Süper Lig 7.Hafta SONUÇLARI - Arif Sevimli
25:58
109,810
ARİF SEVİMLİ
Reddit
Süper Lig 7.Hafta SONUÇLARI - Arif Sevimli
Not: Videolarımız tamamen eğlence amaçlıdır...
Kardeşlerim başkan bu toplantıda çok sinirli! Hakemler her dediğini yaptı ama fenerbahçe kaybetti! Üstelik kendi sahasında Antalyaspor'a! 1-0 'lık yenilgi başkanı çıldırtmış durumda ve beklenen kemeri erkenden geri getirdi bu durum! Haftanın öne çıkan karşılaşmalarında Galatasaray Gençlerbirliği deplasmanından 0-0'lık beraberlikle döndü! Karadeniz derbisinde Trabzonspor Rizespor'u deplasmanda 2-1 yendi! Beşiktaş ise lider Alanyaspor'u kendi evinde 2-0 mağlup etti! Beşiktaş maçı için guardiola büyüsünü kullanan başkan sonuçtan memnun! Eski günlerine dönen Başakşehir ise deplasmanda Gaziantep futbol kulübünü 2-1 ile geçti' Keyifli bir toplantı sizleri bekliyor...
İyi seyirler... ;)
Yorumlarınız ve beğenileriniz benim için çok önemli...
Yorumlarınızı okuyorum ve bazılarına cevap veriyorum...
İnstagram ve Twitter'dan da beni takip edebilirsiniz... ....
İNSTAGRAM
instagram.com/arifsevimli/
TWİTTER
twitter.com/arifsevimlii

YORUMLAR
  • ARİF SEVİMLİ
    ARİF SEVİMLİ

    Kardeşlerim bakın ben bu işler için çok emek veriyorum! Sizlerden sadece yorum ve beğeni bekliyorum! Bunun nedeni de bildiğiniz gibi videolarımızın daha çok önerilenlere ve trendlere çıkması! Ne yorum atayım diyenlere? Ya yaz takımının son oynadığı maç ile ilgili görüşlerini yaz, hakem ile ilgili görüşlerini yaz, rakip takımlar ile ilgili görüşlerini yaz, videoda beğendiğin yerler varsa yaz! Yazacak çok şey var! Lütfen her videoda bunu bu kadar dile getirmeyeyim! Yorumlar ve beğeniler bizim için çok önemli…

    • TUGAY GÜNDAY
      TUGAY GÜNDAY

      kral o guardiola büyüsünün bozulmasını istiyorsan kadıköyde cimboma yap :D onları kadıköyde guardiola büyüsü felan kurtarmazzzzzz

    • Ali Yıldırım
      Ali Yıldırım

      @UFO PİLOTU adamsın 😂😂😂😂

    • Etem Çakır
      Etem Çakır

      Şimdi taktik yapmıyor mu

    • Bayram Ocak
      Bayram Ocak

      Şampiyonlar nerde deyince orda 7 kez şampiyon olan takımı es gectin abi seviyorum seni adamsın

    • Şahin Bal
      Şahin Bal

      Destek için yorum yapanlar burda mı

  • MOKTAN STUDENTS
    MOKTAN STUDENTS

    .

  • Orhan Yıldız
    Orhan Yıldız

    Yalandan bi kenarada puan tablosu koysan güzel olur

  • Cihan Yavuz
    Cihan Yavuz

    Çok sacma içerikler yapiyorsun cok kufur ediyorsun neden senu takip edelim

  • Serkan Alemdar
    Serkan Alemdar

    Kemerin olayım şaklat beni🤣

  • Kara Kartal Beşiktaşk
    Kara Kartal Beşiktaşk

    Nihihihi sirasi bjkde

  • SCRİPT İ KATA
    SCRİPT İ KATA

    Başkanım pilavın yanında kuru onyekuru geri gelio ne dusunuon bu konu hakkında

  • İbrahim Tuncer Bey
    İbrahim Tuncer Bey

    Abi kahkaha atıyorum ya mükemmel olmuş😂

  • kerem özata[özt]
    kerem özata[özt]

    fb

  • kerem özata[özt]
    kerem özata[özt]

    fb

  • Maç KANALI
    Maç KANALI

    Abi guardiola büyüsünü gs -real madrid macına yalnız kazanan gs olsun

  • Fatih Gökaydın
    Fatih Gökaydın

    Başkanım hakem konuşmadın Darbeli matkapa. Hakem tecavüz etti

  • Fatih Gökaydın
    Fatih Gökaydın

    Nihi nihi nihi:)

