Rakkas
3:03
137,373
Kenan Doğulu - Topic
Reddit
Provided to TR-my by The Orchard Enterprises
Rakkas · Kenan Doğulu · Attila Özdemiroğlu · Yelda Karataş · Sezen Aksu
Rakkas
℗ 2020 Arda Müzik
Released on: 2020-07-31
Producer: Baki Gövtepe
Auto-generated by TR-my.

YORUMLAR
  • Güz Kuşu
    Güz Kuşu

    *Aşk ile...* 🤍

  • entertainer
    entertainer

    org ile mi yapmışlar tüm albümü.

  • Sudenur Üstünbaş
    Sudenur Üstünbaş

    Ben eski şarkıları ve yeni şarkıları dinlerim ama eski şarkıların yerini hicbir şarkı alamaz😉😉

  • sercan okumuş
    sercan okumuş

    bu şarkı bu kadar yumuşak tonla söylenirmi ??? olmuşmu kenan..ailecek müzisyensiniz bide...

  • İsmail YK&Yıldız Tilbe&Hande Yener Fan club
    İsmail YK&Yıldız Tilbe&Hande Yener Fan club

    Şarkı sezen imzalı neden atila yazıyo

  • Gülhanedeki Ceviz Ağacı
    Gülhanedeki Ceviz Ağacı

    Herkes "üretemeyen cover yapıyor " yazmış... Kenan Doğulu'dan bahsediyoruz hani nerdeyse herkese söz müzik yapan sanatçı. Hem orda kocaman Atilla Özdemiroğlu Besteleri yazıyor belli ki bir albüm projesine yaptığı cover. Çok seviyorsunuz bilip bilmeden linçlemeyi

  • Fa La La
    Fa La La

    tr-my.net/watchvideo/video-d-Gku_GPTgg.html 🌞🌞🌞🌞

  • Barış Kaya
    Barış Kaya

    Sezen abla yaptigina pisman olacak

  • fatih çiftçi
    fatih çiftçi

    gayet güzel

  • Azak Gayrimenkul
    Azak Gayrimenkul

    Uretemeyince eski şarkılarımı coverliyacaksiniz yani böyle dinlenmez işte kim dinlesin bu şarkıyı niye dinlesin, bir sürü güzel sözlü şarkın varken bu coverla bende varım demek saçma olmuş bunu yapacağına hiç yapma iyi hatirlan

  • Paulo Nowitsch
    Paulo Nowitsch

    Güzelim sarkinin icine etmisler, bravo

  • Musa Özay
    Musa Özay

    Cihanda böyle yanıyor yansın..yosmam salla kısmını çok daha iyi yapabilirdin🤣

  • Musa Özay
    Musa Özay

    Daha iyi olabilirdi

  • harun karali
    harun karali

    Bunu kim yazmiş ya? Şarkı bu kadar ruhsuz olur mu?

    • Paulo Nowitsch
      Paulo Nowitsch

      tr-my.net/watchvideo/video-LYDOlK-wSX0.html

  • EMRE ÖZCAN
    EMRE ÖZCAN

    trendlik bir özelliği yok bence çöp

    • Burak Karip
      Burak Karip

      EMRE ÖZCAN fake olarak girmiş zaten trende yoksa bu istatistikle trende girmesi TR-my algoritmasına aykırı

  • samet bahat
    samet bahat

    şarkıya bak rezalet

  • Sabotage Novice
    Sabotage Novice

    prim için sevgilimden ayrıldım morq efkarları lol sırf gündeme gelmek için

  • Canan Karatay
    Canan Karatay

    Sincabım benim

  • Uçan Fil
    Uçan Fil

    Hala dinleyen varmı şöyle saçma salak pop şarkıları asffadf

    • Uçan Fil
      Uçan Fil

      @Deniz Kaya Ben ne diyom gelmiş aleyna diyo bana ya :))

    • Deniz Kaya
      Deniz Kaya

      aleyna dinlemekten beynin yanmış galiba senin 😏@uçanfil kenanla başkalarını aynı kefeye kimse koyamaz dinliyorum ve kenanı dinllerken çok mutlu oluyorum kime ne sanane

  • ADAM GİBİ ADAM
    ADAM GİBİ ADAM

    tr-my.net/watchvideo/video-z2A8CPttz-4.html harika Bir sahne 😍😍😍😍😍

  • OYUN AKBABASI
    OYUN AKBABASI

    tr-my.net/watchvideo/video-z2A8CPttz-4.html harika Bir sahne 😍😍😍😍

  • Emre Budak
    Emre Budak

    Kenan Doğulu'nun fake hesabıdır umarım

  • Merve Sarıyılmaz
    Merve Sarıyılmaz

    Olmamış ama ya 🙄

  • Sabri sabrioğlu
    Sabri sabrioğlu

    Kenan`a yakisir

  • Ferhat Gelibolu
    Ferhat Gelibolu

    221 like 21 yorum trend de bak sen

  • Ferhat BASUT
    Ferhat BASUT

    Keşke yeni Bi beste yapsaydın sıkışan versiyon yapar oldu

  • Lacivert
    Lacivert

    tr-my.net/watchvideo/video-iJ35jSsfCt4.html. !

