

    yabancılara çalıntı video beyler link burda: tr-my.net/watchvideo/video-AUyOZAfnehM.html bide boş boş 10 dk uzatıyor

  • Zeka Aliyev
    Zeka Aliyev

    Ķazaxıstanın qızıl səsi

    • Niki Violaki
      Niki Violaki

      Ευρωπαικο πρωταθλημα 2004, στην πορτογαλια.Χρυσο μεταλλιο, της ελλαδας!!!

  • Eymn Grgl
    Eymn Grgl

    Abi bune

  • Dabi Tan
    Dabi Tan

    Lan hani kalecinin oturdugu video

  • vartolu saadettin
    vartolu saadettin

    Mq videoyu çalmışsın bildiğin aynı videoyu senden önce atan var 20 milyon izlenmiş ya almışsın çalmışsın atmışsın 0 emek beleşe para kazanıyorsun az utan!

Sonraki