HATER İLE YÜZLEŞTİM
22:08
1,814,188
Merve Özkaynak
Reddit
Birilerinden nefret edebilirsiniz ya da sosyal medyada karşınıza çıkan bazı içerikler sizleri rahatsız edebilir. Peki karşımızdaki insanın kalbini kırmalı, onlara karşı negatif yüklü, agresif olmalı mıyız? Evet arkadaşlar, hater ile buluştuğum bu videomda çok ama çok farklı bir konu ile karşınızdayım. Umarım videomu faydalı bulursunuz. İyi seyirler dilerim. 🙏🏻❤
Bu video ile ilgili detaylara: merveozkaynak.com/ adresinden ulaşabilirsiniz.
Beni Takip Edin:
instagram.com/mevy
facebook.com/merveozkaynak/
twitter.com/merveozkaynak
Kanalıma buradan abone olabilirsiniz ➡️ mevy.co/1t97QCY
İkinci kanalım: mevy.co/dahamerve

YORUMLAR
  • Orkun Işıtmak
    Orkun Işıtmak

    Çooook gerildim izlerken ya

    • Güzide Derin çobanın
      Güzide Derin çobanın

      Aaaa

    • Nisa Naz
      Nisa Naz

      @Maya PİNKY bak şuan inandım bakk şuuuuuannn .d

    • Maya PİNKY
      Maya PİNKY

      @Nisa Naz senin peki?

    • Maya PİNKY
      Maya PİNKY

      @Nisa Naz 18 xd

    • Nisa Naz
      Nisa Naz

      @Maya PİNKY yaş kaç aq hfhfjfj

  • Everything for enjoy crazy
    Everything for enjoy crazy

    Yani merve seni sevmeyen biriyle nasil güle güle konuşabiliyorsun nasıl bi meleksin sen yaa🧡

  • gamze deniz
    gamze deniz

    Gerizekalı yemin ederim ya tam bir yıkık hiçmi utanmaz insan ne biçim insan ya bu

  • Zeynep Semiha Koşmaz
    Zeynep Semiha Koşmaz

    Bazı insanların sosyal medya kullanımları engellenmeli.

  • Kopuk gitar Teli
    Kopuk gitar Teli

    Canım benim ya içim parçalandı izlerken😢 gerçekten empati yapmaları lazım onların en hassas döneminde böyle hakaretlere maruz kalmaları lazım 😞 ki anlayabilsinler.

  • Nisa sultan Yiğit
    Nisa sultan Yiğit

    Yaaaa Merve abla senin ve videolarinla bu iki yıl içinde tanıştım ve sen çok iyi bir insansın sen çok samimisin seni çok seviyorum ve bu tarz şeyler söyledikleri için çok haksizlar gerçekten seni çok seviyorum ablam gibisin benim ablam yok ama seni ablam gibi görüyorum ve seni çok seviyorum 😔❣️❣️❣️💌💟

  • Hercai Intikamdan dogan Imkansiz Ask
    Hercai Intikamdan dogan Imkansiz Ask

    Korku Filimi izliyorum ya Sanki😱

  • DENIZ KIZIM
    DENIZ KIZIM

    Merve abla sen ne iyi kalpli tatlı ve saf bir kadınsın ya Seni çok seviyorum..💛

  • Babıls
    Babıls

    Kendimi yansıtıyorum demiş kız iki yüzlü olduğunu kabul etmiş gençler dağılın vpdğvkspckskxk

  • Gülizar Kurşun
    Gülizar Kurşun

    Haterlarım O. Ç. 😅😅

  • Derin Aydın 2
    Derin Aydın 2

    Kızın yüzünü ve insta hesabını çok merak ettim

  • Derin Aydın 2
    Derin Aydın 2

    Merve dış ses: evet çok iyi anlıyorum Merve iç ses: saydırıyo sus slk ya sen kimsin gıcık kız

  • Pikachu Aşktır
    Pikachu Aşktır

    Haterlara uçan tekme dksjsjjs 🦵🏻

  • Ece Naz Gül
    Ece Naz Gül

    Ben söyliyeyim ayqü ‘/,00000

  • Selçuk Cerit
    Selçuk Cerit

    Abla orda başka birisi olsaydı muhtemelen kızın üstüne atlardı lütfen cevap ver NASIL BU KADAR SAKİN KALABİLDİN YAAA

  • Kayıp Melek
    Kayıp Melek

    Senden nefret eden bir insana bile o kadar sıcakkanlısın ki. İyi ki varsın

  • Aysu Şen
    Aysu Şen

    Senden nasıl nefret edebilir biri ya

  • Tanem 1iz
    Tanem 1iz

    Kızın yüzünü çok merak ettim ya ama yaptığı çok büyük terbiyesizlik senin gibi naif bir insana yapılmaz bu çok üzücü 😞

