İstanbul'un En Ucuz Ve Lezzetli Pilavcıları!
14:42
251,810
Fırat Sobutay
Reddit
Herkese merhaba, Bu videoda İstanbul'da bulunan ucuz ve lezzetli pilavcıları gittim. Pilav sofralarımızın olmazsa olmazlarındandır ve özellikle de İstanbul'da bir çok pilav restorantları açıldı ve kendileri has pilav yapmaya başladırlar benim de daha öncesinden gittiğim pilavcıların ucuz ve lezzetli olanlarına gidip tavuklu pilav yedim. Eğlenceli ve komik bir video oldu. Hepinize iyi seyirler...
beni instagramdan da takip edin !!
instagram.com/firatsobutay
pilavarabası; instagram.com/pilavarabasi
moda pilavcısı; instagram.com/modapilavcisi/
Videolarımı beğendiyseniz kanalıma "abone olup" bildirimleri açarak diğer videolarımdan haberdar olabilirsiniz.
Hepinize selamlar ben Fırat Sobutay :) . Kanalımda sizleri bol eğlenceli videolar bekliyor . Gülerken sizleri de güldürmek , sizleri de eğlenceme ortak etmek en büyük amacım :) Videolarımdan haberdar olmak için kanalıma abone olmayı unutmayın !! Görüşmek ve “Gülüşmek” üzere :)

YORUMLAR
  • Fırat Sobutay
    Fırat Sobutay

    Siz pilavı neyli seviyorsunuz yorumlara yazın. iyi seyirler👍🏻

    • Bulut İvedi
      Bulut İvedi

      Pilav Sevmiyorum desem Hayatımda hiç yemedigim yiyecekler zeytin yumurta biber kaz pilav ayran çorbası haşlama patates daha çok var yemin ederim ki gerçekten yemiyorum HAYATIMDA HİÇ YEMEDİM

    • Ahmet Selim Bayraktar
      Ahmet Selim Bayraktar

      Tavuklu yanındada turşu ve ayran iyi gider

    • oyun kanalı
      oyun kanalı

      Tavuklu pilava bayılırım yanında ayran olmazsa ağlarım ☺

    • caminci
      caminci

      Karini neden aldattin

    • Mariam Musaj
      Mariam Musaj

      bezelyeli pilav seviyorum. tavuklu etli falan da severim. bi de tatlı mısırlısı güzel. nohutlu da severim.

  • Teoman Baylan
    Teoman Baylan

    Abi çıkar şu peruğu

  • The Darkness
    The Darkness

    Fırat sobutay ile yemekteyiz yaz kanalın adını yemekten başka birşey yok adamın karısını alıp yemeğe çıkarıyor karınlarını doyuruyorlar sizde aptal gibi izleyip para kazandırıyorsunuz eğlendiniz mi ? hayır sadece canınız çekiyor canınız çeke çeke para kazandırmaya devam edin sadece enayisiniz adam sadece karısıyla yemek yiyor.

  • yakup ağaoğlu
    yakup ağaoğlu

    İzzettin abiyle yeme challıng yap

  • Mustafa Balım
    Mustafa Balım

    2:35 mısır şurubu katmıştır 😁

  • TRIPGANG
    TRIPGANG

    Baruthane logolu baruthanesiz video

  • lol bebek diyarı
    lol bebek diyarı

    Fırat abi adanadayken en iyi sırdancıları dene

  • GAMER TV
    GAMER TV

    Nohutlu

  • İbrahim Ağralı
    İbrahim Ağralı

    İstanbul'un değil Kadıköy'ün en iyi pilavcıları olmuş.

  • Berat Gulenyuzlu
    Berat Gulenyuzlu

    Amk canım ne biçim çekti sabahın 7 sinde izliyom amk hemen akşam olsun

  • Berat Gulenyuzlu
    Berat Gulenyuzlu

    Abi sıfır saç daha iyidi daha çok yakisiyodu sana

  • WRESTLİNG REVOLUTİON TR
    WRESTLİNG REVOLUTİON TR

    En sevdiğim ikili yemek ve fırat abi

  • Yunus Elmas
    Yunus Elmas

    Nasıl tavuk pilav ayri gitmiyorsa kuru fasulye pilavsa onsuz gitmez.

