Trump'ın taktığı telefon Türkiye'de! Huawei Mate 30 Pro kutudan çıkıyor!
23:38
968,506
ShiftDelete.Net
Reddit
#Huawei #Mate30Pro #Mate30 #unboxing
shiftdelete.net/turkiyede-ilk-huawei-mate-30-pro-kutusundan-cikiyor
instagram.com/teknoomehmet/
Türkiye'de satışa çıkacak mı çıkmayacak mı diye merak edilen Huawei Mate 30 Pro kutusundan çıkıyor. Karşınızda Türkiye'de ilk Huawei Mate 30 Pro kutu açılış videosu!
Huawei geçtiğimiz günlerde Mate 30 ailesini tanıtmıştı. Türkiye başta olmak üzere pek çok bölgede satışa sunulmayacak olan telefonun, önemli bir durumu söz konusu!
Huawei Mate 30 Pro ve Mate 30 modellerinde Google Play servisleri ve uygulamaları ön yüklü olarak gelmiyor. En güncel Android sürümü olan Android 10 ile beraber gelen ürün, Google uygulamaları olmadan kutudan çıkıyor. Peki bu durum Mate 30 Pro'yu nasıl etkiliyor? Cevabı videomuzda.
Huawei Mate 30 Pro özellikleri
Huawei Mate 30 Pro kutusundan çıkıyor!
Huawei Mate 30 Pro'yu temin ettik ve Türkiye'de ilk Huawei Mate 30 Pro kutusundan çıkıyor!
Videomuzda Mate 30 Pro'nun kutu içeriğine göz atıyor ayrıca ilk izlenimlerimizi sizlerle paylaşıyoruz. Google uygulamaları ve fotoğrafla beraber video örneklerini de videomuzda bulabilirsiniz. Mate 30 Pro'nun teknik özellik listesini de yazımızın devamında bulabilirsiniz. İyi seyirler...
Teknoloji videoları ve teknolojiye dair her şey için kanalımıza ABONE Olun ►►goo.gl/ylUFmZ
Tüm İnceleme videolarımızı buradan izleyebilirsiniz
►► goo.gl/IIKYIK
ShiftDelete.Net‘i tüm sosyal ağlarda takip edin ;
Instagram ►► goo.gl/r4AJDv
Facebook ►► goo.gl/k1D1JL
Twitter ►►goo.gl/vTwhws
Google+ ►► goo.gl/6jRF18
ShiftDelete.Net TR-my hesabı, Türkiye'nin en büyük teknoloji sitesinin video kanalıdır.
ShiftDelete.Net ile en yeni teknoloji haberlerine, videolu olarak ulaşabileceksiniz.

YORUMLAR
  • Nesimi kılıçaslan
    Nesimi kılıçaslan

    Bu videoda coca cola döküp, dolar yakmak mizahı mı vermişsin biraZ ? “Hani gelmezdiiiii, neolduuuuuu?!” 🤣🤪

  • Brand Play
    Brand Play

    Trump'ın AMK

  • Can Özdoğan
    Can Özdoğan

    Kaç TL bu telefon

  • Mücahit Bulut
    Mücahit Bulut

    Kıymetli emekleriniz ve ayırdığınız için teşekkürler.

  • sivasspor kk
    sivasspor kk

    Varsa yoksa huawei abi dördüncü telenonum simdi p 30 kullaniyorum telefonun krali cok memnunum

  • Muhammed Ali Erol
    Muhammed Ali Erol

    Abi telefon muazzam kötü 5 kurus etmez bana verinsene ben kullanırım 😂

  • Ediz Yalçın
    Ediz Yalçın

    o kadar para ver sonra uygulama çalıştı mı çalışmadı mı stress ol.. Huawei güle güle..

  • Anonim Quliyev
    Anonim Quliyev

    Disslike atan Donald Trump

  • fatih ünüvar
    fatih ünüvar

    Slowmotion one yaa 🤔

  • mesut dincli
    mesut dincli

    Trump hayvanı yüzünden canım telefon ne hale gelmiş ya

  • ugur ışık
    ugur ışık

    İphone cular siz trumph ın götünü yalamaya devam edin amerikayı sevindirin .. hayatta apple ürünü kullanmadım kullanmam

  • ugur ışık
    ugur ışık

    sikeyim trumpı google play olmasada olur

    • ugur ışık
      ugur ışık

      apk pure vs uygulama indirici storelar var

  • 10TruthsNet
    10TruthsNet

    google ve youtube yokmu??

  • Senyorita Martin
    Senyorita Martin

    🤣😂😃

  • miraç Aksu
    miraç Aksu

    Abi iphone12 alsana

  • Fırat Kor
    Fırat Kor

    huawei mi yoksa xiaomi mi hangi markayı almalıyım marka olarak soruyorum model olarak değil hangisi daha iyidir.

