Tamirat Tadilat - Range Rover (10.Sezon 3.Bölüm)
44:05
1,036,462
DMAX Turkiye
Reddit
Tecrübeli araba taciri Mike Brewer ve mekaniğin harika çocuğu Edd China karlı bir plan için güçlerini birleştiriyor. Amaçları, ülkenin dört bir yanındaki hurdalıklardan bulup çıkardıkları ikonik arabaları hayata döndürmek ve karlı bir şekilde satmak.
Tamirat Tadilat'ta araba hurdalıklarındaki gizli hazineleri keşfetmeye hazır olun!

DMAX Türkiye Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/2Hvit5J
Daha Fazlası İçin: www.dmax.com.tr/program/tamirat-tadilat


#dmax #tamirattadilat #dmaxtürkiye #eddchina #mikebrewer #archiveshow

YORUMLAR
  • Sercan Yaylagül
    Sercan Yaylagül

    Turkiyede birinin arabasına bakmaya gidip bu kadar ezersen ağzını burnunu eline verip yollarlar 😂

  • kelepir adam
    kelepir adam

    biz burda 1997 moel her yeri boyalı ve yürürü arızalı olan range rovera 50 k istiyo insafsızlar

  • Tekno Manyak
    Tekno Manyak

    Arabanın rengi bence o kadar kötü değil. Tamam içi kötü ama dışı iyi. Not : Keko değilim. 😂

  • XenimuS
    XenimuS

    12 bine satamıyorlar hemde 95 bin kmde bizim ülkede 300 bin kmlileri 150 binden gidiyor

  • Ege Aksoy
    Ege Aksoy

    arkadaşlar TR de 2011 modelini 500 bin tl ye alabilirsiniz :))

  • XorNeX
    XorNeX

    Sterlin 8 . 40.000 TL Range Rover

  • Süleyman Yazıcı
    Süleyman Yazıcı

    Türkiye fiyatına bakınca 🤯

  • vural yalnızkurt
    vural yalnızkurt

    Hiç kârlı bir satış değil bence

  • HÜSEYİN KARIŞMAZ
    HÜSEYİN KARIŞMAZ

    Bizde olsa o çirkin rengiyle boyasız haliyle binerler. Satacak olan dokunmaz bu hale getirse değer kaybeder kimse almaz adamlar rengini değiştirip değerine değer katıyo. Bizde ön farlar değişmiş komple boyanmış deyip değeri düştükçe düşer. Ne ahmakça bir anlayışa sahibiz.

  • Mr Coşkun
    Mr Coşkun

    coğrafya kaderdir bir kez daha anladık

  • Mustafa Onur
    Mustafa Onur

    Zevk meselesi bende mavi hastasıyım tam benim arabam

  • samy doe
    samy doe

    Edd'in harcadığı işçilik saatinide gidere eklersek zararına sattılar, kendi işine çalışmak hep zarar.

  • Serhat Uran
    Serhat Uran

    Bizim ustalara versen uğraşmaz bile başkasına götür der . Bilmem ne der adamlardaki ilgiye bak bide bizim sanayideki adamlara bak tamir ederken her yerini bozuyor

  • Lord Kreatif
    Lord Kreatif

    ingiltere kekosuda hiç çekilmiyor bu nasıl tasarım amk

  • KLİNİK MÜHENDİSLİK HİZMETLERİ K.M.H
    KLİNİK MÜHENDİSLİK HİZMETLERİ K.M.H

    bunlara bizim türkiyedeki galericilerden bir araba satacan bakalım toplayabiyorlarmı

  • Utku Atakan
    Utku Atakan

    Ölmeden 1 kere bile Edd China ile knuşmak istiyorum be

  • F76t4u 47kbgy
    F76t4u 47kbgy

    Farlar 10 numara oldu ama Mat kaporta boya rengi çok hoştu aslında be

  • Ahmet Yasar Akbulut
    Ahmet Yasar Akbulut

    Senaryo hep aynı araba geliyor buda ne böyle

  • Mert Kelle
    Mert Kelle

    Adamlar 5bin birim paraya alıyor bu arabayı heralde 2 maaş kadar falandır.. Bizim burda 120-180 bin tl arası değişiyor 😭

  • Enver
    Enver

    Bizim ustaların bütün bölümleri kalem defterle izlemesi lazım.

  • Yakup Sak
    Yakup Sak

    Aynı arabadan bende de var 2003 model aracın sorunları var fakat hiç bir ustaya götürmek istemiyorum . Çünkü hiç bir ustaya güvenmiyorum . Bu adamlar bu kadar ucuza mal ediyorlar herşeyı bizim ustaya götür 20 bin masraf çıkartır. Adaletin amk

  • Yorumumu oku
    Yorumumu oku

    adamın arabasını test sürüşüne çıkardı kendini tanınmaz hale getirdi üstüne üstlük adamın gözlüğünü bile aldı. Ben bu durumda olsam arabayla kayıplara karışırım :D

  • Bertan İnal
    Bertan İnal

    Edd in arabayı görünce gülüşü süper.