  • Lacivert
    Lacivert

    tr-my.net/watchvideo/video-iJ35jSsfCt4.html. ‘

  • Lacivert
    Lacivert

    tr-my.net/watchvideo/video-iJ35jSsfCt4.html. ?

  • Lacivert
    Lacivert

    tr-my.net/watchvideo/video-iJ35jSsfCt4.html. .

  • Lacivert
    Lacivert

    tr-my.net/watchvideo/video-iJ35jSsfCt4.html. ?

  • Lacivert
    Lacivert

    tr-my.net/watchvideo/video-iJ35jSsfCt4.html. ,

  • Lacivert
    Lacivert

    tr-my.net/watchvideo/video-iJ35jSsfCt4.html. .

  • Lacivert
    Lacivert

    tr-my.net/watchvideo/video-iJ35jSsfCt4.html. Ü

  • Lacivert
    Lacivert

    tr-my.net/watchvideo/video-iJ35jSsfCt4.html. S

  • Lacivert
    Lacivert

    tr-my.net/watchvideo/video-iJ35jSsfCt4.html. L

  • Lacivert
    Lacivert

    Sefo geri gel daha iyi

  • Lacivert
    Lacivert

    tr-my.net/watchvideo/video-iJ35jSsfCt4.html K

  • YUSUF ADA ORGANİZASYON İZMİR
    YUSUF ADA ORGANİZASYON İZMİR

    SÜPER OLMUŞ DÜĞÜNLERDE CALINIR

  • Her Türkü Bir Hikaye
    Her Türkü Bir Hikaye

    Arkadaşlar Çökertme türküsünün hikayesini kendi yorumumla sizlere paylaştım. TR-my kanalımıza ve Instagram sayfamıza destek olur musunuz? tr-my.net/watchvideo/video-xZYkQb0M2Sc.html Instagram : herturkubirhikaye

  • Raman
    Raman

    tr-my.net/watchvideo/video-EMV0TNwgbzA.html İyi

  • tuğsel çık
    tuğsel çık

    Kimse yanlış anlamasın bunlar nasıl meşhur olmuş bir çok ünlünün sesi güzel değil ama milyon kazanıyor ilümati olabilrilermi acaba 🙃🙃🙃🙃🙃🙃

    • Deniz Kaya
      Deniz Kaya

      kenanın sesini herkesle kıyaslamak doğru değil bence

    • gökhan alaca
      gökhan alaca

      @Sultan kırıcı çok güldüm hahahha

    • Sultan kırıcı
      Sultan kırıcı

      Oha ya bütün sırrı bozdun şuan

  • Kai Lindenberg
    Kai Lindenberg

    tr-my.net/watchvideo/video-LYDOlK-wSX0.html Sıcak 👍

  • Shadow Hunter
    Shadow Hunter

    Şarkı çöp

  • Burak Karip
    Burak Karip

    24 bin izlenme 190 like 6 yorum ve 80bin abone. Ve trendde. Popçulara noldu böyle ya herşeyiniz mi fake olur abi 😂

  • KG KZLGNS
    KG KZLGNS

    Harika olmuş emeğinize sağlık

  • El Profesor
    El Profesor

    Dinlemeden like atıyorum. Kenan Doğulu ve Murat Dalkılıç Türkiye'nin en kaliteli iki sanatçıları benim için ♠️♠️🤝🔥

  • Duygu Ark
    Duygu Ark

    Yine harikasın sesine yüreğine sağlık 😊👏👏👏

  • GÜLL TZLYRT
    GÜLL TZLYRT

    Efsane geri dondu....helal kral....💟❣💙💚💛💜🖤💝💞💗💖💕💓❤💘

  • Betül Temizoğlu
    Betül Temizoğlu

    Kenn♥️sen yaşayan bir efsanesinn🤙🏼

  • Deniz Kaya
    Deniz Kaya

    yine kenanımın usta düzenlemelerinden 😍😍💐💜benim en güzel bayram hediyem😍💜😘

Sonraki