  • GLAZ HD
    GLAZ HD

    Anı bana sıradan bır telefon gonderırmısın😔

  • Recep Dursun Akıncı
    Recep Dursun Akıncı

    Arka tasarımına hayran kaldım yia

  • Hazar Demir
    Hazar Demir

    Iphone 11de adam akıllı optik zom yok ne geçmesi

  • Thanos
    Thanos

    Dünyanın yarısı yerine Trump u yok etseydim daha iyi olurdu

    • Hakan Dinler
      Hakan Dinler

      turump yok etmediğin her güne söveceğiz sana artık

  • Berk Kora
    Berk Kora

    Kaç para?

  • manisa tarzani
    manisa tarzani

    yaw arakadas ses tusunu niye kaldirirsinki ya dokunmatik illaki sorun cikaricak

  • ramazan dalçiçek
    ramazan dalçiçek

    Google olmsada başka bir program bulursa kullanım da güzel olur

  • Cem Tekin
    Cem Tekin

    Kaç dolar

  • BANA PARA VER
    BANA PARA VER

    Google:seni banlarım Huawei:tm

  • ichiva
    ichiva

    5700 tl

  • ısmaıl Cgrc
    ısmaıl Cgrc

    huawei : artık kral benım :) ıphone: tramp şu huawei bişey söyle işimize taş koyyo :)

  • Enes İnkaya
    Enes İnkaya

    abi one plas 7t pro ne zaman gelir abi sizde olmadığı için bende ingilizleri izliyom onlardanda bişey anlamıyo LÜTFEN ONE PLAS 7T PRO GELSİN

  • Ibo Ibrqmov
    Ibo Ibrqmov

    5,6 gűnde 925 bin izlenme-Huawei mate 30Pro ve Shift delete farkı,saygılar ...

  • Yusuf Boztoprak
    Yusuf Boztoprak

    Emeğineze elinize sağlık

  • Lualua Lualua
    Lualua Lualua

    Amazing phone i will buy it for sure

  • İbrahim Öztürk
    İbrahim Öztürk

    Google ile çalışmaması türklerin umrunda değil biz twitter in türkiyede engellendiğini twitter dan duyurmuş insanların vız gelir tırıs gider

  • İlkay ALTAY
    İlkay ALTAY

    bi custom firmware yapılır ona göre birde düzenleme yapılır zor değil sonra orjinal google li bir tel olur diye düşünüyorum inşallah ilk günden bugüne hala aynı düşüncedeyim google yoksa mobil dünyasında huawei tutunamaz biran önce bu durumu olumlu gelişmelerle düzeltmelerini umuyoruz.

  • catpat 1225545888
    catpat 1225545888

    Bu telefonlara bu paraları verenler ağır kerizdir

  • Yasin Şuekinci
    Yasin Şuekinci

    Yaani kullansak olmazmi

  • Grande Comandante
    Grande Comandante

    Videoyu açmadan önce ilk dikkatimi çeken saat 19.05

  • Semih Kaya
    Semih Kaya

    Bu kanal neden hep 10 dk da atılacak olan konuları hep 20 30 dk da anlatıp videoyu uzatıyor ?

  • Regnante
    Regnante

    ses acma kisma olayi berbat olmus telefon cebinde muzik dinlerken sesini kisip acmak icin cebinden cikarmak zorundasin

  • murat ayçiçek
    murat ayçiçek

    trumpa inat alınır kullanılır

  • Oyun Avcısı -Dinamik Craft-
    Oyun Avcısı -Dinamik Craft-

    ulan telefon benim pc den daha hızlı

  • Mehmet Akif Ersoy
    Mehmet Akif Ersoy

    Telefoonu kırıp parçalamadığı için mi disslike atıyorlar

  • ZECHRY taşkın
    ZECHRY taşkın

    Ben çift tıklamayla abone oldum :)

  • YaLCo sakin
    YaLCo sakin

    iphone sevdalısı olduğunu çok belli ediyorsun illaki iphone araya sıkıştıracaksın bir geçemedin amerika destekçisi olmaktan..

  • Sinan Kapar
    Sinan Kapar

    Ne kadar siparis ettin abi bize söylede fiyat ve sitesini bizde verelim

  • KASKIN IÇINDEN
    KASKIN IÇINDEN

    Vivo v17 pro yu da inceler misiniz?

