The Bonfyre - "U Say" ft. 6LACK (Official Audio)
3:38
6,526,515
The Bonfyre
Reddit
Stream this song here: Hitco.lnk.to/USay
Follow The Bonfyre:
Instagram: instagram.com/thebonfyre/
Spotify: open.spotify.com/artist/4oIGr...
Soundcloud: soundcloud.com/thebonfyre
#TheBonfyre #6lack #USay

YORUMLAR
  • So Fly1991
    So Fly1991

    🔥🔥🔥🔥💯💯💯🔥🔥🔥🔥🔥

  • Yung wolf's Perfect channel
    Yung wolf's Perfect channel

    WELL NICE

  • carl love
    carl love

    just can't help it,if i got this on repeat💖

  • Jeremy Tillis
    Jeremy Tillis

    This song go hard

  • Rasheeda Rogers
    Rasheeda Rogers

    This song is about a man words overpower his actions

  • GamingWithChloe
    GamingWithChloe

    I thought this was Camila Cabello

  • Atara Israel
    Atara Israel

    🔥🔥🔥 this song is fire but geeze all these females singers are starting to sounds the same

  • Andrea Jordan
    Andrea Jordan

    This shit JAMMIN'!!!!!

  • justponx
    justponx

    live version needed babe...

  • Chrissy B. D.
    Chrissy B. D.

    are you singing "Mitch Marner" in the beginning cuz I'm confused

  • OPPS Zakira Akahood princess Offical
    OPPS Zakira Akahood princess Offical

    Do it regular version

  • OPPS Zakira Akahood princess Offical
    OPPS Zakira Akahood princess Offical

    Not me megan thee stallion

  • OPPS Zakira Akahood princess Offical
    OPPS Zakira Akahood princess Offical

    Bonyfre do what you was at not me

  • diesel2421
    diesel2421

    She sounds like SZA so much to me

  • Keisha •
    Keisha •

    👍🏾

  • ALG
    ALG

    Song sounds amazing on a speaker it hit different just saying

    • ALG
      ALG

      Brandi P on gawd😂

    • Brandi P
      Brandi P

      Yeeessss it does!!!! I played it in my car and OMG str8🔥🔥🔥

  • Brittany Phillips
    Brittany Phillips

    New fav! On repeat

  • Karissa's Way
    Karissa's Way

    umm HI

  • Sherita Thomas
    Sherita Thomas

    I cant wait to see her on the 24th🙌

  • Saquin Gaming
    Saquin Gaming

    Love this song!💕

  • Alex Phoenix
    Alex Phoenix

    DUDE IDK WHO THE BONFYRE??? OR 6LACK?? NEVER HEARD OF THIS SONG OR THEM, BUT I HEARD THIS ON THE RADIO,, AND I THOUGHT IT WAS Camilla Cabello, so I'm like yesss a new song??! So I looked it up.on Google, and this came up.... I'm about to get it on spotify lol LOVE HER VOICE. Hope she keeps making more music this good whoever she is 🥳🥳🎇🎆✨ #YouSayAlottaThings -ALEX PHOENIX

    • Artdog
      Artdog

      She's touring right now with Fantasia, Robin Thicke, and Tank.

  • Monica Juerakhan
    Monica Juerakhan

    Nice music

  • Kel
    Kel

    🌊

  • Princella Sekyere
    Princella Sekyere

    eome heart doesnt mean shit to me fuck that nigga

  • SwaggBandit
    SwaggBandit

    The beat amazing

  • MzTanjaX
    MzTanjaX

    Cold and Smooth 🔥🔥🔥🔥🔥

  • Kim Brown
    Kim Brown

    I love the repetitive chorus tho....it says so much with one line. Makes u think of a lot of things said. A lot of things misunderstood. Damn this song makes me think so hard. Current situation so deep. You wanna be with me for real. That hit my soul....

  • IGOTMYSELFASPONSOR
    IGOTMYSELFASPONSOR

    Despite being at odds I ain’t tryna spite you

  • Mikal Brown
    Mikal Brown

    This sounds like a hook that they c-I’ll find any one to collaborate with similar to Panda by Designer (or however he spells it) ... people slept and missed out

  • marilena soulozeki
    marilena soulozeki

    LOVE- LOVE THIS SONG SO MUCH !!!!

