Ramiz Gençlik Sahneleri | Ramiz Çapraz Ateşte Kalıyor!
23:38
905,630
Ezel
Reddit
Ramiz'in "Hayratlı" planında sıradaki kurbanı Kara Celal mi olacak?
#RamizKaraeski #Hayratlı #KaraCelal
Ezel'e Abone Olmak İçin → tr-my.net/uservideos-ezel?annotation_id=annotation_1835773625&feature=iv&src_vid=ZDqChRDPnZc&sub_confirmation=1
Ezel En İyi Sahneleri İzlemek İçin→ tr-my.net/watchvideo/video-NqaWeEBs-Ss.html
Ezel Tüm Bölümleri İzlemek İçin→ tr-my.net/watchvideo/video-FSo8aRocl9w.html
Yapım: Ay Yapım
Yapımcı: Kerem ÇATAY
Senaryo: Kerem DEREN & Pınar BULUT
Yönetmen: Uluç BAYRAKTAR
Müzik: Toygar Işıklı
Oyuncu Kadrosu:
Ezel: Kenan İMİRZALİOĞLU
Eyşan: Cansu DERE
Cengiz: Yiğit ÖZŞENER
Ramiz: Tuncel KURTİZ
Mümtaz: Beyazıt GÜLERCAN
Meliha: İpek BİLGİN
Ali: Barış FALAY
Bahar: Sedef AVCI
Şebnem: Bade İŞÇİL
Mert: Kemal UÇAR
Nükhet: Begum BENİAN
Web Sitesi: www.ayyapim.com/ezel
Ay Yapım | Facebook: facebook.com/ayyapim
Ay Yapım | Twitter: twitter.com/ayyapim
Ay Yapım | Instagram: instagram.com/ayyapim

YORUMLAR
  • TEMAS DiZİ
    TEMAS DiZİ

    tr-my.net/watchvideo/video-o1sp7cumGuQ.html

  • TEMAS DiZİ
    TEMAS DiZİ

    tr-my.net/watchvideo/video-o1sp7cumGuQ.html

  • By Ryno
    By Ryno

    O gazino'da söyleyeceksin dedi ... Çôk korktùm -selma 🤣

  • Semed Sebuhi
    Semed Sebuhi

    Filmi Marağli edən səhnələr dayinin cavanliği həm mənali həmdə heyacanli

  • Cimi Myk
    Cimi Myk

    Vay bee dayı tek başına onca badireleri sike sike yol etmiş

  • Ali Riza Celik
    Ali Riza Celik

    abi bir başladım bırakamıyorum abi bu neeee

  • Kemal Yıldız
    Kemal Yıldız

    Bu ramizin kafasina sıkmak lazim arkadaşinin sevgilisini aldi

  • kemal baran
    kemal baran

    Bu anı hatırla çocuk karşındaki kişi eğer kadınsa hamleni yapmadan önce 2 sefer düşün çünkü kadın her zaman bir adım öndedir

  • Ömer Berk Gözcü
    Ömer Berk Gözcü

    Senelerce Ezeli izledim 16.52 deki ayrıntıyı yeni gördüm efsane diziydi

  • emre altinkaynak
    emre altinkaynak

    Karsindaki kadinsa eger, Hamleni yapmadan önce iki kere düsüneceksin, cünkü Kadin hep bir adim öndedir !

  • Tolga Erdem
    Tolga Erdem

    gidin yemek yiyin...

  • Behruz Behlullu
    Behruz Behlullu

    dayının heykeli yapılsa bi tek sağ daşşağına 800 ton beton lazım ✊🏻

  • Uğur Özdemir
    Uğur Özdemir

    ramiz dayı sayesinde cennet mahallesinide izledik helal be reis sana

  • Tamadını soyle
    Tamadını soyle

    Gta vice city gibi dizi yemin ederim çok seviyorum

  • Muhammed Raşit Dervişoğlu
    Muhammed Raşit Dervişoğlu

    Sen yoksun yamaça baba diyorlar çık gel dayı.

  • Pro Turk
    Pro Turk

    Selda=eyşan

  • Strong ARMY
    Strong ARMY

    16:51 Deniz Gezmiş☺😏

  • Can Șanda
    Can Șanda

    Iki dayıyı izledin diye raconmu oldun lan çukur

  • Mehmet Tozan
    Mehmet Tozan

    Selma>eyşan

  • Ömer Deveci
    Ömer Deveci

    ramizin aimi kötü ya

  • Mustafa Ümit
    Mustafa Ümit

    Ramiz dayı oyun kurduğu zaman kurtulamazsın

  • Hasan Yılmaz
    Hasan Yılmaz

    Selma'nın ağlarken estağfurullah diyişi jdnxjdnxj

  • Sefa göröz
    Sefa göröz

    Kim ulan kiiiim ....