  • Evın Toprak
    Evın Toprak

    Sifreni aldim 123456 😂😂😂

  • umut akdğn
    umut akdğn

    Huwaie googleyi baştan yaratacak 😀

  • Abdullah Durmuş
    Abdullah Durmuş

    P30 aldım daha henüz gelmedi sizce kötü mü yaptım

  • Anıl Gangal
    Anıl Gangal

    yükleriz uygulamayı kullanırız ya cok zor değil yüklemek

  • Serhat Eliaçık
    Serhat Eliaçık

    lütfü birazdan bunlara değinecek

  • Murat Cemcir
    Murat Cemcir

    Herşey iyi güzelde , Sanki dünyada bulunmayan bir maddeden yapılmış telefonu uzay boşluğundan alıp türkiyeye getirmiş gibi heyacanlı video çektiniz onu anlamadım mk😂😂😆

  • Gokhan Serkan
    Gokhan Serkan

    Huawei anlaşmazsa sıçtı. Kimse bu şekilde telefonu almaz ve bir seneye batarlar.

  • Arya Stark
    Arya Stark

    BU ÇİNLİLERİN BOYUNUN KÜÇÜK OLDUĞNA BAKMAYIN YAPRAKLARI BAYA BÜYÜKMÜŞ .D

  • Zehra Turkay
    Zehra Turkay

    Ya fıstık gibi telefon abi neyini beğenmiyonuz.Her şey bolluktan der babaannem😉

  • Murat DOĞAN
    Murat DOĞAN

    30 milyara telefon alıp, apk sidelerinden ne olduğu belirsiz uygulama yükleyen kadar Epıl al kafan rahat olsun, satarken de zararın yok bir şeyin yok. Epıl herzaman iyidür...

  • Eren Baysal
    Eren Baysal

    Ekranı samsung tan çalma bide samsung a çalıyo diyodunuz

  • Akif Dursun
    Akif Dursun

    Bende P30 pro var bence gereksiz bi telefon google play olsa bile

  • halil ibrahim albayarak
    halil ibrahim albayarak

    Bir organını kaybeden diğerleri daha güçlenirmiş :) belki kendi ap storesi daha zengin olur ve google programlarını anlatmaz

  • m kara
    m kara

    Elin malını övmeyi çok seviyorum...dalkavukluga devam...

  • Mimix
    Mimix

    Drop test istiyoruz :P

  • XPRO SHIT
    XPRO SHIT

    YAW BAYDI AMA.. KOSKOCA YILLARIN TEKNOLOJİ ŞİRKETİSİNİZ AMA DERT ETTİĞİNİZ GOOGLE YOK GOOGLE YOK... AÇ YÜKLE ABİ 5 DAKKANI ALMAZ.. TR-my DA Bİ SÜRÜ VİDEO VAR NASIL YÜKLENECEĞİNİ ANLATIYOR.. BU TALİHSİZLİK Mİ? DAHA İYİ YA İSTEĞE BAĞLI HALE GELDİ.. GOOGLE SEVMEYENLER VARDIR.. CİHAZIN KAYNAKLARINI SÖMÜRMESİNİ İSTEMEYENLER VARDIR.. CİHAZA ÇAKILI HALDE GELMESİ DAHA MI İYİ.. MİSAL TELEFONLARIN ÇOĞUNDA FACEBOOK İÇİNDE GELMİYO... KİMSE ŞİKAYET ETMİYO.. İNDİRİP YÜKLÜYO ÇÜNKÜ.....AYRICA ESKİDEN TLEFONLARDA TABLETLERDE FACEBOOK GÖMÜLÜ GELİRDİ.. ÇOK MU İYİYDİ.. İNSANLAR SİSTEM UYGULAMASI OLDUĞU İÇİN KOMPLE KALDIRAMIYORDU.. HATTA O YİNE ESKİDEN TELEFON VE TABLETLERDE ANGRY BIRDS 1 BİLE GELİYORDU.. .. TELEFONU SATANLAR İÇİNDE ANGİRİ BÖRDS DE VAR ABİ DİYE ANLATIYORLARDI AHAHAHAHAUHAUHAUHAUHA

  • Emirhan Yorganci
    Emirhan Yorganci

    Samsung dan asla vazgecmem

  • Ömer Can
    Ömer Can

    Mate 30 pro dan izliyorum

  • Tolga Yıldız
    Tolga Yıldız

    tolga abi beni adım senle aynı

  • ShadoW•TR76
    ShadoW•TR76

    tranpın anasını eşşekler kovalasın ben bu telefonu almayı kafaya koymuştum

  • JoyMatraks
    JoyMatraks

    APK YÜKLERSİN AQ MANTIĞKEN TR-my U FALAN

  • Habib Özmal
    Habib Özmal

    Allah aşkına sen bir daha telefon inceleme lütfen

  • Atakan Gümüş
    Atakan Gümüş

    Telefona apk indiririz:D

  • The End
    The End

    İlk değil webteknoda çekti

  • Edo Erdoan
    Edo Erdoan

    Her like Trumpa girsin+1 ⬇️

Sonraki