  • caminci
    caminci

    Karini neden aldattim

  • Egemen Oya
    Egemen Oya

    ABİ BEN KURU FASULYELİ

  • Ömer Hattap
    Ömer Hattap

    Abi sezgi ablayla boşanıyormusun

  • Nurgül Aktaş
    Nurgül Aktaş

    Abi ben ablamın hesabında yazıyorum bana bir pozisyon pilav borcun var canım baya çekti

  • hakan aksoy
    hakan aksoy

    Usta pilav diyince akla ilk gelen yer unkapanı pilavcısıdır bilen bilir nasıl atladın orayı bir dene

  • Yalnız Kurt
    Yalnız Kurt

    Abi yapmacık olma biz senin oha diyorumdaki gerçek halinle seviyoruz saçlarınla birlikte yapmacık olmuşsun abi

  • Hayrunnisa Tufan
    Hayrunnisa Tufan

    İzlerken canım çekti

  • Mert BEY
    Mert BEY

    Bol margarin ve bol bulyonlu pilav keyfi. Afiyet olsun.

  • Çizgi Film Adresi HD
    Çizgi Film Adresi HD

    Pilavı Tavuklu Nohutlu Yerim Üstüne Kırmızı Toz Biber Ve Karabiber Olmazsa Olmazımdır

  • Ali Veli
    Ali Veli

    Bu videoyu izlerken pilav yemem efsane 😂😂😂

  • Funny bunny
    Funny bunny

    Turkiye sartlarini benimseyip yasayan o verilen aklina hakaret eder net!

  • Yusuf Kenan BAYRAK
    Yusuf Kenan BAYRAK

    Trendler #43

  • Funny bunny
    Funny bunny

    Ucuz mu amk her gun 8tl harca ogle aksam 16 tl yapar 30 gunde 500 tl yapar ucuz mu amk cocu 4 kisiye baksan 2000 tl yemek masrafi asgari ucret 2050 tl 50 tl de kiraya elektrige suya dogalgaza bu koltuktakileri bi sikicen gotten bizden caldiklari parayi da gecelik ucretine saycan oh mis gerci o caldiklari parayla 1 ay sikersin de hadi neyse

  • John Saints
    John Saints

    amk ayısı dünyayı yedin doymadın köpek

  • Yunus Emre
    Yunus Emre

    Ben pirinçli seviorum

  • Ece yilmaz
    Ece yilmaz

    Dostum bence saçlarını eskisi gibi yap hiç samimi değil

  • Okay Alp
    Okay Alp

    Fırat abinin eski halini özleyenler +1 lesin

  • Lord Zehir
    Lord Zehir

    abi sezgi ablayla ayrıldınız mı istagramda herkes öyle konuşuyor

  • men emin
    men emin

    Bana destek olurmusunuz kanalıma abone olurmusunuz lütfen videoma göz atarmısınız

  • KAAN ŞEN
    KAAN ŞEN

    Abi ben Pilavı pilavlı yerim

  • Yağmur Öztürk
    Yağmur Öztürk

    Saçlara da iyice alıştık :)

  • Karl water
    Karl water

    Abi sende bizdensin :)

  • Enes Ateş
    Enes Ateş

    Abi seviliyorsun 💕💕

  • Ahmet Polat
    Ahmet Polat

    3:40 abi şunu alıyosun, tabağa koyup,yiyorsun,gece lav sıçıyorsun

  • ertugrul şahin
    ertugrul şahin

    Ketçap olmasaydı iyi o yüzden - 1

  • Taner
    Taner

    Şu saçlarını ektirmeseydin daha iyiydi be agaa. Yakk yakkk sigaralarıı ahaha ;)) :P Çakma ' saçlı adam' olmak yerine Saçsız adam olmayı tercih etmelisinn ;D Bu dünyada boşa yaşıyosun G*tünü boşa kaşıyosun kardeş ahahah :DD