  • Esma Nur Işık
    Esma Nur Işık

    abi merve abla çok sakin ya ben olsaydım ve bana öyle konuşup davransaydı kavga gireydim kızla ama ben birazda kavgacı bir insanım (ve sen onları takma lütfenn sen bizler tarafından seviliyorsun)

  • Cansın Mete
    Cansın Mete

    Video da beni geren nokta senin bu kadar sakin olmandı. O kadar güler yüzlüydün ki şaşıp kaldım. Gercekten erdemlilikdir bu

  • QUEEN
    QUEEN

    Kızı boğma isteği çık aklımdan ya

  • Aslıhan Çelik
    Aslıhan Çelik

    Kendimi koydum yerinede mümkün değildi bu kdr sakin kalabilmek merve hanimmmm nasıl taktir ettim sizi nasıl anlatamam ve sizi takip etmiyor bilmiyordum bu videoyla karşıma çıktınız ses tonunuz çok güzel ve samimi gelen sıcak bi tavrınız var kanım kaynadi derler ya valahi öyle kalbinin güzelliğini nasıl yansitirsin sen öyleee ;)

  • Fatma Can
    Fatma Can

    Izlerken varya ağlıcktim nerdeyse ,merve ablanın soru sorarken yüzündeki tebessüm ama gözlerindeki kırgınlık beni mahfetti . Kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda. Bir insanı sevmedigin için ölmesini istemek nasıl bir şey.

  • Öykü Arda
    Öykü Arda

    Kuzum benim yaaa

  • Beril Özçelik
    Beril Özçelik

    Gerildim ben şuan devamını izlesem ölçem smmsms

  • gökhan biçer
    gökhan biçer

    Çok güzel ve farklı bir video olmuş merve hanım 🥰😍💃💓

  • loony
    loony

    Abla öyle bir gülüşün vardı ki senin ebeni............ psikopat bir surat vardı ama ginede çok tatlı duruyor DIJFHUFBDNIDOKMDSOPLEPLOKDFIJHFUBFNIOKDSMÖZ

  • Ela su Akın
    Ela su Akın

    O kızı yolasım geldi zaten Merve abla kinle bakıo ama belli etmio😡

  • Ece Öğün
    Ece Öğün

    Sen hater bu yorumları okuyunca ben bunları hak etmedim diyceksin ama bunlar bir mal için az bile

  • Sude Kaplan
    Sude Kaplan

    Çekememezlik kudurmak bu...

  • Ezgi _
    Ezgi _

    Tehlike altındasın

  • Türkan QURBANOVA
    Türkan QURBANOVA

    Gerildimmmmm izlerken yaaaa

  • kiekua
    kiekua

    Biraz disiplin kuruluna çıkarılmış öğrenci enerjisinde bir video olmuş, bir kişiyi oturtup hesap sorarcasına sorguya çekmek ne kadar hoş bilemedim (belli ki gencecik birini) ama değişik bi içerik olduğunu da düşündüm. Buradaki en büyük nokta şu, hatermış lovermış öyle bir şey yok. Günümüz şartlarında insanların bir çok şeye imkan bulamayarak imrendikerini “fenomen”ler “youtuber”lar vs öyle kısa vadede gerçekleştirir bir hale geldiler ki, insanlar okula gidip, mezun olup, çalışıp veya senelerce uğraşıp iş bile bulamayıp azami şartlarda dahi hayatlarını yaşayamazken 1/2 senede bu insanların ömürlük hayaller gerçekleştirdiğine şahit olmaları içten içe ‘kendilerinden üstün olduğunu sandıkları’ noktada “LOVER” a veya kendilerini adaletsizliğe uğramış hissettikleri noktada da “HATER” a çeviriyor. Yoksa kimsenin kimseye bayıldığını veya nefretten delirdiğini sanmıyorum. İnsanlar kendi mutsuzluklarında kin güderler. Siz istediğinizi yiyip içemezken birinin sabah akşam şunu yedim bunu içtim şunu giydim demesi can sıkar. Siz mutsuzken birinin devamlı mutlu olduğunu beyan etmesi de.. ha bunu diyince de “AY TAKİP ETMEYİN O ZAMAN” denebilir ama hayat öyle bir şey değil. Yüksek standartlarda yaşayan bi ülke olmuş olsaydık, herkes her şeyi daha rahat yaşayıp, görüp, gezip, giyip, ifade edebiliyor olsaydı, kimse böyle tepkiler vermez, “fenomen”lerimiz de kendilerini bu denli önemsemezlerdi sanıyorum. Kendi mutsuzluğunda birinin mutluluğunu görüp onun mutluluğuna sevinmek veya bunu hazmedebilmek bir yaşanmışlığa olgunluğa gerek duyar, duygusal iniş çıkışlar yaşayan ergenlik dönemindeki bir insandan bu hazmı ve anlayışı beklemek de pek mantıklı değil. Keşke yüz yüze bir cafede oturup tatlı tatlı sohbet etseydiniz de bizim bundan haberimiz olmasaydı.

