Onur Bayraktar, Zehra Gülüç - Kopardılar Seni Benden (Official Video)
3:21
1,249,982
Muhammed Onur BAYRAKTAR
Reddit
Onur Bayraktar'ın ve Zehra Gülüç'ten "Kopardılar Seni Benden" isimli tekli çalışması ILS Vision Music etiketi ve iş birliği ile TR-my ve tüm dijital platformlarda.
Spotify: spoti.fi/2Sghqe9
iTunes: apple.co/2ShpZFH
Deezer: bit.ly/37fM6Ay
Apple Music: apple.co/2ShpZFH
Söz&Müzik: Ouz-han Alnıaçık, Onur Bayraktar
Düzenleme Mix: Ozan Arapoğlu
Mastering: Akif Sarıkaya
Yönetmen: Yiğit Çavuş

"Kopardılar Seni Benden" sözleri ile;
Sevmek zordur dünya cani bir alan
Dön diyemezsin acın bedeni yakar
Köşelerden topladım kalbimi bu sabah
Git gide çok özlemeye başladım
yüreğim yanar
-
Yansın Dünya Ben Zaten Yandım Sana Yarim
Git desemde Sen Gitme Seni Özlerim
Yağsın Yağmur Sel Olsun
Gözlerim Hep Yaş Dolsun
Bak Sözlerim Seni Yazıyor Güller Solsun
-
Kopardılar Bak Seni Benden
Alacağım Olsun Bu Ecelden
Yine Kalbim Bi Aşkı Gömüyor
Gittin Benden...

Sosyal Medya Hesapları;
• instagram.com/onur_bayrak...
• facebook.com/M.OnurBYRKTR
• twitter.com/Monurbayraktar
Bu video ILS Vision Music tarafından koruma altındadır.Tüm hakları saklıdır. Kopyalanması ve başka kanallara yüklenmesi yasaktır.
- Öncelikle Şarkımın Yapımında emeği geçen Dostum Ozan Arapoğlu’na Her aşamasında yanımda olup yön veren 👑 Ouz-han Alnıaçık’a ve klip aşamasında benden desteklerini esirgemeyen Ağabeylerim “Muharrem Karagöz, Ferhat Leglek ve Deniz Şahin’e teşekkür ediyorum.”

YORUMLAR
  • Muhammed Onur BAYRAKTAR
    Muhammed Onur BAYRAKTAR

    İnstagram : @onur_bayraktarss Şarkım sizlere emanet 🙏🏻❤️

    • Ensar Burak
      Ensar Burak

      Abi kusura bakma ama boş klip alakasız kıyafet ortam ve sesine yakışmamış biz bunu fundyyden dinlerdik hala da öyle

    • Mevzu Sende
      Mevzu Sende

      @__,xxAnGeLoVa xx,AnGeLoVa .

    • Sibel Yavuz
      Sibel Yavuz

      Sizinle tanişmayı çok istiyorum lütfen cevap verinnn

    • Mehmet Doğan
      Mehmet Doğan

      Şarkım derken ?

    • ömer TFLN
      ömer TFLN

      Selamin aleykum...İşiniz yok milletin şarkılarını alın söyleyin pirim yapmaya çalışın helal şimdikiler öyle bakalım kendi yaptı şarkıda güzel söyler mı acaba yada al bul sözleri güzel bi şarkı söyle mesela yılar dır söyle sevmem dinlemem ama hep kendi yazdığı yada buldugu şarkıyı söyler ismail yk önemli olan yazdığın yada bulduğum farklı bir şarkıda söylemek bence ha yanlış anlama lütfen seni kötülemek amacım deyil.ama bu aralar herkez onu yapıyor biz sizin yaptığınız şarkıların istiyoruz....allaha emanet olun.

  • Harameyn Alamut
    Harameyn Alamut

    Ouz Han abimizden gelenler....❤️

  • Serqen ün
    Serqen ün

    “Yağsın yağmur sel olsun”

  • Serqen ün
    Serqen ün

    Nice milyonlara abim iyiki varsın 💜

  • Serqen ün
    Serqen ün

    Onur bayraktar AYRICALIKTIR

  • Serqen ün
    Serqen ün

    1.000.000 geçti helal olsun abim benim ✨

  • SILA Aydın
    SILA Aydın

    Şarkı çok güzel olmuş 2020 versiyon çok daha farklı olmuş Fundyy ve ouz han ilk söyleyenler ama sizde çok başarılı okumuşsunuz ouz han ile onur bayraktar düeti bekleriz