  • ERKAN BENLİ
    ERKAN BENLİ

    Cennet Mahallesi Yunus'un evi değil mi orası ya

  • RiLoPss
    RiLoPss

    7:13 cennet mahallesindeki sokak yunusların evi üstteki

  • Mert Kaya
    Mert Kaya

    "Gidin yemek yiyin" -Hayratlı

  • Kənan Risus
    Kənan Risus

    OROSPU SELMA

  • mehemmed quliyev
    mehemmed quliyev

    Ulan heykelini yapsak taşşaklarına beton yetmez dayı

  • Akif Aşar
    Akif Aşar

    Yanlız bu olay çapraz ateş olmuyor direk karşılıklı çatışma

  • metehan kaya
    metehan kaya

    Ramiz dayı iyi ses kastı

  • Weshk AAS
    Weshk AAS

    kaltak selma

  • Kerem Bilgic
    Kerem Bilgic

    Her başarılı bir adamın arkasında muhaka zeki bir kadın vardır HERKES İSTEDİGİNİ ALIDIYSA SORUN YOK👈👈👈👉👉👉

  • Bedirhan Türk
    Bedirhan Türk

    Ulan ne tezgah bee

  • Oğuzhan Yılmaz
    Oğuzhan Yılmaz

    Kennan'la dayı ayrılmasalardı herhalde ikinci yenicileri kurarlardı 😄

  • Turan Var Olsun
    Turan Var Olsun

    Eyşanın atası Orospu Selma

  • Melih Loganım
    Melih Loganım

    Şu diziyi izleyen , hazmeden, düşünen insanın hayatının yarısı boşa geçmemiştir

  • osman looney
    osman looney

    Ramizin gençliğiyle bi film çekilsin.. Adı da DAYI olsun.

  • Milf SEVER
    Milf SEVER

    5:31 den itibaren dostluğa bak bu dostluğu ancak bir kaşar bozardı öylede oldu

  • Milf SEVER
    Milf SEVER

    TAŞŞŞŞAK BU IŞTE YARRAK CÜK SİK TAŞŞAK YUMURTALIK HEPSI DAYIMDA

  • Halil Oba
    Halil Oba

    Dayılık bu kadar mı yakışır Dayıı senin sağ daşağına roman yazilsa 700 sayfa tutar sonra altina not duşulur asil mesele sol daşakta

  • Furkan Taşgur
    Furkan Taşgur

    Herkes denilerek genelleme yapılmaz.

  • Lupus Dei
    Lupus Dei

    Selma tam bir kaşar, ikisine de mavi boncuk dağıtıyor. Kaltak.

  • Vatan Vatanim
    Vatan Vatanim

    Orospu selma

  • alemdar aga
    alemdar aga

    şu efsane diziye bak birde uyduruk çukur dizisine bak

  • Furkan Furkan
    Furkan Furkan

    Fahişe Selma

  • lXxLAZxXl
    lXxLAZxXl

    Selamın da ruhu kaşar 😄😄

  • TİGER TYGRA
    TİGER TYGRA

    şimdi bunun neresinde var kabadayılık kardeşim? Selma yalan söylemiş resmen!Belli işte! Odadan içeri Ramiz ve Hayratlı ilk girdiğinde Selma gülerek karşılıyor sonradan kıvırıyor cıbır! Sonrada Ramiz adamı vurunca dayılık yapmış sayılıyor hee...Böyle dayılık batsın yerin dibine..Böyle racon batsın yerin dibine!

  • Samet Boga
    Samet Boga

    Selma sende eyşandan geri kalmassın bu arada

    • Cimi Myk
      Cimi Myk

      Samet Boga hahhaah amk hepsi böyle bu kadınların

  • Pref Support Tr-West
    Pref Support Tr-West

    Karı kısmı ısde 😅😅😅 adamı mezara goturur

  • Canip Namal
    Canip Namal

    Reklam izliyodum araya razmiz dayıyı koymuşlar

  • امیر مجیدی
    امیر مجیدی

    Ramiz ve kenan buyuk insanlar

  • Muhammed Arif Bildirici
    Muhammed Arif Bildirici

    11:27 vay amk selma kenani ramize şikayet ediyor 😀

  • Kadir Çakı
    Kadir Çakı

    bu hayratlı'yı tekkende'ki Heihachi ye benzeten bir tek benmiyim :D

    • Mustafa Zeytin
      Mustafa Zeytin

      Aynen

  • Suflör Game
    Suflör Game

    Burda yine bir kadının 4 erkeği ne hale soktuğunu görüyoruz.1 erkek 4 kadını bu hale sokamaz.Ne garip değilmi ?.