    • Nursema Emre
      Nursema Emre

      @Aleyna Ekinci ablacım bu ülkede parasızlıktan kendini yakan insanlar var git onlar hakkında konuş, zenginlerin problemlerinden bana ne? Aman çok minnoş kalbi mi kırılmış, bir ergenin attığı yorumdan ötürü. Editörlük yaptığım dönemde iki kuruş paraya çalışıyordum, daha beter yorumlar gördüğüm oldu. O kadar para alıyorlar, bir zahmet üzülmesinler.

    • Aleyna Ekinci
      Aleyna Ekinci

      Nursema Emre nefret etmeye bir şey dememiş zaten ölsün diye mesaj atmış nedenini soruyor eğer izlediysen de karşısındaki cevap bile veremiyor biraz mantıklı konuşun boşa duyar kasmaya uğraşmayın

    • Nursema Emre
      Nursema Emre

      Sorma yahu, sanki herkes herkesi sevmek zorunda... Hele de aylık binlerce liraları götüren bu tip insanların orta yahut alt gelir grubundaki insanlarla bu tip çekişmelere ve onları umursamalarına şaşırıyorum. Kıskanılmaları da gayet normal, şu ekonomik durumda kendilerinden nefret edenlerinin bol olması da gayet normal.

    • Aleyna Ekinci
      Aleyna Ekinci

      kiekua boşa duyarrr

  • Sinem Kalkan
    Sinem Kalkan

    Acayip gerildim

  • Nilgün Şimşek
    Nilgün Şimşek

    O kadar özel ve nahif bir kişisin ki, resmen içinin güzelliği yüzüne yansımış, hayattaki tüm güzellikleri hak ediyorsun gerçekten. Kendi adıma ve sosyal medyayı aktif ve bilinçsiz bir şekilde kullanan genç arkadaşlarımız adına çok teşekkür ederim böyle bir video çektiğin için.

  • Melissa Elkılıç
    Melissa Elkılıç

    Ne utanmaz ruh hastası bi insan ya yazık bi insan neyi eleştirirse kendisi o oluyo ne üzücü

  • Ezgi Olcay
    Ezgi Olcay

    Anne olduğunu yorumlardan öğrendim çok genç gözüküyosun yaa

  • x_x_psikopat
    x_x_psikopat

    Genelde restoranda garson bile cagiramayanlar youtubeda sovuyor bxfvfgg

  • Kübra Aydemir
    Kübra Aydemir

    Çok ilginç bir video olmuş. Biraz da komik 😁Ayrıca böyle basit insanlarla muhatap olmaya ciddiye almaya bile değmez.

  • Ilqar Abdiyev
    Ilqar Abdiyev

    Merve ben seni 3 ay filan oldu tanıyorum yanani senin hic bir kusurunu gormedim görsem de insanlik hali sen dawiqalarda qonusurken onlarin yerine ben utandim

  • zeynep berre kurt
    zeynep berre kurt

    Merve özkaynak' ın sıkı bir takipçisi değilim. Arada sırada videolarını izliyorum ama şunu anlamıyorum nasıl bu kadından nefret ediyorsunuz . Sosyal medyanın en samimi ve doğal insanı ...

  • TR K-pop dansçı Merve
    TR K-pop dansçı Merve

    Bu hater'ın instagramı varmı ?

  • Nigar Huseynova
    Nigar Huseynova

    Sen ne kadar harika bir insansın..

  • Sude Ahın
    Sude Ahın

    Kıza terapi yapmış sanki çok iyi olmuş ufku genişlemiştir bi daha böyle seyler düşünüceğini sanmıyorum

  • Sude Ahın
    Sude Ahın

    Kız bu olaydan sonra en büyük fanı olcak bence mervenin

  • Soliva
    Soliva

    Kız çok salak

  • Done Demiryilmaz
    Done Demiryilmaz

    yaaaa abla senin gözlerin doldu ama anlatırken sen ne kadar iyi bi insansin..

  • Büşra Şimşek
    Büşra Şimşek

    Dünyanın en güzel kalbi sende merve

  • Büşra Şimşek
    Büşra Şimşek

    Merve o kendisine o kadar laf etmiş olan kıza karşı çok saygılı ama kızda ne bir utanma ne bir özür işte saygı böyle bir şey.