  • Tonaya Funderburk
    Tonaya Funderburk

    Yooo I love her to death I'm so proud of them

  • Queenpin Riley
    Queenpin Riley

    Repeat 😊🎈

  • Terrence White
    Terrence White

    If you listen closely, the part's in the song that goes mmmm kinda sounds like Ne-Yo

  • Ayden Sumerall
    Ayden Sumerall

    I was hoping this was Mila J😔

  • • W Ø Ñ Ð Ê R •
    • W Ø Ñ Ð Ê R •

    I heard this on the radio and also my teacher's radio so i decided I liked it.

  • Zay's_mommy ily
    Zay's_mommy ily

    Loving this song been playing it back to back all morning. I like her a lot but came across this because of 6lack. Keep doing ya thing 6lack I love this!! Ppl get hip to this man.

  • Lemon 808
    Lemon 808

    It was ah great song. 🧡Anyone else feel like it should've been a little more lyrics added? Btw she sounds like Mila j on a real note. Anyway, I'm definitely subscribed to her though.

  • Talia Seays
    Talia Seays

    6. Lack. Is. Handsome. 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖🌺🌺🌺🌺🌺

  • IsaacJoker
    IsaacJoker

    I love this song!! It's so glamorous in every second, I love it. It is in my top one.

  • K g Lattimore
    K g Lattimore

    Never ceases to amaze me. Ever track is 🔥

  • Sarah Oua
    Sarah Oua

    Bonyfire is great, But I can't help myself.... Always imagine Aaliyah on this collab...if she was still alive, I'm sure she would have loved that kind of vibe, trap music

    • rose
      rose

      I miss Aaliyah. Queeen

  • Brandon Hernandez
    Brandon Hernandez

    What kinda of beat would y’all say this is ?

  • Macaela Walker
    Macaela Walker

    So catchy

  • Athina Loemba
    Athina Loemba

    This a fucking banger

  • jwatwater
    jwatwater

    I wonder how many things they say?

  • Niyah POOH
    Niyah POOH

    i love her

  • Janiyah Clark
    Janiyah Clark

    And 6Lack ohmyGod

  • Janiyah Clark
    Janiyah Clark

    I love her and she is sooooo pretty

  • Itz Rehd
    Itz Rehd

    Am I the only one mad this song got popular and now everyone going to ruined it or its just me?

  • kezi k
    kezi k

    But that edit tho

  • Nolan Kerkhoff
    Nolan Kerkhoff

    This is fire, 6lack underrated for sure hes a beast.

    • aspebb
      aspebb

      Man said it himself - top 5 maybe top 2, and we all know he is not 2.

  • Cara Cara
    Cara Cara

    No cap/no hate this song is a flop💀btw this just my opinion so don't get all sensitive 🤡

    • Artdog
      Artdog

      Not sure if it'll be a big hit, but it's definitely getting some attention on the charts. Only time will tell though. 🤷‍♂️

