GIRLFRIEND DOES MY MAKEUP
12:04
1,155,407
Danny Gonzalez
Reddit
My girlfriend Laura does my makeup! This was actually really fun and I ended up looking pretty cute I think so let me know what you think hahaha!
Subscribe ► tr-my.net/watchchannel/UCSUf5_EPEfl4zlBKZHkZdmw
If you're actually reading this description comment "FLAWLESS"
Follow me on Instagram ► instagram.com/dannygonzalez/
Follow me on Twitter ► twitter.com/dannygonzalez
Follow me on Snapchat ► DannyGoonzalez
outro song: tr-my.net/watchvideo/video-IVfzE_8a40I.html

YORUMLAR
  • Maddy Malone
    Maddy Malone

    Danny: I would be a good looking girl 😏

  • Jessy Pitt
    Jessy Pitt

    "Id be a really pretty girl"😂😂

  • Tropical Cranberry
    Tropical Cranberry

    all laura says is just "no!"

  • johns turtle
    johns turtle

    they’re so cute together i’m dying

  • Cringe Girl
    Cringe Girl

    Me when a ball is about to hit my face 11:10

  • Juliet Thompson
    Juliet Thompson

    Ugh y’all are too cute ❤️

  • LAYLA TRAVERS
    LAYLA TRAVERS

    5:08 he look yellow as hell

  • iDalooly
    iDalooly

    I wonder how Laura doesn’t get weirded out that Danny looks 12 when he’s almost 30.. like how do they have sex?? I-

  • dhalin andersen
    dhalin andersen

    0:26 I have the same chair ((?))

  • Monika Animations?
    Monika Animations?

    I’d be a really hot girl -Danny

  • Isaah Dominick
    Isaah Dominick

    OH SO IM JUST GUYS? I THOUGHT I WAS GREG!

  • Praxina TheVitta
    Praxina TheVitta

    You look like second James Charles 😂

  • Kaminari Denki
    Kaminari Denki

    I’m not saying you look good as a girl but you look good as a girl

  • Zoe
    Zoe

    he looks sooooooo high

  • Nancy
    Nancy

    Love your videos, but is your shower curtain the dkny one cause I loveee it. Wanted to buy a few years ago but it was pretty pricey...good choice lol

  • jovana :3
    jovana :3

    HER SQUEAKY VOICE IS SO ANNOYING BYE

  • jovana :3
    jovana :3

    BRUH SHE IS SO BAD AT THIS i wouldn't upload this from the embarrassment. i never wore makeup in my LIFE because i hate it but i can see how bad this is..

    • Edgy Muffs
      Edgy Muffs

      It's not supposed to be super professional you know, it's a joke video. Plus her skin tone is paler than him so the foundation is gonna look weird on him lmao

    • jovana :3
      jovana :3

      like his face is so yellow

  • Sally L
    Sally L

    2 years later and you are still FLAWLESS

  • Madison
    Madison

    10:38 “I’d be a really pretty girl” lmao

  • Yağmur Özen
    Yağmur Özen

    KISS KISS KISS

  • almightybeanchild
    almightybeanchild

    Danny is hot

  • almightybeanchild
    almightybeanchild

    Laura's voice is very annoying

  • almightybeanchild
    almightybeanchild

    This is so cute. My bf will never let me put makeup on. The closest he's let me is he let me groom and tidy up his eyebrows but then he looked too sexy so I never did them again

  • recyclable 72
    recyclable 72

    Something about makeup just makes Danny's eyes look destroyed

  • Alice
    Alice

    "Get yourself looking like a dead body"

  • Brooklyn Shepard
    Brooklyn Shepard

    FLAWLESS

  • pawberry
    pawberry

    why is nobody mentioning her skills? like holy shit sis THE CONTOUR

  • TheGoldenJibooty
    TheGoldenJibooty

    Wife*

  • Kevin Liu
    Kevin Liu

    Laura reminds me of Jules from Euphoria

  • Casey Wiener
    Casey Wiener

    wholesome i love u guys

  • A Xylas
    A Xylas

    “You make me smile” GREAT NOW IM DEAD

  • Random
    Random

    She's definitely no pornstar, because they know how to keep their hair out of the shot.

