Khontkar - Koy | Official Audio
2:14
195,781
Basemode Records
Reddit
Music video by Khontkar performing Koy (C) 2020 Basemode Records, a division of Sony Music Entertainment Türkiye
Khontkar "Trap Kont 2.5" Tüm dijital platformlarda yayında!
Spotify: spoti.fi/2UMVPLU
Apple Music: apple.co/3bvl7Et
Hangi Flash Sensin? smarturl.it/trapkontfiltre
Söz: Khontkar
Müzik: 96 & Barry Allen
Mix-Mastering: Khontkar
instagram.com/khontkar
facebook.com/khontkar
twitter.com/Khontkar
#Khontkar #TrapKont

* Basemode Records kanalına Abone ol! bit.ly/Basemode

instagram.com/basemoderecords
twitter.com/basemoderec
facebook.com/basemoderecords

YORUMLAR
  • Basemode Records
    Basemode Records

    * Basemode Records kanalına Abone ol! bit.ly/Basemode Khontkar - Trap Kont 2.5 şimdi her yerde! Spotify: spoti.fi/2OTyR29 Apple Music: apple.co/2SD6wy4

    • Alone '
      Alone '

      Elmas bilegimde geriye dönemem ki💎💯

    • Alone '
      Alone '

      Çok iyi olmuş bu

    • Alone '
      Alone '

      Trapkhont2.5

    • yusuf muhamed çelik
      yusuf muhamed çelik

      adam

  • Onur
    Onur

    Trapkont 2.5' un sağlam ve en iyi parçası bu sözler beat uyumu mükemmel. buna bir klip yakışır gerçekten. TrapLord

  • Berat Yıldırım
    Berat Yıldırım

    1 Buçuk Dakikalık Mutluluk

  • ibrahim kocer
    ibrahim kocer

    👌🔥🔥🔥🔥

  • Ugur Bolat
    Ugur Bolat

    Süper olmuş 🤙

  • Burak Canıvar
    Burak Canıvar

    Dn iyi parça

  • Kuzey Tekinoglu
    Kuzey Tekinoglu

    BU ŞARKI ŞEHİNŞAHIN BİLE PLAYLISTINDE DEGILSE BENİ SİKİN AQ MÜKEMMEL ŞARKI MÜKEMMEL

  • Snowleopard
    Snowleopard

    bune amk ?

  • Fatih. Arman
    Fatih. Arman

    Albümün en iyi diyen olmuş harbiden müzikten anlamıyosunuz türkçe trapin en iyisi

  • Alone '
    Alone '

    Klip gelsin Khont🖤💎

  • Alone '
    Alone '

    Anneme bi ev alcam💯

  • Alone '
    Alone '

    Faw💎🖤

  • Rafet Can Tombul
    Rafet Can Tombul

    Ep nin en iyi parçası Türkiye nin en kaliteli beatmeakerlarından olduğunun bu da kanıtı olmalı :d mükemmel iş

  • ORTAYA KARIŞIK 7
    ORTAYA KARIŞIK 7

    Muhteşem en iyi Şarkı Kral

  • YILANNN BARIŞSS
    YILANNN BARIŞSS

    nakarat çok iyi lan

  • Ne Bilm
    Ne Bilm

    Reis 2 sene önce taşşak geçiyoduk affet

  • khontkar RK
    khontkar RK

    💯📲

  • Bats Beats
    Bats Beats

    "Hoca Dedi Bi Bok Olmaz Senden Asla" Benim Yaşadığım Şeylerden biri.Özellikle Mat Hocası xd

  • Serkan Kurt
    Serkan Kurt

    Çünkü vitrine çok baktık.. ağır bi laf lan bu çok ağır #trapkont

  • Nasıl Bir Program
    Nasıl Bir Program

    oldschool dinleyen biriyim. harbi hoş olmuş

  • Ulas Saat
    Ulas Saat

    Also leute könnt ihr mir mal sagen was ist das für eine scheiße jetzt will jeder auf einen Rapper machen oder diese Sänger machen möchte gerne Sänger machen was ist das für ein Scheiß