  • Emrah Aydın
    Emrah Aydın

    Kemer kısmı muhteşem olmuş her hafta kemerlemeye devam başkan 😂😂

  • özgür TAŞCI
    özgür TAŞCI

    Başkan Arkaya Atatürk un fotosu çok yakışır be

  • MUSTAFA CAN EVCÜMEN
    MUSTAFA CAN EVCÜMEN

    TRABZONSPOR

  • Sercan öztürk
    Sercan öztürk

    Trabzonsporluyum fenerbahçe yorumların için izliyorum 😁😁

  • Fatih Can
    Fatih Can

    Başkanım var odasıda olsun efsane olur

  • Ahmet Ince
    Ahmet Ince

    Yorum atalım

  • vira 06
    vira 06

    Trabzonspor 💙❤️

  • Çılgın hane ileri
    Çılgın hane ileri

    Fenerbahce samiouyin olacakmış nihi nihi.nihi nihi mesut özil gelecekmiş nihi nihi nihi hi hi hihi kendi sahasında yeniliyo nihi nihi nihi

  • berk hasgür
    berk hasgür

    bu fener seni galpten götürcek reis sen takım değiştirmeye bak bence :D

  • Mr. Anıl Türkmen
    Mr. Anıl Türkmen

    Guardiola büyüsünden şüphelenmeye başladım, en iyisi bir test etmek adına herhangi bir FB VS GS derbisinde deneyelim, eğer tutarsa bir sıkıntı var. Çünkü o derbinin kazananı olmaz, beraberliktir her türlü sonuç eğer orada tutarsa kazanan takım endişe duyarım ya gerçekse diye.😂

  • Mr. Anıl Türkmen
    Mr. Anıl Türkmen

    Yalnız hayaller: Gol kralı Vedat Muriç, Falcao, Sturiddge, Burak Yılmaz Gerçekler: Adis Jahovic, Papiss Cisse

  • Mesut Türkmen
    Mesut Türkmen

    Kayserimiz için guardiola büyüsü başkan nolur

  • Mesut Türkmen
    Mesut Türkmen

    Başkan videoaları çok uzattın kimse izlemiyor sıkılıyor eskisi gibi komik de olmuyor 10 dklık yapsan daha güzel izlenir

  • Selim Arda Işık
    Selim Arda Işık

    Beşiktaş

  • mizah tv
    mizah tv

    Hahaha ne güldüm

  • omer haciosmanoglu
    omer haciosmanoglu

    abi lütfen milli maçların değerlendirrmesi çıksın

  • Selahattin Fırat
    Selahattin Fırat

    bjk bjk kazansın

  • Ali Yıldırım
    Ali Yıldırım

    Videolar Çok uzun en az 10 dk olmalı biraz içeriği zenginlestir hep aynı şeyleri yapiyon ( bu yorum sen geliş diye )

  • Enes Kanat
    Enes Kanat

    Yorum

  • OZİ BJK
    OZİ BJK

    Harbiden bizim bu 8 den çektiğimiz nedir ya 😂

  • mustafa ergün
    mustafa ergün

    Reis

  • Tarik Agaoglu
    Tarik Agaoglu

    Darbeli matkap ara sira tetiklio ama sampion biziz Trabzonspor

  • Efe Tekkanat
    Efe Tekkanat

    37 BİN KİŞİ AĞLAYARAK DÖNMÜŞ 😂

  • Emre YANILMAZ
    Emre YANILMAZ

    Trabzonspor🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔴🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔴🔵🔴🔴🔴🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔴🔴🔴🔵🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔴🔴🔵🔴🔵🔵🔴🔵🔴🔵

  • Malatyaspor K
    Malatyaspor K

    Kral Malatyaspor u nasıl övdün öyle

  • sema Yıldız
    sema Yıldız

    Bence artık komik değil gereksiz uzun

  • Yeşil Mavi Cadde
    Yeşil Mavi Cadde

    orosbu hakem penaltimizi vermedi

  • Serkan Gülseven
    Serkan Gülseven

    Yfoyof cykgictic chkgckgci oyckyckgc

  • Eyüp Kartal
    Eyüp Kartal

    Başkanım eklemelerle burası efsane olur.