  • Tansy Spokes
    Tansy Spokes

    FLAWLESS

  • skippychanEXE
    skippychanEXE

    Why am I watching this in 2019

  • JoeSwanson From family man
    JoeSwanson From family man

    James charles

  • Sophia E
    Sophia E

    He looks so innocent oml

  • LizDani
    LizDani

    Nobody in the comments are commenting on Danny’s eyes? No?

  • Tayamika Kachete
    Tayamika Kachete

    Y’all should have a couples channeellll omggg 😭😭

  • Aya Alblassy
    Aya Alblassy

    “Look up don’t worry I won’t poke u in the eye I love you” Don’t do this to my single soul

  • Five Feet Under
    Five Feet Under

    This video has aged like wine

  • JayLeeBeanz
    JayLeeBeanz

    Danny: Already has a cute, somewhat feminine face. Mad about being compared to ladies. Also Danny:

  • Xeriath Raiku
    Xeriath Raiku

    Didn’t even say "whats up greg" smh

  • Soledad Lalla
    Soledad Lalla

    At 10:16 I went 🌰🥜 at his highlight

  • Aubree Yost
    Aubree Yost

    As a woman who is allergic to everything I felt this video in my soul.

  • visco_ gurl
    visco_ gurl

    Dude she did some fire makeup tho! Lol I love fake lashes on u Danny! 😂

  • h o n e y m o o n
    h o n e y m o o n

    Hi sisterrrr,

  • Meraki Painter
    Meraki Painter

    I read this as "makeup does my girlfriend" An I dyslixec

  • thetruegoldenpanda
    thetruegoldenpanda

    That's a good look on him!

  • Divinity T57
    Divinity T57

    Today i realised 90% of the comment section are quotes of the actual video; it's annoying me cuz i want to know what you guys thought of his makeup.

  • Me_I_And_This_Guy Four
    Me_I_And_This_Guy Four

    Why am I so attracted to Danny with makeup?

  • vgc cvxfg
    vgc cvxfg

    ‘this doesn’t happen to you?’ ‘NO’

  • eva ramirez
    eva ramirez

    this video should be titled danny and laura being cute for 12 mins and 4 secs

  • Jett the Musical Gay
    Jett the Musical Gay

    Flawless

  • Sam Creates
    Sam Creates

    “onto my little spongy poo”

  • kookie monster
    kookie monster

    1:46 Narly

  • Laura Esmerino
    Laura Esmerino

    flawless

  • Cats like ice cubes
    Cats like ice cubes

    Wow, Danny, that makeup really brings out the red in your eyes!

  • varvin Karun
    varvin Karun

    0:11- I THOUGHT YOU WERE 19-21 YEARS OLD!

  • oceanic .__.
    oceanic .__.

    all the makeup got him high

  • Nightmare The Zombie
    Nightmare The Zombie

    YOU LOOKIN GOOOOOD

  • Josie Llewellyn
    Josie Llewellyn

    FLAWLESS

  • Susan Foster
    Susan Foster

    This is love.

  • Giada Cookie
    Giada Cookie

    I haven’t heard the sandman outro in a while

  • Brooke
    Brooke

    Now that my face is nice and moist. -Danny

  • Caitlin Cruz
    Caitlin Cruz

    I guess they are right everyone is Caitlin

  • Mike Russick
    Mike Russick

    Flawless!

  • Oof Oofers
    Oof Oofers

    Flawless.

  • Lin Kids
    Lin Kids

    Danny: Hey boyzzzz Laura: What color lipstick do you want? Pink or red... Danny: *ignores* I’d be a really pretty girl

  • Syafiq Khazin
    Syafiq Khazin

    Now that i think about it he kinda looks like saoirse ronan

  • Landry D
    Landry D

    2:39 paul zimmerman who?

Sonraki