  • Ensar Dervişoğlu
    Ensar Dervişoğlu

    Baruthaneye git

  • Emirhan ÇETİN
    Emirhan ÇETİN

    Abi birgün yolun düşerse ümraniye çarşıda pilavcı paşa var oraya uğramanı tavsiye ederim

  • Cihan Emre Çakıroğlu
    Cihan Emre Çakıroğlu

    ağzını kapada yeeeee

  • omr x
    omr x

    Ben yoğurtlu

  • Kursat Guler
    Kursat Guler

    Kel değilmiydi amk bu adam

  • insan
    insan

    kesinlikle ketçapsız daha iyi abi ketçaplı nasıl yiyorsunuz hiç anlamıyorum midemi bulandıryo hep!!!!!!!

    • Baris Bayrak
      Baris Bayrak

      insanlarin zevki Kimisi ketcapli yer kimisi ketcapsiz.

  • insan
    insan

    et dönerli

  • Sihirbaz
    Sihirbaz

    Abi UnkapanıPilavcısını görmek isterdim.

  • Gkbdsjl Dööddkl
    Gkbdsjl Dööddkl

    Yav hehe ben 5 tl ye yiyom

  • İkranur mengü
    İkranur mengü

    Pilavım süt mısırlı , tavuklu , karabiberi ve limonlu

  • JW Dark
    JW Dark

    Abi tereyağ ztn agir yapar pilavı Ve ayrıca o nohutlar acikta oldumu sertlesir o yuzden pilavin arasina karistirmak lazim gel bizim pilavi ye daha da baska yerden yemessin

  • JW Dark
    JW Dark

    Ben pilavcı oldugum icin hepsini seviyorum

  • Orçun Adalı
    Orçun Adalı

    Yav abi biraz farklı içerik yap ginah geldi yemek videolarindan

  • Vahap Akgeyik
    Vahap Akgeyik

    dOGUM gÜNÜN kUTLU oLSUN ! ! ! ! ! !

  • Serkan tegi
    Serkan tegi

    abi ben kavurmalı veya tavuklu seviyorum...

  • İrem Topel
    İrem Topel

    Abi bizim orada tavuk pilav 1 TL ciddiyim

  • Efe Han
    Efe Han

    Kel halin daha iyidi böyle yapmacık duruyorsun

  • ARAM YILDIRIM
    ARAM YILDIRIM

    yenge hanım yok ortalarda yemek olunca çıkıverirdi yanında şans bu sefer gülmedi ona :)

  • deli cocuk 00
    deli cocuk 00

    Isin gücün yemek

  • Fatma Kerimoglu
    Fatma Kerimoglu

    Etli seviyorum dogranmıs

  • Ahmet Irkilata
    Ahmet Irkilata

    Pilavı nasıl severim: Tavuklu Nohutlu Üstüne karabiber Kepçaplı Yanında turşulu

  • Talha Şensoy
    Talha Şensoy

    Canimi tavuklu p. Çektirdin anneme zorla yaptiriyom

  • Damla Altug
    Damla Altug

    Ketçap tavuk varsa palavra dökerim pilav kıral

  • Damla Altug
    Damla Altug

    Pilavı tavuklu :noğutlu:sade:

  • elmir abdullayev
    elmir abdullayev

    ABI PILAV ADEDEKI ISCILER SENI TANIYORMU

  • neslina çelik
    neslina çelik

    Tavuk pilav bi de içine yoğurt katiyorum

  • Yapraklı Oyuncu
    Yapraklı Oyuncu

    *Canım Pilav Çeker* Ben:Gidemde Ekmeğe Salça Süremde Yiyem

  • dımbıllan Dayı
    dımbıllan Dayı

    5:05 eski halin olsa başın ne parlardi be

  • Yılmaz Başpınar
    Yılmaz Başpınar

    ABİ BEN TURŞULU AYRANLI ÇOK SEVERİM SENİDE ÇOK SEVERİM

  • WOLF PUBG MOBILE
    WOLF PUBG MOBILE

    kel firat ozledim

  • raplekan55
    raplekan55

    Pilav dane dane olmalı, tavuk da taze ve tuzu orantılı olmalı. Bu kivamlari tutturaran her yer güzeldir. 🤗

Sonraki