  • khasoggi bimantoro
    khasoggi bimantoro

    Run it down, let's run the plane, no You know how to kill a vibe We in and out on the regular And are you really who you say you are? Right or wrong I stick with you You didn't get that shit on your own You know I always keep it real with you You switchin' on and off like the cloud Paranoid, not gonna play me Tried to hide your Mercedes You ain't said nothin' baby Won't accept another maybe FaceTime you better face me Got me out here lookin' crazy Ain't no time for talkin' crazy You tell me, uh You say a lot of things, you say a lot of things, yeah You say a lot of things, you say a lot of things, yeah You say a lot of things, you say a lot of things, yeah you You say a lot of things, you say a lot of things, yeah You say a lot of things, you say a lot of things, yeah You say a lot of things, you say a lot of things, yeah You say a lot of things, you say a lot of things, yeah you You say a lot of things, you say a lot of things, yeah [6LACK:] I say a lot more than I'd really like to Despite bein' at odds I ain't tryna spite you I was in shock, had to write you (Write you) Short lived like a Haiku (Haiku) Top five, maybe top two (Top two) And we all know I am not two Runnin' off at the mouth (Yeah, yeah) What the hell you talking 'bout? (Yeah, yeah) You say a lot of things, you like the finer things I buy you a diamond ring, then I take it back 'Cause maybe I'm in a rush and it's just a timing thing, yeah [The Bonfyre:] You say a lot of things, you say a lot of things, yeah You say a lot of things, you say a lot of things, yeah You say a lot of things, you say a lot of things, yeah you You say a lot of things, you say a lot of things, yeah You say a lot of things, you say a lot of things, yeah You say a lot of things, you say a lot of things, yeah You say a lot of things, you say a lot of things, yeah you You say a lot of things, you say a lot of things, yeah You wanna stay in love? I wanna stay alone You wanna stay in love? You wanna stay and I wanna be alone You're lonely, 'cause you wanna be, you wanna be with me Say you wanna be with me for real That you just wanna be with me for real, oh yeah I, I, I, I, I, oh You say a lot of things, you say a lot of things, yeah You say a lot of things, you say a lot of things, babe You say a lot of things, you say a lot of things, yeah you You say a lot of things, you say a lot of things, yeah You say a lot of things, you say a lot of things, yeah You say a lot of things, you say a lot of things, yeah You say a lot of things, you say a lot of things, yeah you You say a lot of things, you say a lot of things, yeah

  • Toya Girl
    Toya Girl

    Shit is fire🔥 Bonfyre🔥

  • Tha Missiz
    Tha Missiz

    she speaking BIG facts

  • asanda londeka buthelezi
    asanda londeka buthelezi

    This song has been on repeat😭😭. Can't stop listening to it❤❤

    • Queen OfSheba
      Queen OfSheba

      asanda londeka buthelezi me either

    • • W Ø Ñ Ð Ê R •
      • W Ø Ñ Ð Ê R •

      That makes the two of us

  • l c
    l c

    On fuckin repeat! 🖤

  • Sedan Land
    Sedan Land

    This my new fav 🔥🔥🔥🔥

  • Laboratorio 048
    Laboratorio 048

  • CARTERMADE 86
    CARTERMADE 86

    Real shit

    • Niyah POOH
      Niyah POOH

      PERIODTTT SUH

  • Shuga Plum
    Shuga Plum

    1:16-1:32...yasss!!😍🔥her whole album is lit!👌🏾

  • Bryana Curtis
    Bryana Curtis

    i have a crush one this boy.. he use to be mean to me but he has changed its like he is a whole new person and we became best friends he doesnt know i like him and im sure he doesn't like me because he tells me the girls he likes who are also my best friends and i dont know what to do every song makes me think of him and i just want to call him mine but i know ill never be able to do that :((( helpppp

  • Alexander Saxton
    Alexander Saxton

    This song sucks!

    • Niyah POOH
      Niyah POOH

      first off this song is a good song so get yo facts right PERIODTTT

  • Alexander Saxton
    Alexander Saxton

    This song is too repetitive!!!!!

  • K SIRAH
    K SIRAH

    Mya on this would be very hot a remix🔥

  • S e v e r u S
    S e v e r u S

    U know a song good when u have to repeat the first :30 secs everytime . 😩🔥✨

    • Shawny H
      Shawny H

      Agreed 😂

  • Pxm
    Pxm

    eu sei a lara tem

  • zDecent
    zDecent

    Haha she spell bonfire wrong.

    • Niyah POOH
      Niyah POOH

      FFFAAACCCTSSS

    • Niyah POOH
      Niyah POOH

      no thats how she spelled it it dont matter long as you got a name for people can see that you is a true artist and so that they can look up to u so it really dont matter just sayin' not goin' off on u or nothing but she is making money long as she is seen the more popular she get the more $$$$ (MONEY)

  • Lily J.
    Lily J.

    she hit him with the clown

  • Jennifer Pereira
    Jennifer Pereira

    this song is already my fav song atm

Sonraki