  • Fırat Ayan
    Fırat Ayan

    Ed ustadan keyfe keder boyalı emsalsiz range 😂

  • Alder Liefest
    Alder Liefest

    16,000 £ pahalı diyorlar ;( 1000£ luk parçalara pahalı diyorlar

  • mesutx Gül
    mesutx Gül

    Edd ustayı bize versinler doğanı bırak porscheye veririm

  • harun göl
    harun göl

    biz enayi gibi 300milyar verelim rango rovere sikilmeye mahmukuz amk

  • N Keskin
    N Keskin

    “Edd China” Maslak Sanayi’de dükkan aç..

    • HASAN KUTLAY
      HASAN KUTLAY

      Beylikdüzü'nde Açsın İyi İş Yapar. 🙂😊

  • ya, yar olur. ya,yara.
    ya, yar olur. ya,yara.

    Edd gibi dürüst bi usta acaba Türkiye'de varmıdır aracını emanet et git işini gücünü hallet...

  • Samet Yilmaz
    Samet Yilmaz

    ed’e 500 kaliyor adam 20 saat ugrasti zaren normal calissa o kadar kazanir

  • Ayhan Aktaş
    Ayhan Aktaş

    Mike Brewer da edd bulmuş sikiyor amk

  • Freelander
    Freelander

    33:24 Türkiye'ye uyarlarsak - 3. sınıf galerici arabası gibi olmayacak..

  • Bülent Yeşilçay
    Bülent Yeşilçay

    Türkiye'de böylesine temiz iş yapan servisler varmı acaba?

  • Eren Küçükkaragöz
    Eren Küçükkaragöz

    Adamlar 10000 e camaro corvette 520 alsın bis uno alalım

  • Ali ATIŞ
    Ali ATIŞ

    10500 e motor alıyoruz amk

  • Özgür Sarı
    Özgür Sarı

    Neden burda hep Türkler var😂

    • Skor Hane
      Skor Hane

      Çünkü Türkiye versiyonu

  • Burak G
    Burak G

    COĞRAFYA KADERDİR!

  • Fotojenikçirkin
    Fotojenikçirkin

    Lan bu edd her boktan mı anlar ya

  • iskndr
    iskndr

    birdahakine çapa moturu tamir etsinler

  • Sercan Emre EGEMEN
    Sercan Emre EGEMEN

    1999 peugeot 106 xr model aracımın ön sileceği hareket etmiyor ama silcek motoru çalışıyordu. internetten sıfırını alayım dedim baktım sıfırı 800 tl. bende açayım bakayım sorun ne dedim. silecek motorunu araçtan ayırdım ve içini sökmek istedim fakat perçinliydi. yani bizim sökmemizi istemiyorlardı. bende aldım matkapı perçinleri söktüm. dişli kısmına baktığımda yalama olduğunu gördüm. geçtim bilgisayarın başına dişli aramaya başladım ama yok satılmıyordu. tornacı birine sordum dişliyi götürdüm oda 200 e yaparız yenisini dedi. bahsettiğim dişli teflon. 7 santim çapında. baktım olacak gibi değil internetten çıkma ön silecek motorlarına baktım. bi çıkma parçacıyı aradım. bana 100 liraya silecek motorunu komple kollarıyla birlikte vereceğini söyledi. bende getirtirdim. ama gelen parça ters çalışıyordu yani uyumlu değildi. bende onuda söktüm. sadece dişlisini çıkarıp kendi orjinal motoruma taktım gresle doldurup tekrar perçinledim taş gibi oldu şimdi sıkıntısız çalışıyor hallettim işimi.

  • Serkan Dönmez
    Serkan Dönmez

    EDD china' nin artik tamir atölyesi var sadece özel müsterilere bakiyomus programi birakmis

  • Kabza
    Kabza

    karbon kaplama yerine formika olsaydı daha güzel olurdu bence

  • Naci Karataş
    Naci Karataş

    Lan 5 bin birime araba almak ne aq

  • poyraz doğan
    poyraz doğan

    Önceki dış rengi daha güzeldi amk

  • A1 Online
    A1 Online

    Bizim millet böyle araba yapmayı bırak sadece jant taksın emsalsiz hatasız ciğerli safkan bilmem ne amele gibi yazılar yazıp ilana koyar üstüne 30 bin daha fazla ister :)

  • Eren
    Eren

    Bizim ülkeye, zamanında galerici ler milletin arabaya ucuz çökmek için boya değişenleri bahane etmiş. Günümüzde geldiğimiz nokta tavana saksı düştü. Arabanı satamassın amk. Geçen pazara gittim araç komple güneş yanığı diyorki araba ORJİNAL hiç boya yok. Amkduum araba komple güneş yanığı 😁

  • No Name
    No Name

    Oney kardaş yarısınıda bana ver

  • Yusuf demir
    Yusuf demir

    Vallahi helal olsun her gün programı izliyorum

  • ibrahim Coşgun
    ibrahim Coşgun

    Hurdacı selami abiyi gectin amk..