  • Huseyın Aşık
    Huseyın Aşık

    Yine bir ozan arapoglu klasigi harika olmus🖤

  • Koray Keskin
    Koray Keskin

    Ah bir de ouz han olsaydı

  • samet 2599
    samet 2599

    Ouz han ve onur bayraktar düet gelsin

  • Regl 50tonu
    Regl 50tonu

    ouz han bu şarkıyı fena okurdu be

  • buse karagül
    buse karagül

    *ONUR ABİ VE OUZ HAN DÜET YAPIN*

  • Samet ayyıldız
    Samet ayyıldız

    *OUZ HAN DAN GELDİK ÇOK GÜZEL OLMUŞ*

  • Sah GüL
    Sah GüL

    Zehra ne tatlisin saclarinla 😊

  • Büşra Güney
    Büşra Güney

    Ef-sa-ne ❣️

    • Büşra Güney
      Büşra Güney

      ❣️

  • Fırfır Dırdır
    Fırfır Dırdır

    Klipvesarkimuthisolmusduettemuthisolmusyorumsuperolmus

  • Murat Destici
    Murat Destici

    Yaren doğanı beklerdim bu klipte :/

  • leyla sincar
    leyla sincar

    her zamanki gibi EFSANE olmuş

  • Ensar Burak
    Ensar Burak

    Sinsi ince dudaklı fesat tip bir kız ve her an sevişme yaşanacak mış gibi bir klip. Sana yakışmayan şarkı ve gereksiz yüz hareketlerin şarkıyı sen söyleme bırak fundyy söylesim

  • Ensar Burak
    Ensar Burak

    Klibin saçmalığı. Kar var sözde ayakta bot üstte şort ne alaka

  • Cuma Deliaslan
    Cuma Deliaslan

    Ah Fundyy ouzhann

  • Murat Kaya
    Murat Kaya

    MÜSLÜM GÜRSES DESEM KAÇ KİŞİ BEĞENİR

  • mehmet kütükoğlu
    mehmet kütükoğlu

    Sarkinin icine etmis bi dislike hakettin

  • Chef Mehmet Ali Saçık
    Chef Mehmet Ali Saçık

    Yıllar önceydi lise hızlı zamanlarım birisini seviyodum. Ozamanlar fundy tripcolik falan vardı. Şimdi kimse bakmaz suratlarına ama ozmanlar herkes telefonuna mp3 üne atmak için nete gider ve saattlik fiş alırdır. Sırf dinlemek için. Bir fundy ouzhan kadar duygu asla değil. Bu sadece ben değilimdr 👋

  • özgür dalkıran
    özgür dalkıran

    insanların emeğini çalmaktan vazgeçin artık. bu şarkı fundyy ve ouzhan a aittir. sizi kınıyorum..

  • Nesliyagmur Arslan
    Nesliyagmur Arslan

    ❤❤❤❤❤❤❤❤

  • mustan gules
    mustan gules

    Parça güzel kadında çok güzel seslendiriyor ama adam yaramaz

  • M.e. Er
    M.e. Er

    Uyanın uçaklar zehir püskürtüyor havadan uyanın ne olur herkezi haberdar edin bakin kendiniz görün takip esin havadaki uçakları acil dir solunum sıkıntısı da başlamış millete hastaneler dolu hastalarla uyanın uyanın ne olur uyanın kalkın ayağa .......

  • Yagmur Başar
    Yagmur Başar

    Helal olsun hakkını vererek iş yapıyosun ellerine yüreğene sağlık

  • Erdal Duru
    Erdal Duru

    Dayı ben bu klibin aynısını yaşadım bilionunmu çok acı aq geçmio bitmio

  • Bahar Yılmaz
    Bahar Yılmaz

    Klip çekmeyi öğretin artık şu adama sesi güzel bari yok olmasın şu hareketleri yüzünden

  • Ömer Kaya
    Ömer Kaya

    Oyuncak mıydım da bu kadar oynadın benimle be yar💔😪

  • Yasin Atcı
    Yasin Atcı

    Hayırlı olsun abimm cansın, ❤️🌹

  • Oyun Bilgileri
    Oyun Bilgileri

    Yıl 2020 Yine Efkarlar Buram Buram

  • Mücahit ANDİÇ
    Mücahit ANDİÇ

    adam gibi klip yapın klipte kadın oynatmak nedir yaw

  • pezeberk pinc
    pezeberk pinc

    Pisst nabionuzz oLmmm

  • M'evlüt Ö'zışık
    M'evlüt Ö'zışık

    Bi sen kalmıştın erotik klip çekmeyen tebrikler kardeşim emege yazık be abone 50.bin oldumu millet bozuyor isi

  • Selda Gunay
    Selda Gunay

    Fundyy daha iyi söylüyordu

  • Emrmwns Sjhsjsjs
    Emrmwns Sjhsjsjs

    Çinçin çocuğu neler yapıyor beeeee❤❤❤❤❤

  • Msr Pap
    Msr Pap

    Yaren doğanla olan koşa düetiniz de çok güzeldi keşke onunla olsaydı 🥰❤️

  • sertac purgar
    sertac purgar

    Oyunculuk efsane yanlız #flashTV

  • Cihangir Ceyhan
    Cihangir Ceyhan

    Kopardılar bak seni benden alacağım olsun bu ecelden 🔫👑🔥 + 1

  • H. Sena Demir
    H. Sena Demir

    Klip hariç herşey güzel klipte mütevazi bir şekilde şarkısını söyleyen ve absürt sahnelere girmeyen Zehra gülüçe selam olsun... Onur abi iyi proje ama bu tarz klip yapma anladınız

