RASTGELE SORULAR
16:38
688,097
Barış Özcan
Reddit
Bu videoda benim kanalım için yeni ve farklı bir şey deneyelim istiyorum. Bir çeşit bayram hediyesi olsun bu deneme. Çeşitli konulardan rastgele seçilmiş 20 soru sorup cevabını vereceğim. Eğer isterseniz bu soruları sorduktan sonra videoyu duraklatıp cevabını düşünebilirsiniz. Ya da arkadaşlarınızla birlikte bir yarışma düzenleyebilirsiniz. Ya da sadece izleyebilirsiniz. Tercih sizin. Bakalım bu formatı beğenecek misiniz?
~
Videonun tam metni ve kullandığım kaynaklar web sitemde:
barisozcan.com/rastgele-sorular
~
TÜM VİDEOLAR ► bit.ly/barisozcanvideolar
Yeni videoları kaçırmamak için ► bit.ly/barisozcanyoutube
Altyazı eklemek için ► tr-my.net/uservideos-timedtext_cs_panel?tab=2&c=UCv6jcPwFujuTIwFQ11jt1Yw
~
twitter.com/BarisOzcan
facebook.com/BarisOzcan
instagram.com/BarisOzcan
BarisOzcan.com/sikca-sorulan-sorular

YORUMLAR
  • Mehmet Saçal
    Mehmet Saçal

    Bu gibi videoların devamını bekliyoruz .. Teşekkür ederiz emeğinize sağlık😊

  • Seda Hoca
    Seda Hoca

    Cvp 16 olmalı işlem önceliği gereği ilk parantez içi yapılır sonra soldan sağa doğru önce bölme işlemi olduğu için bölme yapılır 8÷2(2+2)=8÷2.4=4.4=16

  • Ahmet Yaşar
    Ahmet Yaşar

    Barış kardeşim, seni beğenen bir insan olarak fikirlerimi belirtmek istiyorum. Videoların harika, doyurucu bilgiler, güzel efektler, insanı içine çeken bir kurgu ve muhteşem bir final... Fakat bu videonla kaliteyi birazcık düşürmüşsün. Hiç video atmasaydın da olurdu. Sen, kendine sadık kalacak bir insan topluluğu oluşturmayı başarmış bir insansın vesselam. Başarılarının devamını dilerim.

  • Kadir Akuran
    Kadir Akuran

    Bana göre TR-myr Kralı - barış özcan Vine kralı - aykut elmas Böyle devam başarılar

  • pinparox game
    pinparox game

    Barış abi annemler sadece seni izlemem söylüyor TR-my ye girince çünkü bence çoooooookkkk bilgilendirici videoların var ve paylançolar dan neden korkuyoruz videon paylanço korkumu önledi sana çok çok çok minnettarım sağol barış abi

  • SÜPER TÜRKİYE
    SÜPER TÜRKİYE

    Barış animizi hiç sinirli görmedik nedense çok merak ediyorum sinirli halini 🤔

  • Asdfg Asdfg
    Asdfg Asdfg

    Moğolistan boyanmamış

  • Ayşenur Bolat
    Ayşenur Bolat

    Geçişlerin süresi uzun olmuş ve tarzı da pek uymamış. Ama yine de video ilgi çekiciydi. Teşekkürler emeğinize.

  • Odysseus Adamdır
    Odysseus Adamdır

    16

  • Cavidan Nəcəfov
    Cavidan Nəcəfov

    3:18 Celcius ruj sürmüş sanki veya resmi filtrelenmiş gibi gözüküyo

  • vural turgut
    vural turgut

    duyguların koku yaydığı ile ilgili araştırmaya bakmak istiyorum. acaba bilen var mı, yönlendirebilecek olan?

  • Gönülceyda sen bizimcanımızsın umutdenilen o it Uci
    Gönülceyda sen bizimcanımızsın umutdenilen o it Uci

    Bence o sorunun cevabı 16 çünki parantezin dışındaki 2 parantezin içine dağtılır sonra 8 ile toplanır

  • Kıvanç Erey
    Kıvanç Erey

    16

  • lokman ÖZER
    lokman ÖZER

    Abi 3 yil onceki videonu izledim. Baya yaslanmisinz :)

  • Selcuk Savascı
    Selcuk Savascı

    abi kulağmızı çekişimizin sebebi şeytanın duymaması için :)) orda şeytan kulağına kurşun diyoruz :)

  • Ersan Bardakçı
    Ersan Bardakçı

    KAÇ ÜNİVERSİTE BİTİRDİN KRAL :) :) :)