  • Berke Tunay
    Berke Tunay

    Eyşan=Selma

  • What Time
    What Time

    Bizim zamanımızda delikanlı adam yapacağını sokak ortasında yapardı kardeş. Ramiz Dayı

  • Ercan Durukan
    Ercan Durukan

    Çukur neki amk saçma bir filim gençleri kışkırtıyor adam gibi ezel izlesinler

  • Nihat Taraduş
    Nihat Taraduş

    Flim güzelde ramiz tüm işi puştluk delikanlılıkla ilgisi yok polat gibisi yok

  • Kaya Can
    Kaya Can

    Karşındaki kadınsa hamleni yapmadan iki kere düşün, çünkü kadın her zaman bir adım öndedir...

    • Kaya Can
      Kaya Can

      Cem Acar Yok sen anlamadın. Diyorum ki ; küçükken senin kızkardeşini gözünün önündemi siktiler ? Emin’im senin için büyük travma olmuştur. Ama sen yinede kız kardeşin için endişe etme, bir kez alıştıysa onu hayatı boyunca alıştığı o zevkten mahrum bırakmam... Hatta söyle değişik fantezi leri varsa söz hepsini uygulıycam..

    • Cem Acar
      Cem Acar

      @Kaya Can o zaman butun hayat kadinlarinin serefine seninde poponu sikeyim

    • Kaya Can
      Kaya Can

      Cem Acar Hiç dikkat ettinmi ; Hayat kadınlarının hepsinin ortak yönü, sürekli amk. diye küfrederler.Yani Eğer düşündüğüm gibiyse yukarda bana yazdıkların küçükken gözünün önünde olduysa bu senin suçun değilki.. Sürekli bu hıncını başkalarından çıkartmaya çalışmana gerek yok, yaşandı ve bitti olarak düşün bence..

    • Cem Acar
      Cem Acar

      @Kaya Can cunku ise yaramaz pislik herifin tekiyim...millete kufur ediyorum,,,ayip lan bana,,,

    • Kaya Can
      Kaya Can

      Cem Acar niye bu kadar kızdınki ? Seni bu hale sokacak ne geldi başına ? Hadi paylaş benimle söz veriyorum kimseye anlatmıycam, amaç tamamen senin bu yaşadığın travmayı atlatman..

  • DeathFire Grasp
    DeathFire Grasp

    9:52

  • Emrah Tekdemir
    Emrah Tekdemir

    Cennet mallesinde yer dehlmi bu ln

    • Samet Ergün
      Samet Ergün

      Evet ora

  • Sarıların Sülonun Dedesi
    Sarıların Sülonun Dedesi

    bu anı hatırla çocuk

  • AHMET Demir
    AHMET Demir

    Ramiz dayı = ufuk bayraktar

  • Mehmet Erdoğan
    Mehmet Erdoğan

    Dayının gençliği film olsa ne güzel olur be

  • Duran Emminin Yeğeni
    Duran Emminin Yeğeni

    oto tamircinin yeri, cennet mahallesindeki yunusgilin evin altı la :Dd

    • Rodrigue Gomez
      Rodrigue Gomez

      Müthiş bilgi ahahahah adamsın :D sen diyince dikkat ettim akk ahahahha

    • Professeur Sevran
      Professeur Sevran

      Duran Emminin Yeğeni 😂😂😂😂😂😂

  • kâzim kâzim kâzim
    kâzim kâzim kâzim

    Dayı dayı RAMiz dayı

  • Göksel Dlekeıır
    Göksel Dlekeıır

    Bizde bir yardım isteyen geri çevrilmez birde Ecelini isteyen Yüüüürüüü beeeee adamsın

  • Ertugrul Yilmaz
    Ertugrul Yilmaz

    16:52 "Kalem kırıldı" :(

  • GALATASARAY SARIKIRMIZI
    GALATASARAY SARIKIRMIZI

    Ramizzz kenan unutulmayacaksınız..

  • Mahmut Ok
    Mahmut Ok

    05:54 doğalgaz saati 😀

Sonraki