  • Her Şey
    Her Şey

    Kanalımda Koy parçasının ilk canlı performansı var izleyebilirsiniz İyi seyirler

  • Buse Işık
    Buse Işık

    Senin yüzünden rape başladım amınakodumun bir gün göreceksin bunu ya görmeyeceksin neyse ne fark eder git tuğkan dinle

  • FireRap
    FireRap

    Albümün en iyisi klip bekliyoruz. 💯💯

  • burak afşar
    burak afşar

    Albümün değil kontun en iyi parçası :)

  • Emre kartal
    Emre kartal

    Lord khontkar

  • Musto can
    Musto can

    Yarraaaak gibi olmuş

    • Musto can
      Musto can

      Rahmi validendeki den ibreti zina :)

    • Alone '
      Alone '

      Senin gibi mi yooo kgkfkkff

  • Yahova
    Yahova

    efso.

  • ab 123
    ab 123

    Albümün en iyisi 🔥🔥🔥

  • Emrullah İçli
    Emrullah İçli

    Olum adam herşeyi kendi yapmış lan

  • Harun Karaaslam
    Harun Karaaslam

    TRAPLORDDDDD

  • Engin Ayaz
    Engin Ayaz

    sanırım bixi redkeys den aylırdı üzücü

    • Enes Akçe
      Enes Akçe

      @Engin Ayaz katılıyorum tabii ki de ama işin içinde neler var bilemiyoruz keşke bilebilseydik

    • Engin Ayaz
      Engin Ayaz

      @Enes Akçe gerçekten sofistikal ile çalışmak zaten zulüm onlarla kim iş yaptıysa memnun kalmadı patron olsun şeyho olsun redkeys veya sony ile çıksaydı bu kadar az dinlenmezdi bu parçalar

    • Enes Akçe
      Enes Akçe

      @Engin Ayaz birde dostum, Bixi galiba Libya muhabbetleri vardı. Bazı sıkıntılar olduğunu biliyorum. Redkeygang La Familia 2 albümünden sonra ortalıkta yoktu. Ekiple stüdyoda değildi. Tam net bilmiyorum ve emin değilim sadece varsayımım tabi ama böyle askeri işler felan çok ön plandaydı galiba. Bunlar çok cevapsız kaldı Khonta çok soruldu hatta bixi nerde niye yok olacak mı gibi. bende aydınlanmak istiyorum artık :)

    • Engin Ayaz
      Engin Ayaz

      @Enes Akçe Ayrıca asker parçasında barry allen imzası var bende düşünmek istemiyorum ama twitterrda albüm falan paylaşılmaması korkutuyor

    • Enes Akçe
      Enes Akçe

      ayrıldığını sanmıyorum sadece ticari bir amaçla başka bir şirket etiketiyle çıktı albümü diye düşünmek istiyorum umarım ayrılmamıştır. Bixi'nin albümünün mixlerini tamamiyle redkeys ekibinde mixlerden sorumlu olan Can Paşa yaptı.

  • Trap
    Trap

    💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯

  • Des 1337
    Des 1337

    Elmas bileğimde geriye dönemem ki 💯

  • Enes zumzum
    Enes zumzum

    albümüm en iyisi

  • Turk kaWga
    Turk kaWga

    Kuşkusuz en iyisi

  • Ainz Ooal Gown
    Ainz Ooal Gown

    Autotune'u cikra

  • Ramazan GÜMÜŞKILIÇ
    Ramazan GÜMÜŞKILIÇ

    KHONTKRAL

  • Myksah
    Myksah

    ne güzel söyledin samsunda be reis herşeyini ortaya koy

  • Fow Resmi
    Fow Resmi

    Fow: open.spotify.com/album/1tATrYH0Bb56vjEjtZ4Pa9?si=jK4MGD0UQzS-MJEXk6b3pQ Kontkar: Koy