  • MeTHaN1453
    MeTHaN1453

    Cevap 16 olması lazım. (İçlem önceliği :T, Ç. B. Ç)

  • ahmad huseynov
    ahmad huseynov

    cevap 1 cunki morterze icindeki birinci toplanir

  • LordNeo [LORD OF WISDOM]
    LordNeo [LORD OF WISDOM]

    İşlemin cevabı 1 çünkü ilk parantez açılır

  • Berat Su Aydın
    Berat Su Aydın

    Cevap 1 bence her halukarda öncelik parantezin sonra parantezden devam edersin

  • YUSUF ÖZGER
    YUSUF ÖZGER

    BARIŞ ÖZCAN'IN TROLL TWEETLER'I BU KANALDA E NE BEKLİYORSUN GELSENE

  • YUSUF ÖZGER
    YUSUF ÖZGER

    BARIŞ ÖZCAN'IN TROLL TWEETLER'I BU KANALDA E NE BEKLİYORSUN GELSENE

  • YUSUF ÖZGER
    YUSUF ÖZGER

    BARIŞ ÖZCAN'IN TROLL TWEETLER'I BU KANALDA E NE BEKLİYORSUN GELSENE

  • isim Soyad
    isim Soyad

    izleyici miktarı durumu belirtiyor yorum yok.

  • Fatih Kaya
    Fatih Kaya

    Yeni bir soruya geçerken en son gelen road runner koşuyormuş gibi olan incelip uzaklaşan ses biraz kulak rahatsız ediyor ve çizgi film havası katıyor videoya abi👍👍

  • Salih Kaplan
    Salih Kaplan

    16

  • According to my head
    According to my head

    8/2(2+2)=1 dir çünkü matematikte işlem öncülüğü gereği ilk Parantez,Üslü,Çarpma bölme,Toplama çıkarma kullanılır bu şekilde ilerlediğimizde ise 1 sonucunu buluruz.İPUCU:işlem önceliğini aklınızda tutamıyorsanız PÜÇT kelimesini bilmeniz yardımcı olucaktır.baş harflerine bakıp işlem önceliğini bize gösterir.

  • Ahmet Enes Bali
    Ahmet Enes Bali

    13:21 'deki sorunun cevabı "1". Çünkü: Parantezin herzaman tüm işaretlerden önceliği vardır.

  • Karakartallı
    Karakartallı

    Cevap matematiksel kurallara göre elbette 16 aşağıya adımları bırakıyorum : Matematikte işlem sırasına göre önce parantez içleri çözülmelidir. Daha sonra eğer geriye sadece çarpma ve bölmeler kalıyorsa en baştan yani soldan sağa doğru sırası ile çözümlenmelidir. 8÷2(2+2) =8÷2×4 =4×4 =16

  • Tugbaa sahin
    Tugbaa sahin

    Devamı gelsin

  • harun bal
    harun bal

    16 çünkü ilk parantez sonra çarpma bölme sırayla soldan sağa doğru 8÷2 (4) 4 (4) 16 olur

  • Eren Bahçeci
    Eren Bahçeci

    abi 3.17 deki sorunun evabı 16 bakmadan söylüyorum hiçbir yerede bakmadan yaptım yemin ederim

  • Turgut Özer GÖLLER
    Turgut Özer GÖLLER

    Kulak çekip tahtaya vurmak inanışı Türklere Şaman inancından gelmektedir. Kulağı çekmek söylenilen kötü şeyin kulağın duymaması, tahtaya vurmak ise kötü ruhları kovmak içindir.

  • Taha Yasin Barlas
    Taha Yasin Barlas

    Cevap 16. Çünkü bir problemde bölme ve çarpma işlemi varsa önce en soldaki yapılır .

  • Ramazan s
    Ramazan s

    1

  • Muhammed Ebsar gaming
    Muhammed Ebsar gaming

    Kazakistan ne ?

  • Elif Öner
    Elif Öner

    Cevap 1

  • Yusuf Kozan
    Yusuf Kozan

    Parantezlerin işlem önceliği vardır ve değişken gibi kullanabiliriz. Bu sebeple cevap 1.

  • Kerem Tunçel
    Kerem Tunçel

    13:01 Hiç şaşırmadım beklenirdi.