  • Freddie Mercury
    Freddie Mercury

    az önce tvde tekrar bölümü yayınlandı o aracı kuğu gibi yapıp 10bine sattılar yani 75bin tl civarına zaten 5bine aldılar boyası 3bin tuttu diğer masraflarla 10bine zaten geldi ne kar yaptılar ki ilk gelene sattılar anlamadım. bu kadar masraf yapsa bir türk gider 200bin fiyat biçerdi. bu fiyata biz Golf alıyoruz malesef

  • ruhi Ruhsuzlar
    ruhi Ruhsuzlar

    Herşey iyi güzelde bunlar ava niye takım elbiseyle gidiyor

  • EliteSauraN
    EliteSauraN

    harika lan pajeronla 2 aylık kira parasına range almaya gidiyorsun

  • fatih değirmen
    fatih değirmen

    ulan annasını satıyım arabanın önceki rengi mis gimiydi gitti geri zekalı gibi beyaza oyadı

  • Hasan Can Kozuk
    Hasan Can Kozuk

    Adam 1.5 gün çalışıp 1k kar koyuyor lol

  • Erkam Avci
    Erkam Avci

    Çok ucuza gitti ya

  • Yorumcu
    Yorumcu

    Edd bu programda olmasa Mike tek başına hiçbir halt yapamaz ama Mike'ın yaptığı işi oturup herkes çok kolaylıkla yapabilir, Edd gibi yaratıcı, yenilikçi, zanaatkar, üretici bir usta zor bulunur resmen sanat yapıyor sanat!

  • xwaltranx
    xwaltranx

    edd usta lehimlemeni biraz geliştirmen lazım

  • şeref zazaoğlu
    şeref zazaoğlu

    Bin paund için o kadar çile çekilir mi reis

  • Kerem Soner
    Kerem Soner

    5000 paund 39.777 bin tl çok ucuzmuş yani orda arabalar

  • Ozan Yerli
    Ozan Yerli

    Abi dış rengini bir ben mi beğendim anasını satayım .d

    • Hızlı Ve Liseli
      Hızlı Ve Liseli

      aynen bende çok beğenmiştim bunlar neden beğenmedi .d

  • ben tamir ederim
    ben tamir ederim

    cok iyi oldu valla helal olsun adamlara yaşadıgım ulkeden utanıyorum tamır konusunda.

  • ben tamir ederim
    ben tamir ederim

    bende daha once 116 i model bmw mın on tampon sis farı felan komple degıstırıp 2011 model bmw 116 tamponunu degıstırdım cok fark ettti cokta guzel oldu , aracım 2006 modeldii :D

  • Sezgin Akbaba malatya Yeşilyurt
    Sezgin Akbaba malatya Yeşilyurt

    Her araba var o muyok amk he

  • Önder ATEŞ
    Önder ATEŞ

    5000 pound = 38 bin türk lirası eder ...

    • Önder ATEŞ
      Önder ATEŞ

      @H͞҉e͜l̶͠l̵o͘ Çünkü bazı cahiller 5000 bin tl ye araba alındığını sanıyorda ondan yazıp çevirdim , poundla tl yi anlamayan kara cahiller var aramızda

    • H͞҉e͜l̶͠l̵o͘
      H͞҉e͜l̶͠l̵o͘

      Adamlar türk lirası kazanmıyor pound kazanıyor niye çeviriyorsun

  • Sezgin Akbaba malatya Yeşilyurt
    Sezgin Akbaba malatya Yeşilyurt

    İtalyan doğan slx alıp revizyon edermisiniz

    • Mask
      Mask

      Oldu amk İngiltere de doğanmı var aq

  • kiroglu87 kiroglu87
    kiroglu87 kiroglu87

    Inanamiyorum adam range rover aliyor 5bine off 5 bine. Biz 5 bine serce alamayiz.bumu adalet aminakodugumun vergisini alan ulke

  • mustafa çam
    mustafa çam

    arabaları almaya hep aynı yoldan mı gidiyor ? caddelere dikkat edin

  • Kürşad AKTAYLAN
    Kürşad AKTAYLAN

    Ağlamıyorum gözüme Türkiye kaçtı!

  • cemıl suarez
    cemıl suarez

    5000 bin pound kaç tl ye geliyor

    • Mask
      Mask

      30k falan

  • Onur Altın
    Onur Altın

    Olm her 2 dakikada bir resmen aracın rengine sövüyorlar bence güzel aq nesini beğenmediler bu kadar anlamadım

Sonraki