  • savetheplanet
    savetheplanet

    Merve bana cogundan daha samimi geliyor ama bazi fenomenlere ben de asiri gicik oluyorum cunku asiri adaletsiz bir denge var. Belli ki buna takilmis biridir ama birinin ölmesini dilemek de kötü niyetli bir mesaj bence.

  • Busra Guner
    Busra Guner

    Harika bir kadınsın gerçekten..❤️

  • Krr Brr
    Krr Brr

    Videoyu izlemeyin bu arada çünkü kız sorulara cevap vermiyo ful merve konusuyo

  • Krr Brr
    Krr Brr

    Bence gereksiz bir video çünkü hater kişinin diyebilceği bişey yok. Merveye gıcık olmuş yardırmış. Ne demesini bekliyosunuz abla beni affet demesini falan mı sksks

  • Esra Okur
    Esra Okur

    İnsan psikolojisini iyi anlıyorsunuz. Çok bilinçli ve iyi kalpli bir kadınsınız. Gururlandım insanlık adına 💐 Hater ınıza gelirsek şu anda çok genç ya da çocuklarda bu durum maalesef çok var herkesten her şeyden nefret edip daha sonra çıkarları devreye girince lover oluyorlar. Tamamen tanınmış biriyle fotoğrafım var diyebilmek için size iyi davranmış. Ben böyle yorumladım...

  • Banu Karabey
    Banu Karabey

    Ya sen melek gibi kadınsın çok güzel ve iyi bir annesin başta soru sorarken bile gözlerin doldu sanki kırılmissin sen kıyamam üzme kendini sen

  • Ece X
    Ece X

    AnLıyAmAdIm şU aNDa

  • Aynurə İbrahimova
    Aynurə İbrahimova

    Bir ünlüyü ya sevip takip edersin, ya da boş verip videolarını geçersin. Hater olmak ne ya? Hiç bir yerde görmediğin, konuşmadığın birinden nasıl nefret edersin hala anlamıyorum?

  • Gülü GS
    Gülü GS

    Bu kız mal nefret edebilirsin ama yüzüne ölsen bir gram üzülmem denirmi

  • Gülü GS
    Gülü GS

    Ya senin gibi iyi kalpli bir insandan nasıl nefret edebilirler

  • Alan Smith
    Alan Smith

    İq su biraz düşük maalesef arkadaşın ne düşünebiliyor ne konuşabiliyor. Sosyal medyada herkes herşeyi söyler. Sokakta selam vermeyeceğimiz , asla arkadaş olamayacağımız insanları çokta takmamak gerek. Psikolojisi düzgün iq su yüksek insanlarla arkadaşlık etmek ve dediklerini önemsemek yeterli

  • Winthrop S.
    Winthrop S.

    Merve Abla bu yaptığınız gerçekten çok asil bir davranış. Sizden nefret etmedikleri çok belli sadece kendi içinde yaşadıkları tatminsizlikleri size yansıtıyorlar. Üzülmeyin olur mu? Üzüleceğiniz tek kişi kendi problemlerini size yansıtanlar.

  • Jin Avsin
    Jin Avsin

    Çok mantıklı konuşuyorsun merve 😁

  • Medine Rumeysa
    Medine Rumeysa

    Sen onlara bakma abla bizler seni çok seviyoruz 😘😘❤❤❤

  • Hibe Andelo
    Hibe Andelo

    Neden bilmiyorum ama çok ürkütücü vido izlerken korktum kızın sesinden rahatsız oldum😬

  • Cansu Özkan
    Cansu Özkan

    Ergenin teki ya konuşmayı bile bilmiyor seni ve yaşam düzeyini kıskanan ergenin teki

  • Röya Qafarova
    Röya Qafarova

    Sen nasıl bi mucizesin yaa canımın içi sen asla ama asla üzülme ❤🤦🏻‍♀️💜🤞🏻😍😍😍🤗

  • Şifanur Duran
    Şifanur Duran

    Bu mesaj atan kız bir psikoloğa görünmesi lazım bu kadar duygusuz olamaz normal değil o mesajlar bana atılsaydı bi daha hiç birseye yorum yapmayacağı yeminettirim keşke atsada bezdirsem😁

  • Black widov
    Black widov

    Merve abla nerdeyse kızı ağzına s*acak

  • Black widov
    Black widov

    Banada acıklayın nolur hetar mıydı neydı o ne nolur banada anlatın

  • Nicat 33
    Nicat 33

    Sen iyi bi kadinsin hakaretlere uyma

Sonraki