  • Jery Scope
    Jery Scope

    Abi sen müslüman mısın

  • Vera Altun
    Vera Altun

    13.15 === (2+2)=4 8÷2=4 4.4=16

    • Vera Altun
      Vera Altun

      @ilhnsd izleseydin anlardin

    • ilhnsd
      ilhnsd

      sen ne konuşuyon lan değişik

  • KARA Kara
    KARA Kara

    Güzel bir video olmuş sağolasın

  • Darci Brandy vinonegro
    Darci Brandy vinonegro

    bir pagan olarak bu bilgiyi paylaşman beni çok mutlu etti 😊😊😊

  • emir matbaa
    emir matbaa

    sana bi soru sorucam abi olumlu düşünlcerle karşıdaki insanlarada yansıtılır demiştin ikna kabiliyeti bi malı satmak için olumlu düşüncelerimi kullanır aklımız yoksa ikna kabiliyeti diye birşey bi kabiliyet varmıdır

  • terlan adnayev
    terlan adnayev

    gezegenler bir araya geldiginde ne olur olsun abi zaten benim irkimdan olan insanlar olur belki ama onlar benim onlarin buyuk ulu dedeleri oldugumu ve senin viideolarini izledigimi bilmeyecekler

    • terlan adnayev
      terlan adnayev

      bende baht yok zaten renkarmasyon bile olmam

  • SonyX PeriaM5
    SonyX PeriaM5

    Kimse de dememiş ki iyi diyon güzel diyon abi de bu soruları nerden nasıl seçtin kim seçti diye

    • SonyX PeriaM5
      SonyX PeriaM5

      Rastgele tamam da yani nası rastgele? Google emmiye rastgele 20 soru yazıp mı yaptın abi bu videoyu. Merak ettim de 😄

  • Mehmet Emir
    Mehmet Emir

    Sinirim bozuldu trt çocuk programı gibi araya intro koyulmuş çok gereksiz bütün emeği çöp etmiş

  • Gizem Özdemir
    Gizem Özdemir

    Eskiden başta Keltler olmak üzere pagan toplumlar ağaçları tanrıların ve bazı kudretli ruhların evleri olarak görüyorlardı. Paganlara göre ağaçlar günah işleyemeyecekleri için ruhları tamamen saftı. Dilek dileyeceklerinde ağaca vurup içinde ki tanrıya ulaşmaya, ona seslerini duyurmaya çalışırlardı. Orta asya Türklerinde ki inanca göreyse tahtaya vurmak ağacın içinde ki güçleri uyandırarak ortamda ki kötü ruhların kaçmasını sağlardı. Günümüzde bu inanç yerini kulak çekip tahtaya vurmak olarak bıraktı. Önce kulak çekiliyor ki söylenilen söz duyulmamış olsun çıksın kulaktan. Sonra ağaca veya tahtaya vuruluyor ki ağaç tanrısı sesini duysun ve o tehlikeden korusun. Söylenilen şeyin gerçekleşmesini engellesin. Ya da eski Türklerin inancı şamanizmi ele alırsak etrafta ki kötü ruhlar uzaklaşsın ki söylenilen şeyi duyup bunu kötülük için kullanamasınlar.

  • zeynep Bodur
    zeynep Bodur

    Soru sorarken ki ekran biraz tuhaf duruyor soruya geçiş bölümü bence çok uzun ve arka plandaki ses biraz daha ilgi çekici olabilir ama format güzel sevdim

  • Tevfik Şahbaz
    Tevfik Şahbaz

    Soruda yazim hatasi var parantez eksik. :)

  • A random girl on the internet
    A random girl on the internet

    miki farenin evi gibi olmuş

  • Hayrulnisa Sönmez
    Hayrulnisa Sönmez

    ya barış abi bişey sorcam da hücrelerin sayısı sabit değil ki sürekli çoğalıyolar

  • Məlumat Bizdə
    Məlumat Bizdə

    8÷2 (2+2) de cevap 16. İlk önce her zaman () işlemi yapılır. Sonra baştaki işlem, sonra da kalan işlem yapılır. Yani: 8÷2×(2+2)=8÷2×4=4×4=16

    • Mustafa TÜRKOĞLU
      Mustafa TÜRKOĞLU

      ilk önce parantezin içine dağılım yapılır yani 8/2(2+2) işleminde parantez dışındaki 2 parantez içine dağıtılır 8/(4+4) olur. sonra parantez içi toplanır 8/8 kalır cevapta 1 olur yani parantez dışındaki sayıyı parantez içine dağıtmadan parantez içindeki işlem yapılmaz. örnek olarak, 2(2+y) gibi işlemin sonucu (4+2y)' dir.