  • Smyrna Lord
    Smyrna Lord

    Bu şarkının Lil Zeyle remixi çıksın

  • kenan Yildirim
    kenan Yildirim

    Koyim o zaman

  • enes -
    enes -

    Amerika'da doğmuş olsaydı tüm dünya tanıyacaktı.💯

  • Naturos
    Naturos

    beklediğime değdi ya

  • Serkan Tanca
    Serkan Tanca

    💯

  • Şamil
    Şamil

    Bu şarkıyi hala dinlemeyen kim varsa kendine karşı saygısı ve sevgisi yoktur

  • 2 KANAT 4 PATİ
    2 KANAT 4 PATİ

    Dinlediğim en boktan kontkr parçası malesef bidaha olmasın

  • Zabit Qasimov
    Zabit Qasimov

    Albüm harika amma en büyuk bomba surtuye bak✌️🔥

  • ImStrafe !
    ImStrafe !

    olm şu şarkıyı indirip dinlemeyin burdan dinleyin de izlenme artsın mk💯

  • [̲̅M̲̅][̲̅u̲̅][̲̅s̲̅][̲̅i̲̅][̲̅c̲̅]
    [̲̅M̲̅][̲̅u̲̅][̲̅s̲̅][̲̅i̲̅][̲̅c̲̅]

    Bir an (arman cekin california) çalacak sandım başlangiç daki nota benzemiş

  • Fatih Karakuş
    Fatih Karakuş

    💯💯

  • Solfly
    Solfly

    💯💯

  • Solfly
    Solfly

    💯💯🥶🥶

  • yunus emre gürler
    yunus emre gürler

    KHONTKAR SÖYLEMİYORKİ

  • Arda Çubukçu oğlu
    Arda Çubukçu oğlu

    İnsanlar saçma suratlara bayılıyor

  • Eso
    Eso

    best

  • DR. Bilgisayar
    DR. Bilgisayar

    bide gerçek sesini ortaya koysan :)

  • balta_sapı
    balta_sapı

    ses sadece montaj amk neyini beğindiniz kafiye yapsam yeter diyip şarkı yapmış

    • enes -
      enes -

      Sg ozmn kanka💯

  • Emre Ertuğrul
    Emre Ertuğrul

    albümün ennnnn iyisi bravo khont 🙏🏻

  • lust4enez
    lust4enez

    BU SARKI NİYR PATLAMADI AMK

  • Emre Aslan
    Emre Aslan

    *•S*

  • Dxzggzu Sbau
    Dxzggzu Sbau

    Anneme ev alıcam - tüm mahallemi doyurcam.... Herşeyi açıklıyor

  • kırıcı tim
    kırıcı tim

    Sesle çok fazla oynamışsın önceki parçaların tadı yok albümde malesef niye böyle birşey yaptın anlamıyorum senin zaten karakteristik bi sesin var.

    • kırıcı tim
      kırıcı tim

      @Yiğit Sudem anladım tıpkı massaka nın diablo karakteri gibi ama ben bunu khontkara yakıştırmadım hani bu albümde bi Legal, gelemem, canın çıkar keyfi veren o kalitede parçalar yok dinlerken hiç keyif almadım malesef kendi sesiyle karakteriyle çok daha başarılı işler çıkarabilir.

    • Yiğit Sudem
      Yiğit Sudem

      Bu Khontkar'ın alter egosu (The Flash) yani başka bir karakter gibi söylüyor diğer şarkılarını dinlersen anlayabilirsin bro.

  • Tahsin Sivaslıoğlu
    Tahsin Sivaslıoğlu

    HERKESİ YERİNE KOY . Kral yine yapmışsın 💯👀

  • Hüseyn Champ
    Hüseyn Champ

    Up

  • Hüseyn Champ
    Hüseyn Champ

    Up

  • Hüseyn Champ
    Hüseyn Champ

    Up

  • Hüseyn Champ
    Hüseyn Champ

    Up

  • Hüseyn Champ
    Hüseyn Champ

    Up

  • Hüseyn Champ
    Hüseyn Champ

    Up

Sonraki