  • Eyüp Kartal
    Eyüp Kartal

    Beşiktaş ya 8. Olur, ya 8 puan olur ya da Liverpool dan 8 yer. 😂😂

  • Eyüp Kartal
    Eyüp Kartal

    Yine başladı sohhhğğkkuğumun puan durumu.

  • Eyüp Kartal
    Eyüp Kartal

    Biraz pastırma yiyin lan 🙂🙂

  • Eyüp Kartal
    Eyüp Kartal

    Başkanım maşallah dediğin 2 dakika yaşamıyor. Batırdın Denizli'yi

  • Eyüp Kartal
    Eyüp Kartal

    Denizlispor un ne horozluğu kaldı, ne tavukluğu kaldı 😅😅

  • Eyüp Kartal
    Eyüp Kartal

    Beter ol rize, Galatasaray ile uğraşmanın çocuğu olmaz

  • Eyüp Kartal
    Eyüp Kartal

    Manyak "menlyak".

  • Eyüp Kartal
    Eyüp Kartal

    Guardiola büyüsü ile Beşiktaş'ı kurtarıp, Guardiola'yı batıran tek insandır başkanım..

  • Eyüp Kartal
    Eyüp Kartal

    Namağlup hiçbir takım yoktur, Henüz guardiola büyüsü ile tanışmamış takım vardır...

  • Eyüp Kartal
    Eyüp Kartal

    Bide çay içiyo, Çay vermeyin lan ona 😂😂🤣🤣

  • Eyüp Kartal
    Eyüp Kartal

    Her şey şaşar, ama guardiola büyüsü şaşmaz !!!

  • Eyüp Kartal
    Eyüp Kartal

    Başkanım daha Galatasaray lehine verilmeyen penaltı'yı konuşmadan adamı dövmeye başladın 🤗🤗

  • Eyüp Kartal
    Eyüp Kartal

    Tutmayın lan küçük başkanı 😁

  • Eyüp Kartal
    Eyüp Kartal

    Sırtını aç p*ç sırtını aç

  • asd sdf
    asd sdf

    😂😂

  • Eyüp Kartal
    Eyüp Kartal

    Kanadı kırık kanarya 😂😂

  • Eyüp Kartal
    Eyüp Kartal

    Jailson skimsonik bişey yapıyordu orda 😅😅

  • Eyüp Kartal
    Eyüp Kartal

    Kemerspor geri döndü 😂😂

  • Bekir Alperen Kılıç
    Bekir Alperen Kılıç

    Başkanım ona bakılırsa Belhandaya yapılan pozisyon net penaltı ama Halil Umut vermedi

  • Burak Altunbey
    Burak Altunbey

    Beşiktaşşşşş şampiyon arkadaşlar sıkıntı yapmayalım

  • Last Blood
    Last Blood

    💛❤️🦁

  • Dinamo Bey
    Dinamo Bey

    Abi efsanesin ya senin video atmanı 4 gözle bekliyorum beklerken zaman geçmiyor bide abi senin videonu izleyip izleyip like ve yorum atmayanların takımına Slimani gelsin ( Fenerbahçe hariç ) (:

  • Onur Alp Konuk
    Onur Alp Konuk

    fenerbahçe bu oyunu oynuyor ama atamıyor

  • taha ozan korada
    taha ozan korada

    Guardiola büyüsü 😂😂

  • Haldun Taşpınar
    Haldun Taşpınar

    Başkanım Fenerbahçe yi nolur şampiyon yapın başkanım

  • Galatasaray Ruhu
    Galatasaray Ruhu

    Selçuk İnan niye oynuyorsun

  • Galatasaray Ruhu
    Galatasaray Ruhu

    Selçuk İnan niye oynuyorsun

  • Yuşa Çetin
    Yuşa Çetin

    Darbeli matkap bilmeyenlere anlatıyım hani brazzersdeki kel adam carya o işte

Sonraki