  • Umit Barulay
    Umit Barulay

    Barış bey, emek sarfedip pek çok soru/cevap bulmuşsunuz. Ancak biz bunları çok kısa sürede tüketiyoruz. Dolayısıyla kalıcı olmuyor. Bu bilgilerin biz de kalıcı olması için ne yapabiliriz? Birlikte bunu araştırmalıyız. Geçişlerin rahatsız ediciliği konusuna ben de katılıyorum.

  • Pelin Demir
    Pelin Demir

    Sondaki müziğin tamamını nerden bulabilirim?

  • Dikkat Savaş
    Dikkat Savaş

    Abi 8.sınıfa geçtim yıl içinde sınav çalışırken okuyabileceğim kitap (lar) önerebilir misin?

  • Tehran ekberli
    Tehran ekberli

    Cevap 16 çünki ilk parantez içindeki hesablanır ve sırasıyla problem çözülur

    • Şehristan
      Şehristan

      tüm işlemler çarpma bölme olduğu için soldan başlanır. Doğru

  • Naz Demir
    Naz Demir

    Çok güzel olmuş video. Elinize sağlık. ❤

  • eren djdjjfkwnekrjdkd
    eren djdjjfkwnekrjdkd

    Abi azcık kolay sor

  • Naz Demir
    Naz Demir

    İşlemin cevabını 1 buldum ama çarpma ve bölmede üstünlük olmaz soldan sağa doğru yapılır diyorlar. Barış abi doğru cevap nedir?

  • sadıkarda akkaya
    sadıkarda akkaya

    Yeni video???

  • ZırhsızKalkan
    ZırhsızKalkan

    Parantez önceliğini uygularsak cevap 1 olur

  • Aylin Kurtuldu
    Aylin Kurtuldu

    Gergin bir ortama girdiğimde farklı hissettiğimi biliyorum ama kokusunu alabildiğimi hiç düşünmemiştim en çok buna şaşırdım sanırım. Bugün bişey daha öğrendim çok şükür teşekkürler

  • Li'l Bera
    Li'l Bera

    8÷2(2+2) basitce yorumlarsak parantez içi yapılır ve işlem 8÷2 4 olur arada işlem olmadığı için 2 yle 4 ü carpariz ama öncesinde 8 i 2 ye boleriz 4 4 den de arada işlem olmadığı için çarpma yaparız sonuç 16 :)

  • Savaş Enes ERATEŞLİ
    Savaş Enes ERATEŞLİ

    Soruların geçişleri çok kötü olmuş

  • Sümeyye Bal
    Sümeyye Bal

    Barış Abi, benim Arap öğrencilerim var. Onlar da geçen gün bana bu soruyu yöneltti. Türkler neden korkunca kulağını çekip tahtaya vuruyor ya da baş parmağıyla ön dişini kaldırıyor dediler. Mantıklı bir açıklama bulamadım tabi ki :) ancak bu hareketlerin kültürel ve geçmiş yaşantılardan geldiğini düşünüyorum. Başka ülkelerde olduğunu da bilmiyordum. Teşekkür ederim bu konsept gayet güzel, geçişleri beğendim. Sadece geçişte ses şiddeti daha yavaş mı olsa bilemedim? Sanki hızlı düşünmek zorundaymışım gibi tedirgin ediyor :))

  • emre külünk
    emre külünk

    Format güzel ama önerim var sorular arasındaki intro daha kısa olabilir. İşlem 8/2(2+2) sorusunun cevabına gelirsek. Tamamen 6. sınıf matematik işlem önceliği bilgisi 1. Parantez içi yapılır. 2. Çarpma veya bölme yapılır eğer ikisi de varsa soldaki işlem önceliklidir. 3. Toplama veya çıkarma yapılır eğer ikisi de varsa soldaki işlem önceliklidir. Buna göre önce parantez içi 8/2.4 olur sonra . 2. kural gereği bölme yapılır 4.4 son olarak işlemin sonucu 16 bulunur.

  • Busra Pasali
    Busra Pasali

    Barış abi senden bir tavsiye isteyeceğim, konuşman,diksiyonun çok güzel, biz de diksiyonumuzu nasıl geliştirebiliriz? Yardımcı olur musun?

  • TheHacker
    TheHacker

    Yemin ediyorum 78 dedim doğru çıktı

  • Volkan ŞEKER
    Volkan ŞEKER

    arjantin bayrağı görürken tenefüs zili çalmış gibi...

Sonraki