  • Ceyhun Gulbuz
    Ceyhun Gulbuz

    Ağzına sağlık

  • Yasin KAYA
    Yasin KAYA

    Yine bi hirsizlik yine sen😂azicik utanma olur hirsiz diyorlar hic mi zoruna gitmiyor

  • Mehmet Tekin
    Mehmet Tekin

    Kopardılar bak seni benden

  • byn. siyah
    byn. siyah

    Yüğrene ağzına sağlık olsun M.O.B seviliyorsun kral 🥰🥰🥰

  • pudingli trol
    pudingli trol

    Hayla dinleyenler efsane 🥰🦋❤️

  • Emirhan ARAÇ
    Emirhan ARAÇ

    ÇOK GÜZELMİŞ AZINIZA SAĞLIK

  • Semih Can
    Semih Can

    Hd kötü

    • Semih Can
      Semih Can

      Ilk yüklendiğinde netdi simdi bulanık abim

  • Kağan Bayrak
    Kağan Bayrak

    Dilara Kardeş çok güzel kadınsın , şarkı mı daha güzel sen mi? Karar veremedim

  • Korku Deryası
    Korku Deryası

    Gotunuzde kalorifermi yanıyor yarı çıplak karda Clip çekmişler dkxgxkxg

  • Gül Talun
    Gül Talun

    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

  • JÖH PÖH
    JÖH PÖH

    Kızın tipinden şeklindende belliydi zaten boynuzlu yapacağı. Böyleleri klipte olsa gerçek hayattada var. Dizginlemesi zor olan tipik bayan türü. Adamı boynuzlu da yapar ala gavatta yapar uzak durun. ( şarkı güzel olmuş bu arada )

  • Eine Türkin aus Frankreich
    Eine Türkin aus Frankreich

    19/02/2020 13h09 -- 1.134.229 vues

  • Recep T_re
    Recep T_re

    Çok iyi șarkı yaaaa

  • şahin avcıoğlu
    şahin avcıoğlu

    Birdaha yazayım onur abi seni seviyoruz hemde çok 😊🥰

  • Ersin Ünlü
    Ersin Ünlü

    Sarki ses guzel ama klip olmamis kanka

  • Düşük Bütçeli Kanal
    Düşük Bütçeli Kanal

    BU YORUMU DİKKATE AL❗️❗️❗️❗️Öncelikle seni ve sesini çok başarılı buluyorum onur kardeşim fakat klip biraz amatör ve hikayesi çok absürt kalmış saatle uyumak olsun kızın sürekli yatakta olması olsun yani gözle görülebilecek çok eksik ve hatalar vardı amacım eksikleri görmek değil sesin için kesinlikle kötü bir yorum alamazsız çünkü bu konuda soyutlaşmışsın kardeşim ama tabiikide tecrübe edinmeden bir şeyler iyi olmaya bilir seninde tecrüben olsun bu klip başarılarının devamını dilerim kardeşim benim 🙏🏻

  • SuperMirafiori
    SuperMirafiori

    ben bu kızı 06 pavyonda görüğüme yemin edebilrim

  • Rabia Çeber
    Rabia Çeber

    Tamam sarkı çok güzel ama bu klip ne ya bu kadar sacma olmammali bence 🙂😏

  • Uğur Gürdal
    Uğur Gürdal

    Bu sarkiyi ouz-han abiden iyi kimse söyleyemez yinede emegine saglik 👍😀

  • Ramazan Kaya
    Ramazan Kaya

    Şarkıların süper kardeşim

  • Mehmet Garan
    Mehmet Garan

    Öyle klıp olmasa kim izler ki

  • Cəlal Qədimalizade
    Cəlal Qədimalizade

    Qız həm çox gozəldi həmdə çox gozəl oxuyur

  • fhdhgjh fhchvj
    fhdhgjh fhchvj

    Bu cocuk niye ihfalı okuyo

  • Melisa Ocak
    Melisa Ocak

    Şarkıların harika

  • Masal Yıldız
    Masal Yıldız

    Ouzhanın şarkılarını en iyi seslendiren NUR ANADOL’ dur

  • Susarsam Olmazzzlan
    Susarsam Olmazzzlan

    Makyajla uyanmayan kızda ne bilim yani 😂

  • Emirhan Kale
    Emirhan Kale

    Kızın sesi güzel erkek bozmuş şarkıyı

Sonraki